Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 paź 2014, 23:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lis 2010, 15:12
Posty: 251
GG: 8587289
Samochód: 500dxi
Lokalizacja: trójmiasto/kaszuby

Cytuj:
Mam 186 wzrostu i w Magnumce się nie wyprostuje :) więc jeśli była to najwyższa kabina tego producenta to przegrywał z 6 pozstałaymi
Ja mam 2 metry i się wyprostuję :shock:

_________________
PL - Skandynawia


Post Wysłano: 24 paź 2014, 9:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Ale w tej starszej wersji magnumki :) co byla w DXI :)


Post Wysłano: 03 lis 2014, 23:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Gdzie się podziała relacja z trasy?


Post Wysłano: 03 lis 2014, 23:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Usunąłem, bo nie mogłem patrzeć na to zdjęcie, wstyd wrzucać takie coś...
Nie ma to jak wziąć aparat bez karty pamięci :lol:

W skrócie- 31.10-1.11-2.11 w trasie.
Jak już wspominałem, jeździmy dla branży motoryzacyjnej, więc czy świątek, piątek, niedziela trzeba jechać, produkcja i transport idą 24h przez 365 dni w roku. Mi to akurat pasowało, że mogłem jechać.

Jechaliśmy na 2 auta do Wolfsburga.
Z początku nawet konwój we 3 sformowaliśmy (ja Premiumką i 2 Range T), ale później się jeden kolega pod Magdeburgiem odłączył i pojechał na południe.
Zanim obróciłem, rozładowałem w PL, zjechałem na bazę i wypiąłem naczepę, to mi się zrobiła 2 w nocy z soboty na niedzielę...

Nigdy nie myślałem, że to powiem, ale pomijając wnętrze (przestronność) Premium 450 to jeden z najlepszych pojazdów jaki miałem okazję prowadzić w moim marnym życiu. Range T było sporym pozytywnym zaskoczeniem, ale Premium przerosło moje najśmielsze oczekiwania - zakochałem się w tym samochodzie bezgranicznie - zespół napędowy czyli 450konny motor i automatyczna skrzynia + komfort jazdy i prowadzenia są tak świetne w tym pojeździe, że z chęcią przyjąłbym go na stałe.
Na te krótkie trasy które robię nawet tą kabinę przeboleje, bo fotele, skórzana kierownica i dolne łóżko są tak świetne, że szybko zapominam o tunelu i trudnościach z poruszaniem się po kabinie.

Moje odczucia są takie, że silnik i skrzynia w Premium pracują lepiej i przyjemniej niż w Range T, wśród kierowców zdania są podzielone, ale wszyscy jednogłośnie twierdzą, że te "staruszki" to naprawdę wdzięczne sprzęty są/były.

Uwielbiam Premium i mówię to ja - fan niemieckiej motoryzacji :shock: :twisted:

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 07 lis 2014, 7:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2012, 14:45
Posty: 290
Samochód: FR und NL
Lokalizacja: Silesia

W Range T są jeszcze rolety zsuwane elektrycznie, tak jak to było w magnumkach ?

_________________
__________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH


Post Wysłano: 22 lis 2014, 18:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

@Szpadyzor - rolety "ręczne" ;)

Tym razem zabrałem aparat:
Obrazek

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Ostatnio zmieniony 22 lis 2014, 20:04 przez wojtas92, łącznie zmieniany 12 razy.

Post Wysłano: 22 lis 2014, 19:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Protestuję! Wrzuć tak, żeby dało się powiększyć i obejrzeć w pełnej rozdzielczości :)


Post Wysłano: 22 lis 2014, 20:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Nigdy nie umiałem się posługiwać Flickrem. Na szczęście pomógł mi Igor - foty poprawione, oglądajcie do woli ;)

Dzięki Szaki za połączenie postów :]

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 24 lis 2014, 0:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

To auto to z zewnatrz i wewnatrz porażka... przynajmniej wizualna jak z użytkowością to nie bedę oceniać :)


Post Wysłano: 24 lis 2014, 0:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lut 2013, 20:51
Posty: 48
GG: 3235587
Samochód: DAF XF E6
Lokalizacja: Jaświły [BMN]

Jak dla mnie świetnie wygląda zestaw w takiej konfiguracji ;)


Post Wysłano: 24 lis 2014, 9:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Cytuj:
To auto to z zewnatrz i wewnatrz porażka... przynajmniej wizualna jak z użytkowością to nie bedę oceniać :)
Ja bym powiedział wręcz odwrotnie - raczej słaba jest jego ergonomia (choć to też kwestia przyzwyczajenia - Premiumka też nie grzeszy "praktycznością" wnętrza...), natomiast wyglądem nadrabia swoje kiepskie strony. To oczywiście rzecz gustu, ale jakbym miał porównywać wygląd Range do nowego FH, to raczej bym nie postawił na tego drugiego...
A i tak wybrałbym Premiumkę która stoi obok :mrgreen:

Range trzeba oddać, że jest to skok jakościowy w Renault - naprawdę nie ma się czego wstydzić w porównaniu do np. niemieckiej konkurencji. Mnie drażni przede wszystkim przekładanie designu nad ergonomię, o czym pisałem wcześniej, ale jeździ się tym naprawdę całkiem dobrze, a zespół napędowy z Volvo jest świetny.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 24 lis 2014, 11:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Do mnie zawsze przemawiala niemiecka i szwedzka mysl techniczna czy function over fashion i dlatego tez wlosi i francuzi nigdy nie robili dobrych samochodow dla mnie i tak jest dalej w przypadku renty. Wskazniki na desce w jakiejs dziwnej konfiguracji ktora nie ma jakiegos schematu w sobie rozpieprzone po calej przestrzeni, ustawienia nawiewow juz dalej byc nie mogly? W Dafie sa nisko ze trzeba sid pochylic a tu wstac z fotela. Kierownica jakas tez taka dziwna. Schowki gorne pozdrawiam :) z zewnatrz to temat rzeka jedynie to przypomina mi karpia. To jest moje subiektywne odczucie i rozumiem ze komus to auto moze sie podobac ale mi na pewno sie nie podoba. Dla mnie Iveco wkoncu przestaje byc zabawka i zaczyna przypominac tyra :)


Post Wysłano: 24 lis 2014, 12:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

A ja właśnie byłem zagorzałym zwolennikiem niemieckiej motoryzacji i z szczerze muszę przyznać, że BARDZO POZYTYWNIE mnie Renault zaskoczyło. I nowy i przede wszystkim stary model. Uwielbiam Premium DXi :mrgreen: Tylko te warunki mieszkaniowe... :/

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 25 lis 2014, 19:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 sty 2014, 21:24
Posty: 177
GG: 4476957
Samochód: Scania R450 Streamline
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Autko od frontu wygląda bardzo przyjaźnie i cieszy oko z kolei patrząc z profilu wygląda dziwacznie jak by każdy element ze soba nie grał wszystko z innej bajki jest. Co do wnętrza górne schowki porażka, znowu świrują i oszczędzaja na zamknięciach ani to praktyczne ani bezpieczne w zasadzie schowki z siatką można zapełnić tylko do 1/3 wielkosći bo reszta wypadnie... Co do zegarów układ jest dla mnie czytelny i klarowny fajnie że ma wyświetlacz prędkosći a nie wskaźnik, duży wyświetlacz to również plus (jak wyświetli sie jakiś błąd na czerwono to ze strachu kierowca ze stołka spadnie) jestem ciekaw jakie funkcje wyświetla (czy podobnie podzielone jak w premium). No i domyślam się że w kokpicie jest mało schowków na drobiazgi bo nie widać tak owego dokładnie jak w premium I. Jeszczę musi upłynąć trochę wody żeby moja opinia fana marki była całkiem na plus, ale i tak oryginalnosci magnum juz nigdy nie przebiją....

_________________
GG 4476957
Żyj długo, intensywnie i wiecznie podążaj za własnym sercem !


Post Wysłano: 26 lis 2014, 8:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Cytuj:
Autko od frontu wygląda bardzo przyjaźnie i cieszy oko z kolei patrząc z profilu wygląda dziwacznie jak by każdy element ze soba nie grał wszystko z innej bajki jest. Co do wnętrza górne schowki porażka, znowu świrują i oszczędzaja na zamknięciach ani to praktyczne ani bezpieczne w zasadzie schowki z siatką można zapełnić tylko do 1/3 wielkosći bo reszta wypadnie... Co do zegarów układ jest dla mnie czytelny i klarowny fajnie że ma wyświetlacz prędkosći a nie wskaźnik, duży wyświetlacz to również plus (jak wyświetli sie jakiś błąd na czerwono to ze strachu kierowca ze stołka spadnie) jestem ciekaw jakie funkcje wyświetla (czy podobnie podzielone jak w premium). No i domyślam się że w kokpicie jest mało schowków na drobiazgi bo nie widać tak owego dokładnie jak w premium I. Jeszczę musi upłynąć trochę wody żeby moja opinia fana marki była całkiem na plus, ale i tak oryginalnosci magnum juz nigdy nie przebiją....
Zolus ja oglądałem takie auto na żywo. Pod względem schowków to bije Premium na głowę. Żadnych siatek nad głową nie było tylko normalne drzwiczki. Zresztą u mnie w Premium też mam drzwi nad głową a nie siatkę.


Post Wysłano: 27 lis 2014, 0:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 sty 2014, 21:24
Posty: 177
GG: 4476957
Samochód: Scania R450 Streamline
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Cytuj:
Cytuj:
Autko od frontu wygląda bardzo przyjaźnie i cieszy oko z kolei patrząc z profilu wygląda dziwacznie jak by każdy element ze soba nie grał wszystko z innej bajki jest. Co do wnętrza górne schowki porażka, znowu świrują i oszczędzaja na zamknięciach ani to praktyczne ani bezpieczne w zasadzie schowki z siatką można zapełnić tylko do 1/3 wielkosći bo reszta wypadnie... Co do zegarów układ jest dla mnie czytelny i klarowny fajnie że ma wyświetlacz prędkosći a nie wskaźnik, duży wyświetlacz to również plus (jak wyświetli sie jakiś błąd na czerwono to ze strachu kierowca ze stołka spadnie) jestem ciekaw jakie funkcje wyświetla (czy podobnie podzielone jak w premium). No i domyślam się że w kokpicie jest mało schowków na drobiazgi bo nie widać tak owego dokładnie jak w premium I. Jeszczę musi upłynąć trochę wody żeby moja opinia fana marki była całkiem na plus, ale i tak oryginalnosci magnum juz nigdy nie przebiją....
Zolus ja oglądałem takie auto na żywo. Pod względem schowków to bije Premium na głowę. Żadnych siatek nad głową nie było tylko normalne drzwiczki. Zresztą u mnie w Premium też mam drzwi nad głową a nie siatkę.
Czyli zależy kto jaką wersję weźmie co jest dla mnie idiotyzmem. Ja mam w swojej siatkę nad głową i jest to bardzo nie praktyczne, no i werwsja wyżej pokazana również ma siatki. Ehh kilka plastików żałują.

_________________
GG 4476957
Żyj długo, intensywnie i wiecznie podążaj za własnym sercem !


Post Wysłano: 27 lis 2014, 8:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Autko od frontu wygląda bardzo przyjaźnie i cieszy oko z kolei patrząc z profilu wygląda dziwacznie jak by każdy element ze soba nie grał wszystko z innej bajki jest. Co do wnętrza górne schowki porażka, znowu świrują i oszczędzaja na zamknięciach ani to praktyczne ani bezpieczne w zasadzie schowki z siatką można zapełnić tylko do 1/3 wielkosći bo reszta wypadnie... Co do zegarów układ jest dla mnie czytelny i klarowny fajnie że ma wyświetlacz prędkosći a nie wskaźnik, duży wyświetlacz to również plus (jak wyświetli sie jakiś błąd na czerwono to ze strachu kierowca ze stołka spadnie) jestem ciekaw jakie funkcje wyświetla (czy podobnie podzielone jak w premium). No i domyślam się że w kokpicie jest mało schowków na drobiazgi bo nie widać tak owego dokładnie jak w premium I. Jeszczę musi upłynąć trochę wody żeby moja opinia fana marki była całkiem na plus, ale i tak oryginalnosci magnum juz nigdy nie przebiją....
Zolus ja oglądałem takie auto na żywo. Pod względem schowków to bije Premium na głowę. Żadnych siatek nad głową nie było tylko normalne drzwiczki. Zresztą u mnie w Premium też mam drzwi nad głową a nie siatkę.
Czyli zależy kto jaką wersję weźmie co jest dla mnie idiotyzmem. Ja mam w swojej siatkę nad głową i jest to bardzo nie praktyczne, no i werwsja wyżej pokazana również ma siatki. Ehh kilka plastików żałują.
Kasa Panie.


Post Wysłano: 19 sty 2015, 17:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Mała aktualizacja:
Non stop jeżdżę czym innym, ale ostatnio najwięcej Range:
Obrazek

Najwcześniejsze ciągniki, te z czerwca 2014 mają już trochę ponad 100.000km, wszystko chodzi bez zarzutu.

Z ciekawszych rzeczy, to jeszcze w listopadzie 2014 mieliśmy szkolenie z obsługi nowej gamy pojazdów ciężarowych Renault oraz ekonomicznej jazdy, wszystko w ramach programu Ambasador Renault Trucks, którym w Polsce jest właśnie Sollner.
Dowiedziałem się paru ciekawych rzeczy o Range T (wybrałem te najciekawsze)
1. (od kierowców) po 11h bez zapłonu lodówka rozmraża się automatycznie, by oszczędzić akumulatory :shock: (wesołego alleluja w Portugalii) :lol: Na szczęście "wada" zgłoszona już do Renault we Francji.

2. Samą skrzynią biegów steruje w tym pojeździe 6 komputerów, wiec nie myliłem się twierdząc, że to jeżdżący komputer...
3. Mamy do wyboru 3 ustawienia aktywnego tempomatu, każdy możemy dostosować do innych potrzeb drogowych, w każdym z osobna zapisując inne ustawienia.
4. Silnik 460 swój maksymalny moment osiąga, o ile dobrze pamiętam,w przedziale od 1000 do 1400 obr./min, co powoduje, że powyżej 1400 nic nie osiągniemy cisnąc gaz w podłogę.
Przekonałem się o tym na jednym ze wzniesień, gdy przeszedłem na tryb manualny, zredukowałem z 12 na 11, po czym nic prócz wycia silnika się nie wydarzyła.
Fakt, przedział dostępu do maksymalnego momentu jest ekonomiczny, ale niezbyt wygodny w niektórych przypadkach.
Np. wyprzedzać tym ciężko, jeśli nie mamy jeszcze osiągniętej prędkości maksymalnej.

5 Genialnym rozwiązaniem jest skomunikowanie komputera pojazdu z tachografem i kartą kierowcy.
O co chodzi? komputer rejestruje wszystkie ustawienia indywidualne kierowcy (ustawienia tempomatów, klimatyzacji, webasta (które można nastawić na grzanie o konkretnych porach) oraz wszystkich innych parametrów, które można ustawić w menu pokładowym), przesyła je do tacho, a to zapisuje je na karcie kierowcy, dzięki czemu, samochód zna nasze preferencje i po włożeniu naszej karty automatycznie dostosowuje się do naszych ustawień sczytując je z karty.
Dla kogoś takiego jak ja (cały czas jeżdżę tą samą gamą, ale co rusz innym ciągnikiem) jest to świetne rozwiązanie, bo nie trzeba wszystkiego przestawiać/ustawiać, co jest bardzo wygodne.

To chyba tyle, gdy mi się coś przypomni to dopiszę.

Aha, nie dawało mi to spokoju i "połaziłem" sobie trochę po kabinie - mam 190cm wzrostu i jednak wyprostuje się na tunelu, tylko u nas przeszkadza w swobodnym wyprostowaniu panel klimatyzacji postojowej w miejscu szyberdachu.

Foteczkie:
Obrazek

Pozdrówko! ;)

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 21 sty 2015, 14:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 lut 2008, 20:19
Posty: 879
Samochód: Toyota Corolla
Lokalizacja: Balbriggan, IRL

Poczytalem, poczytalem i doszedlem do wniosku ze to Renault jeszcze bardziej nie przypada mi do gustu, ani wyglad zewnetrzny ani wewnetrzny do mnie nie przemawiaja ani te wszystkie "bajery"...

_________________
VOLVO FAN!!!


Post Wysłano: 21 sty 2015, 14:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2009, 1:19
Posty: 206
GG: 0

W tej firmie wszyscy jezdza wszystkim, czy Ty jestes po prostu skoczkiem i jezdzisz jak staly kierowca auta wypoczywa w domu? :) Swoja droga swietne zdjecia. ;)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 53 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: