Strona 73 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 171 72 73 74 7588 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 maja 2015, 21:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 sty 2010, 14:55
Posty: 102
GG: 7539165
Samochód: Leon MK1 TDi
Lokalizacja: Świecie

Cytuj:
Cytuj:
Od kogo dzis pudlowoz sie nie zmiescil na zjezdzie z poludniowej w kierunku gdyni? Naczepa poszla konkretnie, konia tylko nie widzialem...
Koń o własnych siłach odjechał :mrgreen: Jechałem tam po 5 rano to sprzątali i jeszcze zamknięte było , stały tam dwie scanie ale czy któraś to ta położona to nie wiadomo
tak samo przed 5 tam przejezdzalem, stala jakas biała scania jak mijałem ten burdel

_________________
puszki again... CHOMIKOLOT KT38...

Pozdrawiam Karol CSW


Post Wysłano: 14 sie 2015, 13:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2009, 13:08
Posty: 165
GG: 0
Samochód: Scania
Lokalizacja: Gdynia

Post Wysłano: 19 sie 2015, 8:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2007, 22:31
Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich

co o tym myślicie, czy to jest legalne, jeżeli nie całkiem to czy maja możliwość sprawdzenia?

zastanawiam sie jak sprawa sie ma z tonażem - 3 osiowy ciągnik i 3 osiowa naczepa może ważyć do 44 ton z 40 stopowym kontenerem w transporcie intermodalnym. czy jeżeli spełniam powyższe warunki (poza transportem intermodalnym), tj zakupie własny kontener i będę przewoził w nim ładunki, gdzie waga całkowita bedzie wynosić 41-44 tony.
odpada firana, bo czasami zamienię kontener na chłodnie (40 + agregatem), którą też bym posiadał.

chodzi o to ze można włożyć trochę wiecej ( wiem ze z tych 4 ton tracimy na dodatkową oś), ale celem jest posiadanie kontenera, chłodni, a będzie to na niskopodwoziowce, która czasami też bedzie w użyciu

czy jeżeli masa całkowita będzie wynosić 43 tony to czy inspekcja będzie chciała sprawdzać czy kontener rzeczywiście trafi na tory/statek?


Post Wysłano: 27 sie 2015, 10:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2010, 11:59
Posty: 395
GG: 2244591
Samochód: MB Atego
Lokalizacja: Kluczbork OKL

Na jakiej wysokości jest próg w kontenerze jak stoi na naczepie ?

Jutro mam rozładowywać cały kontener motorów i samochodów i nie wiem czy platforma mi "dosięgnie" :roll:

_________________
http://www.lechmot.pl
1.Twój problem nasze pieniądze.
2.Zawsze PIERWSI przy Tobie!.
3.Marudź ile chcesz a płać ile się należy!.


Post Wysłano: 27 sie 2015, 20:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2007, 22:31
Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich

zalezy na jakiej przyjedzie, mozna do tego opuscic lub podniesc


Post Wysłano: 10 wrz 2015, 22:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 wrz 2015, 22:00
Posty: 4
Samochód: Scania, Bmw

Witajcie, mam naczepę Krone z rozsuwanym pneumatycznie tyłem. Wysuwa się bez problemu ale wsunąć nie mogę jej przyciskiem tylko musi ktoś popchnąc tył lub musiałbym ściągać go pasami... Wie ktoś gdzie może być problem i jak go naprawić?


Post Wysłano: 11 wrz 2015, 1:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Tylna belka jest zawieszona z tyłu na dwóch srobach z podkładkami sprężynowymi.
Te podkładki z czasem pękają i wypadają co powoduje że belka opada nadu i jest wtedy problem z rosuwaniem belki

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 13 wrz 2015, 18:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Nie masz problemów ze skręcaniem tylnych mocowań kontenera jak jest rozłożona? W sensie, że brakuje kilku centymetrów, żeby przekręcić grzyba?

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 14 wrz 2015, 17:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 wrz 2015, 22:00
Posty: 4
Samochód: Scania, Bmw

To jest świeży zakup więc sie nie wypowiem bo jeszcze nie zaczęła zarabiać. Podkładki są bardzo zardzewiałe więc to pewnie będzie to :) W weekend powinienem to naprawić i dam znać czy pomogło.


Post Wysłano: 15 wrz 2015, 1:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Ciągam dwuletnią Kronę i pod względem zabezpieczenia antykorozyjnego jest tragiczna. To, że są rude jeszcze niczego nie zmienia. Oprócz tego, że mogła opaść, może być też lekko przekoszona albo gdzieś mieć ubytek powietrza którym jest suwana. Jak wyciągniesz ją do połowy to wróci bez pomocy?

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 15 wrz 2015, 10:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Cytuj:
Ciągam dwuletnią Kronę i pod względem zabezpieczenia antykorozyjnego jest tragiczna.
Jak każda Kronka :roll:


Post Wysłano: 21 wrz 2015, 23:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 wrz 2015, 22:00
Posty: 4
Samochód: Scania, Bmw

Cytuj:
Ciągam dwuletnią Kronę i pod względem zabezpieczenia antykorozyjnego jest tragiczna. To, że są rude jeszcze niczego nie zmienia. Oprócz tego, że mogła opaść, może być też lekko przekoszona albo gdzieś mieć ubytek powietrza którym jest suwana. Jak wyciągniesz ją do połowy to wróci bez pomocy?
Ale są popękane i mogły wypaść, rama wysuwu widać że leży na dole przez co pewnie jest większy opór a u góry jest więcej miejsca. Powietrze nigdzie nie syczy, rama nie wróci bez pomocy niezależnie jak daleko ja wysune, słychać że siłownik sie załącza jak wciskam przycisk ale po prostu jakby nie miał siły pociągnąć.

Nie jest przekoszona ani powypadkowa :) Transport mam już dłuższy czas także trochę na naczepach się znam ale kontenery to można powiedzieć eksperyment i jak nie wypali to trudno.


Post Wysłano: 22 wrz 2015, 0:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Podkładki sprężynowe w Krone to standard
Czasami polecą te dwie rolki pod spodem
Ja tam brałem rurkę od podnoszenia kabiny podstawialem pod zderzak opuszczałem na poduszkach i tylna belka się wsuwala na miejsce

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 22 wrz 2015, 16:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

Czyli z kronem jak z vieswagen, dobra opinia skonczyla sie 5-10 lat temu?

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Post Wysłano: 22 wrz 2015, 16:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2008, 21:22
Posty: 1257
GG: 2291240
Samochód: R500, Actros 1844, FH 460
Lokalizacja: Szczecin

Moze ktos z tych co na kontenerach zeby zjedli podpowie :D w praktycznie jednej cenie mam do wyboru trzy ramki;
Roczna szmitke która sam ciagalem wiec wiem ze nic złego sie nie działo z nią;
Nowego krone, chociaz po komentarzach jakie czytam to nie daje jej wielkich szans;
Nasza Polska nowa wieltonke z dodatkowo podnoszoną trzecią osią.

Dobrze myśle chcąc wybrać z tego Schmitza?

Przepraszam za znaki, z telefonu pisze :)


Post Wysłano: 23 wrz 2015, 16:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Chyba mimo wszystko Krone :-)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 23 wrz 2015, 16:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Poza patentem z sprezynkami, kiepskim lakierze.
To ta naczepa krone jest praktycznie pancerna i nic się z nią nie dzieje.
10 lat tłukłem krone kilka egzemplarzy a teraz tłuke kogel w którym lepiej jest rozwiązane rosuwanie tylnej belki z którą jeszcze nie miałem problemów przez 2,5 roku
Jak bym wybierał to coś z tych dwóch producentów

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 23 wrz 2015, 19:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2008, 21:22
Posty: 1257
GG: 2291240
Samochód: R500, Actros 1844, FH 460
Lokalizacja: Szczecin

A Schmitka lubi czymś zaskoczyć po dłuższym użytkowaniu? Ciągnie mnie do niej bo firma od której ja wynajmowałem daje mi bardzo korzystny Leasing :D


Post Wysłano: 24 wrz 2015, 1:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Miałem okazję ciągnąć kilka razy praktycznie nowego Schmitza i zdawało mi się, że ciężej się ciągnie. Kilka razy słyszałem opinie, że są miękkie w porównaniu z Kronami i kilka mniejszych tematów, które w codziennym użytkowaniu są nie tyle co gorsze, a bardziej upierdliwe. Zadzwoń to pogadamy :-)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 24 wrz 2015, 11:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Osie Schmitza podobno robia najdluzsze przebiegi w porownaniu do SAFa czy BPW ( info od serwisu w Hanoverze)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 73 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 171 72 73 74 7588 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: