Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 sie 2015, 23:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2015, 9:06
Posty: 35
Samochód: Renault Premium 420 DCI

Witam. Gdzie w Renault Premium 420 dci 2001 rok z tachem jeszcze w liczniku znajduje się ogranicznik prędkości? Bo "fachowcy" od tacha stwierdzili ze ponoć jest uszkodzony. Usterka wygląda tak ze po przekroczeniu 20 km/h robi mi odcięcie auto wpada w tryb awaryjny i max 1000-1200 obrotów. Doszli do tego ze jak przy wejściu w tryb awaryjny rozłaczy się kabel z tacha do ogranicznika, później połączy na choćby sekundę i znów rozłaczy to auto zaczyna normalnie pracować. Gdzieś czytałem, że ktoś miał podobny problem gdy spalił się ten "elektromagnes" na rozruszniku, który daje wzbudzenie na rozrusznik to tak się dzieje. A pech chciał ze u mnie się spalił. Czy ma to jakiś związek?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

W Dci ogranicznik istnieje w sterowniku kabinowym vecu i nie jest to jakaś odzielna rzecz...trochę bzdur nagadali i tyle....auto może ograniczać obroty gdy jest brak sygnału prędkości z tacho lub ciśnienie paliwa nie jest wystarczające...i to tyle...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Najprawdopodobniej jest założony nieoryginalny impulsator.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2015, 9:06
Posty: 35
Samochód: Renault Premium 420 DCI

przy próbach szukania przyczyny podmieniali impulsator i nic. Podczas jazdy jak ograniczy obroty wystarczy zewrzeć kabel który podaje info na komputer i auto zaczyna jechać, jak kabel jest podpięty na stałe, to przy 20 km/h zaczyna ograniczać obroty do 8 tyś.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: