Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 paź 2012, 12:00
Posty: 92
GG: 10564983
Samochód: MAN F2000
Lokalizacja: Ostróda

Bardzo ważne info, dzieki że napisałeś. Gdybym się wział za wymianę stracił bym min 1 dzień żeby kupić lub zrobić taki przyrząd.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Tam wystaje jakiś jeden centymetr wtryskiwacza z głowicy. Trzeba odkręcić łapkę która dociska wtryskiwacz do głowicy i z głowicy z boku wyciągnąć z środka o jakiś centymetr rurkę zasilającą wtryskiwacz paliwa.
Z boku głowicy masz przykręcona łapkę na klucz 17 do niej jest przykrecony przewód paliwowy co idzie z pompy wtryskowej a pod tą łapka jest ta rurka co zasila w paliwo wtryskiwacz.
Potrzebna będzie nowa uszczelka pod wtryskiwacz i dwa oringi 9x3 i 27x3

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 paź 2012, 12:00
Posty: 92
GG: 10564983
Samochód: MAN F2000
Lokalizacja: Ostróda

Czujnik doładowania zmieniony. Błędy wykasowane ( zwarte piny i włączenie stacyjki na kilka sek ) Ponownie sprawdziłem błędy - BRAK
Uruchomiłem silnik , chodził około 3 min na wolnych obrotach i około minuty na 1600 obr i znowu minute na wolnych tak aby turbina się wychłodziła.
Po sprawdzeniu błędów znowu miga 5 krótkich ( czy to aby na pewno czujnik doładowania )

Co robić? Czy konieczna będzie diagnostyka komputerem? Czy możliwe aby to była wina wtyk pod maską? A może to wina samej turbiny?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Zacznijmy od tego
Przy sterowniku edc w wtyczce musisz znaleźć dwa kable o numerach
60501 masa
60502 plus
Podłącz pod te kable miernik
Na włączonym zapłonie powinno pokazywać około 1V przy wzroście ciśnienia doładowania powinno rosnąć napięcie.
Jeśli nie będzie napięcia po podłączeniu miernika to nie masz przejścia na kablach między czujnikiem doładowania a sterownikiem edc, skoro twierdzisz że masz nowy czujnik doładowania

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: