Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 mar 2015, 12:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2015, 8:04
Posty: 6
Samochód: brak

Witam
Chciałbym się zorientować ile trzeba wydać na busa co najmniej 8 ep i 1.5 t ładowności na międzynarodówkę? Tylko nowe czy warto też się rozejrzeć za używanymi? Jakie modele będą najmniej awaryjne?
Z góry dziękuję za wszelką udzieloną pomoc:)


Post Wysłano: 31 mar 2015, 15:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2012, 21:12
Posty: 196
Samochód: R410
Lokalizacja: Radom/Przysucha

Weźcie tylko pod uwagę to że auto używane, przygotowane pod międzynarodówkę (wyposażone w kurnik) ma za sobą, w zdecydowanej większości, przeszłość w takim transporcie i nawet młode auto, świeżo po leasingu, może mieć za sobą nawet pól miliona kilometrów i nie polata tyle co nowe. Kwotę zaoszczędzoną przy zakupie, trzeba będzie wpompować w serwis w trakcie eksploatacji...z tego co zauważyłem każdy bierze nowe, koniec leasingu, sprzedaż i znów nowe... ale to Wasza decyzja. :)

_________________
Nie spać, zwiedzać zapier......


Post Wysłano: 31 mar 2015, 17:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2015, 8:04
Posty: 6
Samochód: brak

Właśnie jestem tego świadom i jeżeli używka to raczej nie przystosowana pod międzynarodówkę.
Budżet jeszcze nie określony ale jak to zwykle bywa najmniejszy możliwy. W grę wchodzi też pewnie leasing


Post Wysłano: 31 mar 2015, 22:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3324
Lokalizacja: eu

Bus 8epal i masa = max dwie tony? Powodzenia.


Post Wysłano: 01 kwie 2015, 2:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2015, 8:04
Posty: 6
Samochód: brak

To jaka jest realna do osiągnięcia ładowność?


Post Wysłano: 01 kwie 2015, 8:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
To jaka jest realna do osiągnięcia ładowność?
800-1000kg??

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 01 kwie 2015, 9:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Dzisiaj sie juz czepiaja legalnej ladownosci i to jest problem, bo kiedys mialem Daily'aka izoterme z winda 3,5 DMC to sie wozilo nawet 4 tony po miejscu a z 2 tonami to w Szwecji bylem nim. Jakiez bylo moje zdziwienie jak kiedys pojechalem pysty na wage i wybilo 3300 kg :lol: W dowodzie byla wpisana widocznie masa samej ramy, i na legalu to mialem 200 kg ladownosci minus ja czyli 105 kg :lol: :lol: :lol:
Ale to bylo nascie lat temu........taki offff :mrgreen:


Post Wysłano: 01 kwie 2015, 17:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

bardziej sensownie byłoby zatytułować ten temat:
"bus na 8 pustych europalet"

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 02 kwie 2015, 7:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

http://40ton.net/iveco-daily-przeladowa ... -na-wadze/

Cyryl, wystarczy żeby się przeładować.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 04 kwie 2015, 21:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lip 2011, 21:38
Posty: 67
GG: 2371800
Lokalizacja: Warszawa

Jeśli chodzi o nowe to Daily 35S17, izoterma 2,1m x 2,3m x 4,4m plus agregat, kurnik i webasto w kabinie waży z pełnym bakiem 3040kg.
Na takiej zwykłej plandece bez firanki na 8 palet to może z 900kg będziesz miał pod warunkiem, że kierowca będzie chudy patyk.

Czytałem, że Pony auto mają jakieś ultrahiperwciul lekkie zabudowy, które podobno mają nawet więcej niż 1000kg ładowności nawet z kurnikiem itp.

Nie widziałem, nie jeździłem jeszcze autem dostawczym, jakimkolwiek, które by miało chociażby 1500kg ładowności. Mówimy o wartości realnej a nie tych kocopołach, które są w dowodzie rejestracyjnym.


Post Wysłano: 10 kwie 2015, 19:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 kwie 2006, 18:11
Posty: 229
Samochód: 5.2L Magnum V8 oraz 1.8 Twin Spark
Lokalizacja: Poznań

Niestety w tytule mamy sprzeczne wymagania, no chyba, że zechcesz przerejestrować na 3,5 tony Volkswagena T4 :)

To może Cię zainteresować odnośnie wyboru auta: http://40ton.net/iveco-daily-35s17-jest ... narodowek/

_________________
Aktualności i ciekawostki ze świata samochodów użytkowych:
40ton.net


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: