Cytuj:
Dziś działałem przy aucie wyczysciłem odstojnik, smok i wywaliłem metalowe szybko złączki przed smokiem. Auto odpaliło na strzał. Po przejechaniu moc jest nie odcina nic smok i odstojnik czyste ale te złączki to porażka ledwo ruszyłem przewodami a złączka od powrotu wypięła się. Wypiąłem wszystkie wiązki od EDC ta od wtrysków cała w oleju wymyłem ją i napsikałem kontaktu. EDC 3673-8 czasem zapali się ale nie wpływa to na moc auta. Wiązka już zamówiona w poniedziałek ma być
Dlaczego spotkałem się z 3 błędami które były wyświetlane na zegarach w ZBR, GDK/PDF i EDC gdy faktycznie przy diagnozie było ich 5 razy tyle, w dosłownie każdym sterowniku. W tym samym aucie problem z szyną CAN powodował wyskakiwanie komunikatów "engine ECU malfunction", "Brake ECU malfunction" "Body ECU malfunction" W którymś sterowniku także brak komunikacji z testerami. W chyba hamulcach widniał błąd "Łącze danych usterka komunikacji ze sterownikiem silnika - zwarcie do masy" W spisie mana chyba nawet nie ma takiego błedu, w każdym razie zegary nie zastąpią diagnostyki, zegary wskazują tylko na szyne CAN, tester wskazuje na którym odcinku wystąpił problem, i możliwa przyczynę czyli zwarcie. Wtedy czyszczenie wtyczek można sobie odpuścić, a tak darmowa robota.
Sebastian ja się tobie dziwię. Jak nie miałem czasu pomóc ci zainstalować to chińskie Delphi, rzuciles je w kąt i dalej mordujesz się z licznika, Zegary nie pokażą Ci parametrów, a wystarczyłoby uruchomić w trakcie jazdy i podglądać na wykresie wstępne ciśnienie paliwa, ciśnienie w rampie CR, jak odetnie moc porównując wykres "pomierzone ciśnienie" z wykresem "Żądane ciśnienie" masz czarno na białym czy to jest problem z paliwem.
Naprawdę, zwłaszcza Kornel bo z tego co zauważyłem sporo dlubiesz. Zainwestuj w chińskiego klona delphi bo to naprawdę jak za tą kase robi robotę. Mam porównanie z TEXĄ, różnica w cenie jest ogromna TEXA z adapterami trucks ok 20.000zł a Delphi działający poprawiony przez polaka z gwarancją to koszt 550-600 z adapterami do ciężarówek, są i po 400, ale jeden chodzi, drugi nie i gwarancja to fikcja.
I osobiście chińczyk nie ustępuje texie przy diagnozie, bez problemu obskakuje różne kalibracje, testy np. pompy adblue, dozownika, sprezania czy balansowania cylindrów. Moja texa ze starym oprogramowaniem z 2011r, nie jest w stanie zaprogramować elektronike w zaworze APM, a delphi daje rade. Program jest czytelny i przejrzysty, nie przypomina tych polskich vagów.itp w których nikt nie wie o co chodzi. Sam byłem sceptycznie nastawiony do tego sprzętu, ale za taką kase... Z doświadczenia wiem, że na ślepo to trochę irytujace momentami.
Przepraszam za mały offtop,