Tytuł Dwuobwodowy układ kierowniczy Usterka Sygnał z drugiego obwodu dwuobwodowego układu kierowniczego jest nieprawdopodobny w stosunku do prędkości pojazdu. Przyczyna Sygnał był nieaktywny (24 V) w czasie, gdy prędkość pojazdu spadła poniżej 1 km/h. Sygnałem aktywnym w tym wypadku jest masa, co oznacza, że sygnał nieaktywny odpowiada napięciu 24 V. Usterkę mogło spowodować zwarcie lub przerwa w obwodzie. Uwagi Lampka kontrolna wskazująca usterkę obwodu 2 dwuobwodowego układu kierowniczego zapala się w zestawie wskaźników. Czynności zaradcze Sprawdź czujnik obwodu 2 dwuobwodowego układu kierowniczego wraz z odpowiednimi przewodami i złączami.
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości |
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów |