Rejestracja:20 maja 2015, 9:06 Posty: 35
Samochód: Renault Premium 420 DCI
Witam. Niedawno kupiłem premiumke 420 dci 2001r. Auto stało 3 tyg bo robiłem sprawy wizualne i mylem silnik. 3 dni temu chciałem pojechać poluznic szpilki, odpalam wóz, bije powietrze, wyjeżdżam z bramy a tu brak mocy, 1000 do 1200 obrotów maks. Zwróciłem i pod bramą auto zgasło, podpompowalem ręcznie i odpalil. Wymieniłem filtry, wyczyscilem układ i nic. Dalej się nie wkreca, ale jak odpali to chodzi super, tylko jakby coś go blokowało. Od mycia był zalany impulsator, bo wskazówka skakała, wyczyscilem i tacho juz nie skacze. Ponoć przez awarie tacha silnik wchodzi w tryb awaryjny. I teraz pytanie czy trzeba błąd wykazywać czy komputer sam wykryje ze tacho chodzi, sam tego dokładnie nie wiem bo nie wyjeżdżam autem przez te obroty, wiec nie mogę tego sprawdzić. Proszę o jakąś poradę gdzie szukać przyczyny.
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
niemożliwe by po 3 tygodniach samochód się "zepsuł"
sprawdź pompkę wysokiego ciśnienia czasami daje takie objawy jak piszesz.
tacho nie powinno mieć wpływu na obroty silnika.
przeszukaj jeszcze forum bo już chyba był taki temat o renówce.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
witam
Wbrew temu co pisze zzx tacho ma wpływ na obcięcie obrotów i objawy są właśnie takie jak opisujesz lecz nie koniecznie może to być przyczyną bo każda poważna usterka elektroniki kończy się zazwyczaj odcięciem obrotów jednakże piszesz że majstrowałeś przy prądniczce natomiast zastanawia mnie fakt dlaczego auto zgasło gdyż wydaje mi się że przy awarii tacha nie powinno .Albo nie do końca naprawiłeś instalację tacha lub myjąc auto zalałeś coś więcej lub po prostu być może trzeba będzie odłączyć na chwile klemę aby tacho się zresetowało.Mam jeden model tacha w magnumce które przy braku tarczki wprowadza auto w tryb awaryjny i bez odłączenia prądu przez zdjęcie klemy lub wyjecie bezpiecznika od tacha auto nie jedzie.
Tak jak pisze dominik2004 podaj błędy jakie wyświetlajeą ci się na desce.
Rejestracja:20 maja 2015, 9:06 Posty: 35
Samochód: Renault Premium 420 DCI
Mam pierwsza wersje 420 ze starymi zegarami i nie mam komputera pokładowego, jedynie kody błyskowe ale nie mogę znalesc informacji jak je uzyskać. odłączyłem kremy ale nic nie pomogło, pauze tacho rysuje juz normalnie, wcześniej rysował gruba kreskę i skakała wskazówka, było pełno wody na połączeniu impulsatora z wtyczka. Jutro mam zamiar przejrzeć wszystkie złączki pod kątem ewentualnego zalania. I zastanawia mnie czujnik temperatury silnika, czy go czasem nie zlałem, i jest zwarcie co daje opór i wskazania ze silnik jest ciepły i komputer podaje za mała dawkę paliwa, ale to tylko przypuszczenia. Tak jak mówisz ze przyczyn może być wiele przez elektryke, ale musiałem umyć silnik bo poprzedni właściciel nie patrzył na to ze leje się z le zbiorniczka wspomagania, z pod uszczelki separatora oleju, czy ze filtry oleju były nie dokręcone. Pierwsza kontrola i po dowodzie.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:20 maja 2015, 9:06 Posty: 35
Samochód: Renault Premium 420 DCI
Panowie, rzecz bardzo dziwna bo tacho dalej wariuje, odpaliłem auto, zegarek chodził, ruszyłem 3 metry, wskazówka skoczyła aż do 125 km, zasiłem auto i zegarek przestał chodzić, jak odkrece kostkę na impulsatorze i wkrece z powrotem to zegarek zaczyna działać, co to za czary?
Rejestracja:20 maja 2015, 9:06 Posty: 35
Samochód: Renault Premium 420 DCI
No dobra, ale zegarek znów przestał chodzić, teraz nawet odlaczanie kabla od impulsatora i podłączenie z powrotem nie pomaga, jak sprawdzić czy impulsator działa? Czy można jakoś pomierzyć napięcia, opory? Kabel jest nowy
Rejestracja:20 maja 2015, 9:06 Posty: 35
Samochód: Renault Premium 420 DCI
Dzialają. Dzwoniłem do firmy która naprawia tacha i stwiedził facet, że spotkał się z wieloma przypadkami jak mój. Zepsute tacho, brak mocy, nie wchodzenie na obroty. We wtorek będę wozem wyjeżdzał z podwórka i się okaże, czy po wysuszeniu impulsatora, tacho zacznie chodzić i komputer sam wykasuje błąd.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę