Cytuj:
Nie ma żadnego czujnika w turbinie tylko czujnik doładowania, po za tym mogło paść calkowice co innego przez co komp przełączał silnik w stan awaryjny
Nie słyszałem żeby DAFy miały tryb awaryjny, ale jeśli padł czujnik ciśnienia doładowania( lub na instalacji elektrycznej coś nie łączy i auto nie widzi jakie ma ciśnienie w dolocie ) wówczas komp. podaje minimalne dawki paliwa żeby autko nie dymiło. Jeśli masz opcje w komputerze sprawdzenia jak ci ładuje turbina to sprawdz ile osiąga doładowanie.
Cytuj:
(...)jak mu wysiadł intercooler (...)prowizorycznie dorabiana rura zamiast inercoolera (...) Może ktoś zna gorkę 12% w stronę Preszowa-Koszyc przed Lipnikami??
1. cooler schładza powietrze doładowane ( przez co jest one podgrzane przez sprężanie i od gorącej turbiny)
2. jeśli zrezygnujesz z chłodnicy powietrza ( IC ) wówczas od razu masz mniej powierza w silniku co od razu rzutuje na moc i osiągi, w czujniku ciśnienia doładowania jest też od razu czujnik temperatury zasysanego powietrza, a jeśli nie ma IC, temp. pow. jest wyższa co też wpływa na dawkowanie poprzez komp. co równierz wpływa na moc silnika.
3.Okolice Barwinek-Koszyce to czuje się tam jak w domu, współczuje jazdy po tych górkach w aucie bez mocy...