Rejestracja:17 maja 2014, 20:40 Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji
Witam!!!
Mam taki problem a mianowicie
W mojej Renuwce premium 400 nagle zaświecił sie stop w tylnych lampach jak nacisne pedał hamulca to świecą mocniej a jak puszcze to nie gaśnie, jak by tego było mało to zaświecił się tez kierunkowskaz prawy świeci światłem ciągłym nie przerywanym i jeszcze świecą same od siebie liczniki bez włączonych pozycji czy też mijania.
Prosze o pomoc bo coś tu świruje!!!!
Ratunku
Ostatnio zmieniony 30 sty 2015, 19:02 przez ELS, łącznie zmieniany 1 raz.
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
sprawdź wiązkę elektryczną która wychodzi z kabiny do tyłu pojazdu, może być też zwarcie w gniazdku na naczepę (przyczepę) lub w puszce rozdzielającej z tyłu ramy - tak na pierwszy rzut oka wygląda na słabą masę.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Rejestracja:17 maja 2014, 20:40 Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji
na słabą mase ale światła bardzo mocno świecą, magia,
czyli odkręcić ta obudowe czarną pod maska tak,??
A puszka wiem gdzie ale to dopiero jutro to jest solówka
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
tak pod tą czarną osłoną z prawej strony masz wszystkie przewody, które wychodzą z kabiny - jak pójdziesz po wiązce to często w miejscu wejścia wiązki w ramę jest przetarcie.
jeżeli nie ciągasz przyczepy, a masz gniazda elektryczne to tam możesz sprawdzić czy nie ma zwarcia.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
jest w dwóch - jednym normalnym, a w drugim od ABSu.
w mojej ocenie zacznij od wiązek odłączają pojedynczo przewody od zacisków i wyjdzie ci gdzie masz zwarcie - tam jest prosta instalacja.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
przeczytałem cały temat od początku i w mojej ocenie masz przerwany przewód masowy - który musisz poszukać.
jak masy nie będzie i prąd będzie szedł przez kierunkowskaz i może iść przez oświetlenie deski rozdzielczej.
szukaj braku masy z tej strony z której świeci się kierunkowskaz
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Rejestracja:17 maja 2014, 20:40 Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji
A wiec tak w lampie prawej masa ok
Jak wyłączyłem gruby przewód o symbolu 522 to stop i kierunkowskaz zgasł, kierunkowskaz miga lecz ze stopem razem, niewiem normalnie magia świąt
Rejestracja:17 maja 2014, 20:40 Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji
rozprułem tylną wiązke co idzie do abs i 2x 7 pin i masakra tam az sie spawa w niej, syf gnój i wogóle szkoda gadac, mam nadzieje ze to bedzie to, a 522 to chyba stały plus
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 11 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę