1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX). 2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy. 3. Opisujemy pojazd według wzoru: Marka: - Model: - Rok produkcji: - Przebieg: - Wyposażenie: - Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: - Obsługiwane kierunki: - 4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe. 5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu. 6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
Widziałem wczoraj ok.7 na porcie w Gdyni czarne fh16 na tablicach PO nie cyknąłem fotki bo nie zdążyłem ale czekał na wjazd na prom stena line ----->Karlskrona.
Rejestracja:28 mar 2009, 9:26 Posty: 641
Samochód: Man TGA XXL 18.430,Peugot Boxer 2.2
To też wnioskowałem w ten sposób myślałem że wiesz dokładniej coś o tym, świeżaka raczej nie wsadzą na nowe auto. Chociaż u was wszystkie wyglądają prawie jak nowe.
_________________ Pilnie sprzedam zbiornik 250l aluminiowy seryjny od mana .
Zainteresowanych proszę o kontakt pw w celu dogadania się.
A dlaczego Dzodzo Europa nie dla Ciebie? Pieniądze te same przecież...a nie oglądasz zimy, łańcuchów...rozmawiałem z kierowcą z Waszej firmy i podobno jest chujnia straszna, kasa do dupy, system do dupy bo 3 na 1 tylko w teorii a tak naprawdę jeździsz po 4, 5 tygodni i w domu 5-6 dni i z powrotem na górę...i do tego dochodzą obciążenia praktycznie za wszystko, leżenie pod autem itp. A jak przytulisz Vikinga to podobno pół wypłaty masz zabrane...tam mi niedawno opowiadał kierowca który się zwolnił.
Bardzo możliwie, ale zawsze jest w takich sprawach jakieś ziarenko prawdy. Tymbardziej, że w firmie jest duża rotacja kierowców, co chwilę widać innego kierowcę na aucie jak się jest na Skandynawii. Kilku chłopaków odeszło do repinskiego, kilku jezdzi na zachód, więc chyba zbyt malinowo nie jest, skoro nie ma stałej ekipy.
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 41 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę