Cytuj:
Uprzejmie informuję wszech i wobec o zdanym egzaminie praktycznym w pierwszym podejściu
No to gratulacje Kolego
Ja, niestety, dopiero staję przed wyborem - iść na kurs, czy dać sobie spokój... I przyznam, że strasznie ciężko mi się zdecydować, głównie ze względu na brak info co do wyglądu samej roboty później.
Nie chcę robić prawka czysto hobbystycznie, a mieć po prostu fajną pracę.
I super, gdyby nie była za najniższą
krajową.
Czy jest tutaj ktoś, kto mógby mi rozjaśnić system pracy na liniach regularnych, dajmy na to trasy Rzeszów - Wrocław, czy Rzeszów - Warszawa?
Kawałek ode mnie, w podkarpackim, jest przewoźnik obsługujący takie połączenia międzymiastowe. Jak wygkąda praca kierowcy na takiej linii, czy jeżeli gość startuje wczesnym rankiem z Rzeszowa do Wawy, on wraca tego samego dnia czy zostaje w Stolicy i wraca na następny dzień, do Rzeszowa w tym przykładzie?
W ogóle, to są pojedyncze czy podwójne obsady? Od czego to zależy?
Pytanie drugie.
Zarobki... Ile można zarobić pracując tak jak powyżej? Zdaje sobie sprawę, że w różnych regionach kraju wynagrodzenie będzie różne, ale tak "średnio"? Troszkę śliski temat, zapewne nie każdy publicznie chce się obnosić z takimi rzeczami, dlatego odpowiedź mogę dostać na PW.
Ogólnie to chętnie nawiążę kontakt z jakimś kierowcą coby miał chwilę czasu i cierpliwości, żeby pogadać.
Jeśli zamieściłem post w złym miejscu, proszę o przeniesienie.
Szerokości.