Mnie się zapalają po awaryjnym hamowaniu. Może dzieje się coś z którymś z układów i wchodzi w tryb awaryjny. Może to być problem z prądem albo silnikiem. Podejdź na komputer najlepiej bo to takie wróżenie z fusów
Awaryjne czyli awaria. A, ze awarią też jest jakaś okazja to proponuję wypić.
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Rejestracja:14 wrz 2008, 16:36 Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault
Światła awaryjnego hamowania włączają się podczas nagłego spadku prędkości. Jeżeli włączają się podczas jazdy, bez nagłego hamowania, to problem znajduje się w impulsatorze lub wiązce elektrycznej od impulsatora do tachografu. Myśmy kiedyś też mieli taki problem i po wymianie tej wiązki wszystko wróciło do normy.
To pytanie z pozoru jest głupie, ale takim do końca nie jest. Nie odpowiadaj też tutaj, bo to byłoby jeszcze głupsze, ale dla potwierdzenia słów kolegi wyżej sprawdź czy zapalają się też jadąc na magnesie, kiedy nie ma żadnej prędkości.
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Rejestracja:11 cze 2010, 21:11 Posty: 171
GG: 0
Samochód: man
Cytuj:
Światła awaryjnego hamowania włączają się podczas nagłego spadku prędkości. Jeżeli włączają się podczas jazdy, bez nagłego hamowania, to problem znajduje się w impulsatorze lub wiązce elektrycznej od impulsatora do tachografu. Myśmy kiedyś też mieli taki problem i po wymianie tej wiązki wszystko wróciło do normy.
Witam,dziękuję za dobrą radę ,wymieniona wiązka i działa .,pozdrawiam.,
Rejestracja:14 wrz 2008, 16:36 Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault
Tak trzymać. Jak mawiał mój wujek, dobra rada pół sukcesu. Problem w tym, że na tym jak i innym forum zamiast dobrych rad, więcej możesz przeczytać głupich docinek od osób, które nie mają zielonego pojęcia a chcą zabłysnąć.
Tak trzymać. Jak mawiał mój wujek, dobra rada pół sukcesu. Problem w tym, że na tym jak i innym forum zamiast dobrych rad, więcej możesz przeczytać głupich docinek od osób, które nie mają zielonego pojęcia a chcą zabłysnąć.
Cytuj:
Awaryjne czyli awaria. A, ze awarią też jest jakaś okazja to proponuję wypić.
Rejestracja:11 cze 2010, 21:11 Posty: 171
GG: 0
Samochód: man
Cytuj:
Cytuj:
Światła awaryjnego hamowania włączają się podczas nagłego spadku prędkości. Jeżeli włączają się podczas jazdy, bez nagłego hamowania, to problem znajduje się w impulsatorze lub wiązce elektrycznej od impulsatora do tachografu. Myśmy kiedyś też mieli taki problem i po wymianie tej wiązki wszystko wróciło do normy.
Witam,dziękuję za dobrą radę ,wymieniona wiązka i działa .,pozdrawiam.,
-WITAM, niestety po jakimś czasie problem się pojawił i okazało się że problemem był jakiś zaworek na Retarder .pozdro,nareczka.
Ja miałem ostatnio problem z prawym kierunkiem ktory mrygal kiedy chcial. Ale tylko na zewnątrz na desce cisza i za cholerę nie dawał się wyłączyć. Pomagało zdjęcie klemy, okazało się, że winny był akumulator, który padł.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę