Strona 132 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1130 131 132 133 134139 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 sty 2015, 23:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Cytuj:
te żałosne automaty nie radzą sobie z dobieraniem biegów na pusto, a co dopiero z ładunkiem.
Nie wiem których używałeś, ale ja mam zupełnie odmienne zdanie(Power Shift 2 i 3, Opticruise i I-Shift).

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 13 sty 2015, 23:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

BAG może się czepiam ale man 540KM pojemność około 13 litrów, automat i fh16 600 silnik około 16l, takie porównanie to jak kopanie leżącego. Piszecie, że automaty się nie nadają to dlaczego actrosy latają pod gabarytami :] .

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Post Wysłano: 14 sty 2015, 6:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Ciekawe do czego jest pokrętło w nowym manie tgx 640 do gabarytów w miejscu tego od włączania blokady mostów.
Bodajże są tam trzy pozycje 0 ton, 40 ton i 100 ton.
Może to jest zmiana trybu pracy skrzyni biegów?

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 14 sty 2015, 14:36

Ja tam nie mam zamiaru krytykować Iwony. Pomimo, iż sam startowałem i do TAG i do Transannaberg-u widocznie "za słabo jeżdżę", że mnie nie przyjęli. Wydawać by się mogło się, że kilka rzeczy przemawiało za mną.
Cóż, niech wiedzie się Jej jak najlepiej. A po kilku kursach sama stwierdzi, czy się nadaje do tej roboty, czy woli "spokojniejszą" międzynarodówkę. Podejrzewam, że głosy niektórych są wynikiem zawiedzionych nadziei na to, że będą mogli jeździć "czymś większym" niż tylko standardem.


Post Wysłano: 14 sty 2015, 22:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Z ciekawości zobaczyłem ten filmik z Koleżanką Iwoną, po tym jak przeczytałem Wasze komentarze. Według mojej oceny (czyt. może Wam się nie podobać). Po pierwsze widać że jest Ona podekscytowana nowa pracą i pojazdem. Po drugie wcale nie jest łatwo dostosować się do tego że w lusterkach nic się nie widzi i trzeba się zgrać z inna osobą (Pilotem) w czasie prowadzenia zestawu. Po trzecie Koleżanka naprawdę ustawiła sobie bardzo wysoko poprzeczkę jak chodzi o jazdę z ładunkami ponadnormatywnymi, z tak nie wielkim doświadczenie na zestawach. W tym wszystkim jest to dobre że oswaja się z jazda za granicą naszego kraju gdzie są dobre szerokie drogi i bardziej przewidywalni kierowcy. Po czwarte będąc osobą co tu dużo mówić medialną (wywiady, FB, kanał na You Tube), musi się liczyć z krytyką w komentarzach z powodu zazdrości, złośliwości itp., ale też od swojego postępowania i umiejętności ot takie jest życie. Na koniec życzę Iwonie że by nie brała do siebie pozytywnych, lub negatywnych komentarzy innych i robiła to co lubi, bo nikt z nas nie urodził się wszystko wiedzący :wink: .

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 14 sty 2015, 22:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
BAG może się czepiam ale man 540KM pojemność około 13 litrów, automat i fh16 600 silnik około 16l, takie porównanie to jak kopanie leżącego. Piszecie, że automaty się nie nadają to dlaczego actrosy latają pod gabarytami :] .


Przeczytaj dokładnie co napisałem.... te 540km ma prawie taki sam moment obrotowy ja te 600KM a różnice w zestawie były. Pokaż jakie Actrosy lataja z gabarytami w jakiej konfiguracji napędu? Ja nie mam nic do automatów ale trzeba ingerować w ich prace a to już jakby "nie automat".
Cytuj:
Ciekawe do czego jest pokrętło w nowym manie tgx 640 do gabarytów w miejscu tego od włączania blokady mostów.
Bodajże są tam trzy pozycje 0 ton, 40 ton i 100 ton.
Może to jest zmiana trybu pracy skrzyni biegów?

Oj chyba nie "ton" a "litrów" http://www.hadel.net/autos/assets/2014/ ... 014_21.jpg
to jest wydatek hydrauliki i stosują to od dawna

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Ostatnio zmieniony 14 sty 2015, 22:57 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Połączyłem posty


Post Wysłano: 14 sty 2015, 23:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

BAG piszesz, że moment prawie taki sam, ale zobacz jeszcze w jakim zakresie, jakie auto ile ma, a nie tylko maksymalny moment, który w manie zapewne jest w niewielkim zakresie, wręcz nie osiągalnym, w ruchu.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Post Wysłano: 15 sty 2015, 0:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 paź 2011, 0:22
Posty: 56
GG: 8673885
Lokalizacja: Lublin

A czy to prawda, bo gdzieś słyszałem, że samochody z automatyczną skrzynią biegów, nie mają blokady mechanizmu różnicowego?


Post Wysłano: 15 sty 2015, 0:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Jedno z drugim nie ma nic wspólnego,normalnie są blokady.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 15 sty 2015, 1:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Cytuj:
Z ciekawości zobaczyłem ten filmik z Koleżanką Iwoną, po tym jak przeczytałem Wasze komentarze. Według mojej oceny (czyt. może Wam się nie podobać). Po pierwsze widać że jest Ona podekscytowana nowa pracą i pojazdem. Po drugie wcale nie jest łatwo dostosować się do tego że w lusterkach nic się nie widzi i trzeba się zgrać z inna osobą (Pilotem) w czasie prowadzenia zestawu. Po trzecie Koleżanka naprawdę ustawiła sobie bardzo wysoko poprzeczkę jak chodzi o jazdę z ładunkami ponadnormatywnymi, z tak nie wielkim doświadczenie na zestawach. W tym wszystkim jest to dobre że oswaja się z jazda za granicą naszego kraju gdzie są dobre szerokie drogi i bardziej przewidywalni kierowcy. Po czwarte będąc osobą co tu dużo mówić medialną (wywiady, FB, kanał na You Tube), musi się liczyć z krytyką w komentarzach z powodu zazdrości, złośliwości itp., ale też od swojego postępowania i umiejętności ot takie jest życie. Na koniec życzę Iwonie że by nie brała do siebie pozytywnych, lub negatywnych komentarzy innych i robiła to co lubi, bo nikt z nas nie urodził się wszystko wiedzący :wink: .
Tak wracając jeszcze do tematu tego filmu.
Zapalone światło w kabinie (aby gwiazdę było widać) chyba trochę też przeszkadza, gorsza widoczność w lusterkach.


Post Wysłano: 15 sty 2015, 9:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
BAG piszesz, że moment prawie taki sam, ale zobacz jeszcze w jakim zakresie, jakie auto ile ma, a nie tylko maksymalny moment, który w manie zapewne jest w niewielkim zakresie, wręcz nie osiągalnym, w ruchu.
Pewnie tak jest jak piszesz: MAN 540Hp / 2500Nm (1050-1350obr/min), FH16 600: 600Hp/ 2800 Nm
(1050-1400 obr/min) Tu jakiejś olbrzymiej różnicy niema. Pisząc tamten tekst chciałem zwrócić uwagę na sposób prowadzenia tego samochodu, automat sam nie zmieni wcześniej biegu dopiero jak zejdzie do ok 1100obr. a to już jest za późno tracisz dużo na prędkości i zaraz musi zredukować ponownie. Takie zabawy są dobre przy 40t. Więc wielu kierowców podczas jazdy po wzniesieniach przechodzi na "manual" i trzyma silnik na obrotach wcześniej redukując biegi. Nawet tryb HD w I-shift nie zredukuje wcześniej biegu.

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 15 sty 2015, 12:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

BAG co do automatu to zrozumiałem, że przy tych masach nie wyrabia, mi bardziej chodzi o porównywanie aut.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Post Wysłano: 27 sty 2015, 20:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lut 2009, 16:45
Posty: 66
Samochód: 105.510
Lokalizacja: SCZ

Znalezione ...
Obrazek

_________________
viewtopic.php?f=44&t=29941


Post Wysłano: 27 sty 2015, 22:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
Znalezione ...

Obserwuje tę firmę o kilku lat ma ciekawe sprzęty, poszła w kierunku ciężkich zestawów wykorzystując fakt ze niektóre w okolicy odpuściły ten temat :( . Słyszałem ciekawe opinie co do szefostwa ale plotek nie będę powtarzał, niech się rozwijają Powodzenia.

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 27 sty 2015, 23:55
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2140
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Post Wysłano: 29 sty 2015, 13:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Wcisnij sobie guzik Power na nowym Ishifcie to Ci zdredukuje do 2000 rpm i silnik wyskoczy z ramy... nie wiem jak sie jezdzi z gabarytami ale automatami trzeba umiec sie poslugiwac tak samo jak sprzeglem.


Post Wysłano: 29 sty 2015, 16:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Trzeba mieć ten przycisk najpierw :-D

/mobil

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 29 sty 2015, 16:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

A to nie jest tak ze on jest we wszystkich? Jak go żem wcisnął z to ze 22tonami pomarańczy pod gore do z 12 na 10 mi zrzucił prawie pod 2000rpm, ale szedł jak stara na wyprzedaż. :)


Ostatnio zmieniony 31 sty 2015, 1:28 przez DamLen, łącznie zmieniany 1 raz.
Ortografia!


Post Wysłano: 30 sty 2015, 6:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

U mnie nie ma.

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 30 sty 2015, 7:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Dzisiaj nad ranem gabaryt zablokował rondo na węźle Wiskitki. Mówili, że im sterowanie osi padło.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 132 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1130 131 132 133 134139 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: