Cytuj:
Tak mi się przypomniało, a co kiedy podczas rozladunku opona którą producent przewidział na 4,5t, pod ciężarem 10ton pęknie? Przeciez położy sie to,na boku, i jeszcze ramę w wozie pognie.
Ja też od razu w fazie projektowania zgłaszałem taką obawę chociaż nie miałem praktyki z takimi oponami ale moje przypuszczenia się potwierdzają i w pełni rozumiem wasze obawy. Niestety dopiero następna sztuka będzie stała 2 osiami na ziemi w trakcie kiprowania. W trakcie przewrócena tego typu naczepy z regóły rama pomocnicza ulega zerwaniu co nie powoduje tak dużych uszkodzeń na ciągniku.
Cytuj:
Jazda po naszych pięknych drogach z naczepą na bliźniaku. Zajebiste przeżycie!
Ja zaczynałem jeżdzić po naszych drogach na bliżniaku a teraz mam porównanie z 385 jedno koło na stronę i powiem że to jakaś porażka. Jadąc po wąskiej drodzę np Sandomierz- Annopol naczepa bardzo często zjeżdza na pobocze a pózniej wskakuje na jezdnie jak szalona. Moja stara naczepa na bliżniaku zawsze chodziła za koniem jak po sznurku a większośc zakrętów jak z Łagowa na Nową Słupię mogłem iść na odcięciu.
Tak jak wspomniałem ta naczepa to prototyp do badań ale kolejna będzie 3 osiowa aluminiowa z 2 osiami na ziemi podczas kiprowania kubatura 26,5 m3 i waga ok 4600-4800 KG wykonana solidnie jak przystało na KH KIPPER.
Wszystkich zainteresowanych zapraszam do Opola na zlot.