Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Strona 12 z 12 [ Posty: 235 ] Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 12
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 maja 2016, 11:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Co on ma z tyłu, 295/60?


Post Wysłano: 26 maja 2016, 0:14
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2140
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Do kiedy na DAFie stoi ?

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Post Wysłano: 26 maja 2016, 0:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 gru 2009, 15:49
Posty: 293
Samochód: 22' 660S midlift
Lokalizacja: G D A Ń S K

Cytuj:
Co on ma z tyłu, 295/60?
Tak dokładnie.
Cytuj:
Do kiedy na DAFie stoi ?
Stał. 5 dni, był na dużym serwisie od czwartku. We wtorek wrócił na swoją stałą linie.

_________________
KINGS NEVER DIE


Post Wysłano: 26 maja 2016, 10:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Fajnie, świeżo się to prezentuje. Białe orurowanie tu pasuje. Nie myślałeś pozbyć się pasków z globa?
Czemu takie niskie opony na tyle?


Post Wysłano: 26 maja 2016, 11:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Kiedyś zmieniało się rozmiar opon na tyle z dwóch powodów - na mniejsze, aby był mocniejszy na podjazdach a na większe, aby miał niższe obroty i był "szybszy" na płaskim. Tutaj obstawiam, że chodzi o moc.
Swoją drogą, to ciekawe czy to nie przeszkadza im, jak latają na Anglię (chodzi mi o zjazdy z promu czy też wysoki podjazd pod załadunek) - kotły są duże (ok.1500l) a tył jest 60'tka i wystarczy chwila zapomnienia kierowcy i... reszta wiadomo.


Post Wysłano: 26 maja 2016, 11:23

Możliwe to, ze widziałem go na S5 pod Gnieznem w nocy z wtorku na środę?


Post Wysłano: 26 maja 2016, 11:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 gru 2009, 15:49
Posty: 293
Samochód: 22' 660S midlift
Lokalizacja: G D A Ń S K

Cytuj:
Fajnie, świeżo się to prezentuje. Białe orurowanie tu pasuje. Nie myślałeś pozbyć się pasków z globa?
Czemu takie niskie opony na tyle?
Cytuj:
Kiedyś zmieniało się rozmiar opon na tyle z dwóch powodów - na mniejsze, aby był mocniejszy na podjazdach a na większe, aby miał niższe obroty i był "szybszy" na płaskim. Tutaj obstawiam, że chodzi o moc.
Swoją drogą, to ciekawe czy to nie przeszkadza im, jak latają na Anglię (chodzi mi o zjazdy z promu czy też wysoki podjazd pod załadunek) - kotły są duże (ok.1500l) a tył jest 60'tka i wystarczy chwila zapomnienia kierowcy i... reszta wiadomo.
Mateusz faktycznie kiedyś takie zabiegi miały na celu kombinacje mocowe. Nie mniej jednak u nas, problemem była chłodnia która jest nietypowa. Ciągnik przed zmianą miał standardowe 315/65 i nawet wypoziomowane auto miało przechyloną naczepę. Auto pracuje na tych kołach od roku żaden kierowca nie zgłaszał jakichkolwiek problemów. Auto jest zestrojone idealnie z tą naczepą, oczywiście była adaptacja w serwisie, poziomowanie komputerowe itp. Zjazdy z promów to raczej rzadki przypadek - większość przepraw jest realizowanych przez Eurotunnel.
Cytuj:
Możliwe to, ze widziałem go na S5 pod Gnieznem w nocy z wtorku na środę?
Dokładnie tak, około 23 wyjechał z okolic Bydgoszczy. Dlatego tez to prawdopodobnie mógł być Krzysiek za kierownicą tego DAFa.

_________________
KINGS NEVER DIE


Post Wysłano: 29 maja 2016, 22:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lip 2012, 13:21
Posty: 53
GG: 16108747
Lokalizacja: Zawiercie

Według mnie proces odświeżenia DAFa wyszedł bardzo przyjemnie :). Jeszcze halogeny w kangur i będzie jeszcze lepiej wyglądało.

Ponad pół miliona zrobione, ciekawi mnie jak wygląda sytuacja z olejem.


Post Wysłano: 29 maja 2016, 22:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Cytuj:
Ponad pół miliona zrobione, ciekawi mnie jak wygląda sytuacja z olejem.
Panie, to jest ATe, one już oleju nie brały. Ja w Dafie 2013r. od wymiany do wymiany (90tys) nie dolewałem nic.


Post Wysłano: 29 maja 2016, 22:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 gru 2009, 15:49
Posty: 293
Samochód: 22' 660S midlift
Lokalizacja: G D A Ń S K

Cytuj:
Cytuj:
Ponad pół miliona zrobione, ciekawi mnie jak wygląda sytuacja z olejem.
Panie, to jest ATe, one już oleju nie brały. Ja w Dafie 2013r. od wymiany do wymiany (90tys) nie dolewałem nic.
U nas to tak 5 L bańka oleju starcza na 3 miesiące, przy dość ciężkiej robocie. Więc myślę że to nie jest jakaś tragedia. DAFy ATe mają miano "NIE-Olejarz".

_________________
KINGS NEVER DIE


Post Wysłano: 23 cze 2016, 20:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 gru 2009, 15:49
Posty: 293
Samochód: 22' 660S midlift
Lokalizacja: G D A Ń S K

Kolejne subtelne odświeżenie tematu, przy okazji wspólnego rejsu do Anglii zrobione wspólne fotki.
ObrazekObrazek

_________________
KINGS NEVER DIE


Post Wysłano: 23 cze 2016, 21:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2013, 10:45
Posty: 331
Samochód: 105.410

ile pali 510 ?? bo my mamy zamiar kupic do firmy kolejnego dafa, ale dotej pory mielismy same 410 tym jedna w tandemie w automacie pali sporo portafi do 36, mega 410 do 29 sie zamyka w manualu

prosba odp


Post Wysłano: 23 cze 2016, 22:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Pali tyle ile wlejesz... kocham takie coś.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 23 cze 2016, 22:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 891
GG: 1

Ja mialem agenta w zeszłym tygodniu. "Kolego ile ci pali ta nowa "premiumka?" Pokazuje mu na komputerze z ostatnich 15kkm 30,2. Gość kiwa z niedowierzaniem i tekst "urwa to mi premiumka na Włochy załadowana 24 nie wziela więcej niż 25". Z racji, ze koleś +/- 45 to głupio bylo mi zaśmiać się mu prosto w oczy.


Post Wysłano: 24 cze 2016, 14:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1878
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Cytuj:
Ja mialem agenta w zeszłym tygodniu. "Kolego ile ci pali ta nowa "premiumka?" Pokazuje mu na komputerze z ostatnich 15kkm 30,2. Gość kiwa z niedowierzaniem i tekst "urwa to mi premiumka na Włochy załadowana 24 nie wziela więcej niż 25". Z racji, ze koleś +/- 45 to głupio bylo mi zaśmiać się mu prosto w oczy.
Mnie też sie stale pytają i podobne odpowiedzi mam. :D Moje Range na kompie pokazuje 27-29, przy tankowaniu wychodzi zawsze 28, ALE jeżdże pusto-pełno. ;)

_________________
C, CE, KW :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 12 z 12 [ Posty: 235 ] Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 12


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: