Cytuj:
Aha, w sumie racja. Przecież do hamulców leje się olej silnikowy
No i czemu się zbijasz z chłopaka jak tak jest
Ogólnie Dolewać się nie powinno nic po za olejem silnikowym bo reszta w teorii powinna być szczelna.
A więc olej wiadomo 422 otwierasz atrapę stojąc przodem do auta z prawej masz banet i korek wlewu sprawdzasz i dolewasz ewentualne straty. Płyn chłodniczy lejesz do zbiorniczka wyrównawczego korek po lewej stronie filtra kabinowego. Nie wlewaj płynu pod korek i nie dolwaj go na rozgrzanym silniku, a jak już chcesz to tylko na odpalonym silniku. Ogólnie na zimnym silniku jak w zbiorniczku będzie 1-2 cm na dnie jest dobrze. Jak kiedyś nalałem pod maxa czyli za to łączenie zbiorniczka to na rozgrzanym nie miał się gdzie płyn podziać i wyrzuciło go do prawej przegrody. Olej w skrzyni biegów sprawdzasz odkręcając śrubę na klucz 24 z prawej strony skrzyni u dołu. Jeśli leci jest ok. Pamiętaj aby auto stało na równym podłożu. Tym korkiem też dolewasz ewentualne braki aż się będzie przelewać. aby sprawdzić olej w spomaganiu kierownicy musisz podnieść kabinę do góry i stojąc po lewej stronie auta za schodkami masz zbiorniczek a w nim duży korek od wlewu. W tym tez zbiorniczku jest filtr możesz go od razu wymienić koszt groszowe sprawy koło 15zł. Trzeba go wcisnąć i przekręcić. A co do wyśmiewanego płynu hamulcowego oczywiście że jest ale nie w układzie hamulcowym jako czynnik roboczy a w układzie sprzęgła. Patrząc na auto od przodu pod atrapą w prawym górnym rogu masz tam też podziałkę MIN MAX lejesz na maxa. Tak jak
MAN napisał lejesz tam DOT 4. Jest jeszcze olej w tylnym moście nie wiem gdzie się go wlewa bo nigdy tego nie robiłem ale wiem że u dołu jest korek od spustu oleju. Ale pewnie Ci się to nie przyda bo ten olej wymienia się co 500 tys.