Za dużo szmaciarza zakładaliście i pupa,nadajnik możesz powiesić sobie jako zapaszek w kabinie na stacje i ceramikę zakładać
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
Impulsator, a jak nie to wiązka od impulsatora, ostatnio znajomy w DAF-ie 11 rok to robił, raz tacho spało raz jechało...
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
Rejestracja:02 sie 2010, 1:15 Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
Sprawdz przewody od niebieskiej wtyczki przod lewo , pomiar rezystancji kazdego z 4 przewodow jak i przebic pomiedzy soba i do masy pojazdu .Sprawdz tez wtyczki przy slupku przednim kabiny , lewa strona na dole ( sciagnij obudowe plastikowa przed kolanami ).Zbiera sie tam wilgoc i koroduja przewody .
Jezeli przewody sa ok .to sam czujnik KITAS moze byc wadliwy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę