Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 gru 2014, 18:33
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3589
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Na NL-stajlowskie forumowe "psywileje" to ja mam wyjobane :]

Bajzel

GENERALNIE :lol: , sprawa zaślepek to Twoja zasługa :mrgreen:
Za ich brak, mogę ledami świecić ile wejdzie :lol: :lol:

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 14 gru 2014, 2:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sie 2007, 10:29
Posty: 878
GG: 5761457
Samochód: Actros 4141
Lokalizacja: Nysa

O wiele lepiej wygląda teraz ;)


Post Wysłano: 14 gru 2014, 9:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Cytuj:
Na NL-stajlowskie forumowe "psywileje" to ja mam wyjobane :]

Bajzel

GENERALNIE :lol: , sprawa zaślepek to Twoja zasługa :mrgreen:
Za ich brak, mogę ledami świecić ile wejdzie :lol: :lol:
PLDOL Style Ociu!


Post Wysłano: 17 gru 2014, 23:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Na NL-stajlowskie forumowe "psywileje" to ja mam wyjobane :]
I git, trzeba mieć "swoje" widzi mi się i już.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 09 sty 2015, 19:03
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3589
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Witojcie :)

Nowy rok, nowe aspiracje, nowe pomysły i działamy :)
Dostaliśmy tydzień wolnego, poogarnialiśmy fiaciora i naczepę, trochę się polenilem :U
I tak się rozleniwiłem, że prawie nic nie potajuningowałem :lol:
Przyznaje się otwarcie, miałem malować lusterka i felgi w doczepie, ale nie zrobiłem tego, choć wolnego czasu miałem od groma :roll: starzeje się :lol:

Dokończyłem myśl z tamtego roku, obszyłem firanki :]
Musze jeszcze obszyć sznur od mojej firanki, zapomniałem zanieść do zakładu :lol:
Kabinka posprzątana, w poniedziałek ruszamy na tułaczke po PL.... :wink:
Obrazek
Obrazek

Pomysłów pare jest, głównie na kabinę, z wierzchu pojawi się jeszcze pare szczegółów, ale bez większych zmian :)
Zobaczymy co uda się zdziałać :wink:
Obrazek

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 25 sty 2015, 13:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lip 2012, 12:57
Posty: 164
Samochód: volvo fh16, renault magnum

Ociu pochwal się no szybko jak z awaryjnością tego sprzętu i ze spalaniem ;)
Wujek chce kupić takiego Stralisa żeby jeździć nim po Polsce ;)

Powiem Ci jeszcze że dbosz :D o tego Fiacika jak by te lustra jeszcze były w kolorze to już było by wszystko elegancko ;) i te naklejki na dachu ;P od Duńczyka ;P no pięknie )

_________________
VOLVO Bogiem, FH16 Nałogiem, Duński wypas zniewala, a D16E Powala :)

Moje VOLVO FH16: viewtopic.php?f=44&t=36215


Post Wysłano: 25 sty 2015, 14:13
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3589
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Spalanie, jak wszystko mam ok, (miałem małą przygodę wartą 5zł, która powodowała spalanie 37L) normuje się od 28, do 32L, mowa o plandece :)

Braćka zamyka swojego w 31-32L na wywrocie....

Awarie, w moim przez 2 lata: wymieniliśmy tłumik,dociskanie sierżanta, rozszczelnił się zamek pod kabiną, zgniło parę opasek od zbiorników powietrza, jakieś kabelki w lampach i tuleje pod kabiną, reszta wjazdów na warsztat to olej, smarowanie i tuningi :) aaaa i poduszka z przodu pod kabiną, bo był zderzak ściągany( to jeszcze pamiątka po poprzednim właścicielu, kupiliśmy z syczącą)

W drugim po 3ch latach użytkowania pękł ostatnio intercooler, zrobiliśmy tuleje pod kabiną, sierżant, opaski i też zamek pod kabiną


W obydwu komputery na zielono :)

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 25 sty 2015, 14:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lip 2012, 12:57
Posty: 164
Samochód: volvo fh16, renault magnum

Wujka Interesuje jazda pod plandeką ;) 28-32L to świetny wynik

co do jakichś kabelków czy opasek od zbiorników powietrza to raczej norma ;) to są rzeczy które czy prędzej czy później trzeba będzie zrobić, Wujek ma gdzieś takiego jak twój tylko że z motorem 480 ciekawe czy będzie sporo więcej palił ?

Ma też taką 430 i się zastanawia czy ten czy może ten z 480 konnym motorem ;)

zobaczymy ;)

_________________
VOLVO Bogiem, FH16 Nałogiem, Duński wypas zniewala, a D16E Powala :)

Moje VOLVO FH16: viewtopic.php?f=44&t=36215


Post Wysłano: 25 sty 2015, 14:23
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3589
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

480 ma piękną moc, ale lubi wciągnąć :wink:

My mamy w obydwu 430 i w obydwu wszystkie awarie to normalna eksploatacja, jedynym fixem były zamki pod kabiną w obydwu prawe zamki się rozsczelniły, ale mamy patent na regeneracje :]

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 25 sty 2015, 14:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lip 2012, 12:57
Posty: 164
Samochód: volvo fh16, renault magnum

Właśnie wiem że iveca lubią ciągnąć ;)

Wujek miał kiedyś turbo stara, kiedy to było
miał 380 km a wiem że mercedes 460konny nie dawał mu rady, więc chyba będzie najlepsza opcja wybrać 430konny motor, dobre spalanie jak i moc również wystarczająca ;)

Więc co się z nimi dzieje że się rozszczelnią? gumki się rozsypują czy co ? :D

_________________
VOLVO Bogiem, FH16 Nałogiem, Duński wypas zniewala, a D16E Powala :)

Moje VOLVO FH16: viewtopic.php?f=44&t=36215


Post Wysłano: 25 sty 2015, 14:38
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3589
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Tak, w obydwóch pękły oringi, niby zamek nie rozbieralny, ale Polak potrafi :]

Turbole, to inna bajka, inne auta i to tego silniki 380 i 420....
Ale nie będę się tu nimi jarał, bo mogę nie chcący obrazić wyznawców innych marek aut :lol:

Pod Św. Anie, nie było mocnych na turbola, pod patelnią, zaznaczę w tamtych czasach :wink: :twisted:
Miało się 380, po małych modach mechanicznych w specialu :]

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 25 sty 2015, 14:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lip 2012, 12:57
Posty: 164
Samochód: volvo fh16, renault magnum

Tak jak myślałem że oringi ;) Polak wszystko zrobi ;)

Oj wiem wiem

Ojciec mój jeździł trochę własnie tym Turbo starem i z tego co mówił to nie miało sobie równych
nawet nasze F12 405 konne nie dawało mu rady :D

wiem że turbo star miał coś ponad 14l pojemności ;) dlatego moc było czuć i to było prawdziwe 380km a nie dzisiejsze euro6 które ma niby 500km a w rzeczywistości nawet 450 nie uzyskuje :D

zresztą sam wiesz o czym mówię ;)

_________________
VOLVO Bogiem, FH16 Nałogiem, Duński wypas zniewala, a D16E Powala :)

Moje VOLVO FH16: viewtopic.php?f=44&t=36215


Post Wysłano: 25 sty 2015, 15:02
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3589
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Wiem, wiem, bo jeździłem Turbostarem osobiście i wiem co on potrafi na drodze zrobić...
One miały 14-sto litrową jednostkę z piekielnym momentem obrotowych, te silniki miały moc nawet przy 900 obrotach silnika, trzęsły się, aż śruby sie odkręcały a skurczybyk miał moc :twisted:

Te same silniki wkładali do serii Euro-tech/star i robiły ewidentnie to samo, wprowadzili też 380 na EDC i 470, potem 480 na EDC...
A skończyli na zmiennej geometrii i silnikach z kosiarki o nie całych 10L :lol:

Ale i kosiarka idzie i pali względnie, jak się umiejętnie gaz operuje, im po prostu trzeba sadzić po obrotach :twisted:

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 25 sty 2015, 16:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 wrz 2014, 15:40
Posty: 46

Mój ojciec jeździł takim samym stralisem z 2006r o mocy 430 KM przez 8 lat od nowości. Auto wdzięczne, ale nie lubi mrozów. Ten egzemplarz, gdy temperatura spadała poniżej -10 stopni zapowietrzał się. Przy 500 tys wymiana turbiny, potem przy 900 tys znowu. Przy przebiegu ok. 860 tys. padł zawór odpowiedzialny za hamulce (nie wiem jak się fachowo nazywa). Poza tym czujnik abs padnięty x2, wymiana tylnej lampy x3 i to wszytko z bardziej poważnych awarii. Spalanie z całego życia auta (1,3mln km) wyniosło ok: 30.9l/100km. Naczepa plandeka, głównie południe EU i Litwa-Estonia. Elementów typu olej, filtry itd. nie liczę. Moim zdaniem auto pancerne i bardzo dobre jeśli się trochę o nie zadba.


Post Wysłano: 25 sty 2015, 16:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lip 2012, 12:57
Posty: 164
Samochód: volvo fh16, renault magnum

Chciałbym pojeździć takim turbo starem :) ohh pamiętam jak byłem łebkiem i ojciec nim jeździł, to to była maszyna :)

Nie rozumiem czemu Iveco nie robi dalej tego 14L silnika, mogliby go unowocześnić i dalej produkować, przy dzisiejszych możliwościach taki silnik spokojnie paliłby te 28l/100km

Słyszałem o 10L kosiarkach :D jak po 350tkm lali olej do silnika wiadrami, bo tak pił :D ale to w tych 450konnych :) no cóż szkoda że stare czasy nie wrócą....

_________________
VOLVO Bogiem, FH16 Nałogiem, Duński wypas zniewala, a D16E Powala :)

Moje VOLVO FH16: viewtopic.php?f=44&t=36215


Post Wysłano: 25 sty 2015, 16:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2014, 13:19
Posty: 83

Cytuj:
Słyszałem o 10L kosiarkach :D jak po 350tkm lali olej do silnika wiadrami, bo tak pił :D ale to w tych 450konnych :) no cóż szkoda że stare czasy nie wrócą....
z tego co wiem mój dogi Panie to 450KM to Cursor13 :D


Post Wysłano: 25 sty 2015, 16:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lip 2012, 12:57
Posty: 164
Samochód: volvo fh16, renault magnum

Cytuj:
Cytuj:
Słyszałem o 10L kosiarkach :D jak po 350tkm lali olej do silnika wiadrami, bo tak pił :D ale to w tych 450konnych :) no cóż szkoda że stare czasy nie wrócą....
z tego co wiem mój dogi Panie to 450KM to Cursor13 :D

Sprawdź :D dopiero 500konny był cursor13 :D

_________________
VOLVO Bogiem, FH16 Nałogiem, Duński wypas zniewala, a D16E Powala :)

Moje VOLVO FH16: viewtopic.php?f=44&t=36215


Post Wysłano: 25 sty 2015, 17:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2014, 13:19
Posty: 83

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Słyszałem o 10L kosiarkach :D jak po 350tkm lali olej do silnika wiadrami, bo tak pił :D ale to w tych 450konnych :) no cóż szkoda że stare czasy nie wrócą....
z tego co wiem mój dogi Panie to 450KM to Cursor13 :D

Sprawdź :D dopiero 500konny był cursor13 :D
zwracam honor! :) Ciągle myślałem, że to Cursor13, ale co, człowiek całe życie się uczy.


Post Wysłano: 25 sty 2015, 17:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Nie rozumiem czemu Iveco nie robi dalej tego 14L silnika, mogliby go unowocześnić i dalej produkować, przy dzisiejszych możliwościach taki silnik spokojnie paliłby te 28l/100
Czemu? Bo kres jego możliwości to norma E2. Po prostu rozwiązania konstrukcyjne tej 13,8l jednostki, pamiętające lata 70'te (tak, tak, to konstrukcja Fiatowska!) nie dałyby rady osiągnąć normy E3 i wyższych- potrzebny był całkowicie nowy silnik- Cursor.
Warto dodać, że obok jednostki 13,8 w TurboStarach montowany był też 17,2l motor (420 i 480KM).


Post Wysłano: 25 sty 2015, 18:20
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3589
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

mxs

Wymieniłeś standartowe usterki, maxymalny przebieg turbiny to 800tkm, normalnie wytrzymują 600, ja mam 545tkm nalotu, turbina orginalna :]

Na kaca olejowego w ivecach jest sposób, i wcale nie trzeba robić "kampanii olejowej" :]

Co do 420 i 450 w cursorze, w pierwszych latach ich produkcji, kiedy szły jeszcze w liftowyyh stralisach I (lustra Cuba i stara buda), były wadliwe, picie oleju i urywające się korbowody, to była norma :] w Cube te silniki poprawiono...

Mihu
Dokładnie V w tych autach to była potęga, szkoda że bardzo mało te tłukli, najpopularniejsza było 360 konna jednostka

Włosi, aby złapać E3 musieli zrobić rewolucje, zrobili cursorem :wink:

Cursor 13 zaczyna się od 480, mówimy o e3

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: