Rejestracja:20 maja 2015, 9:06 Posty: 35
Samochód: Renault Premium 420 DCI
Witam. Po wbiciu 5 biegu i puszczanie sprzęgła bieg zostaje wybity. Czasami na pusto ja wbija 5 i delikatnie dodaje gazu to przez chwile na nim jedzie. Synchronizacja czy jest jeszcze jakaś możliwość?
Jak ci wybije to lewarek wyskakuje na luz czy zostaje tam gdzie piąty bieg.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:20 maja 2015, 9:06 Posty: 35
Samochód: Renault Premium 420 DCI
Uuu czyli grubsza operacja, bo skrzynie trzeba rozbierać. Nie wygląda mi na to żeby synchronizator padł bo bieg wchodzi ladnie i dodając powoli gazu jedzie na nim tak do 1100 obrotów, ale wystarczy dać mocniej gazu to zaraz wyskakuje. Jak by go nie dopychalo albo gdzieś ciśnienie uciekalo.
Rejestracja:20 maja 2015, 9:06 Posty: 35
Samochód: Renault Premium 420 DCI
Ktoś ma jeszcze jakies pomysły? Linki, wybierak, cos z pneumatyką, coś co można zobaczyć na szybko? Bo robote mam pod górki w kółku i bez 5 to straszna katorga.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:20 maja 2015, 9:06 Posty: 35
Samochód: Renault Premium 420 DCI
Z dolnej na górną przebija bardzo dobrze, a czasami z górnej na dolną ma małe problemy, trzeba trochę poruszać dźwignia i przechodzi. A z 5 biegiem, to jest tak ze jak go wbijam to po puszczaniu szybko sprzęgła go wybija, a jak delikatnie puszcze to jakieś 2 sekundy na nim jedzie.
Zatem wybija na luz cz dźwignia biegów jest w pozycji 5 a auto nie ciągnie.
Jeśli nie wybija na luz a dźwignia pozostaje w pozycji 5 biegu a auto nie ciągnie to padł synchronizator wysokiej niskiej skrzyni.Wysoka niska załączana jest pneumatycznie kiedy drążek zmiany biegów jest w pozycji neutralnej wtedy powietrze przerzuca synchro na reduktorze kiedy załączymy bieg np 5 powietrze znika a synchronizator musi utrzymać się sam w zazębieniu z przekładnią .Jeśli zęby będą wyrobione efektem tego jest pozostawanie dźwigni w pozycji załączonego biegu a auto nie ciągnie.
Efekt nie jest jeszcze czasem taki że jak naciśniesz sprzęgło, włączysz na luz słychać zgrzyt i potem bieg i auto jedzie?
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę