Nie bierzemy następny i świat nie kończy się na Volvie szkoda czasem słów....
Ja zamiast MANa pokusilbym się na Range T. Serwisowanie można robić we Volvo więc mając już FH nie masz konieczności szukania od nowa serwisów i zniżek. Z tego co mi wiadomo nowe tgx mają turbine z tym turboszajsem co scania 4 470. Na parkingach jednak kierowcy nie narzekają na nowe auta.
Nasze oba (jeden ok 50 000 km drugi połowę z tego) jeżdżą sobie,jeden i drugi spalanie ok. 26l/100km wozimy wszystko po zachodzie.Oba lowdecki,oba efficient line,oba białe,440,i oba mułowate Daf E6 460 na górkach z tymi samymi ładunkami zostawia daleko w tyle 440,przy czym wychodzi ok litra mniej na 100 km.Z tego co widziałem to one mają IC chłodzony płynem
Jeśli masz na wyposażeniu to znajduje się przy prawym uchwycie na kubek. Po wewnętrznej stronie tej półeczki środkowej. Oczywiście wejście AUX/USB. Jeśli dobrze pamiętam to w instrukcji obsługi pojazdu jest też możliwość posiadania tych wtyków w panelu przy hamulcu ręcznym
Tu doskonale widać: https://youtu.be/FJv6PTH7I6k?t=4m55s (Spauzuj sobie filmik jak go włączysz, to ujrzysz dokładnie)
Trochę to ch#$owo umieścili
Ja niestety nie mam
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 15 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę