witam, mam problem z autobusem tak jak w temacie, kierowca podpiął odwrotnie kable rozruchowe, i spalił sterownik silnika, zakupilismy sterownik z działającego samochodu volvo fm7 dilnik dc7, i teraz po założeniu brak reakcji rozrusznika, wszystkie bezpieczniki dobre, w silniku błąd mid 128 sid 231 fmi12 staly, sterownik nie ma w ogóle zasilania, zasilanie podaję na krótko, ale dalej brak reakcji, wstawię zdjęcia z błędami, nie wiem jak wstawić foto zdjęć błędów aktywnych
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Po piąte pewnie trzeba usunąć immobiliser z nowego sterownika który kupiliście
To tak nie działa że wyciagasz jeden sterownik i wkładasz drugi niby taki sam i silnik odpala
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Powiem ci tak , przerabiałem podobny problem przy okazji wymiany silnika na drugi
Z nowym silnikiem miałem tez nowy sterownik żeby nie było oba silniki ten sam model i moc silnika
Po zamontowaniu nowego silnika z nowym sterownikiem tak jak przypuszczałem silnik nie odpalał, trzeba było zamontować stary sterownik z starego silnika i wtedy silnik zapalił.
Był pewien problem z starym sterownikiem i miałem potrzebę zamontować nowy sterownik do nowego silnika.
Więc musisz znaleźć u siebie elektronika który zajmuje się naprawą sterowników do silników, który ów elektronik zrobi klona starego sterownika i wgra oprogramowanie które znajdowało się w w starym sterowniku do nowego sterownika lub usunie tobie immobilizer jeśli znajduje się on w sterowniku silnika
stary sterownik spalony, wysłany do naprawy i teraz ani slychu ani dychu, brak kontaktu z gościem, przepadł i gość od naprawy i sterownik, kluczyk jest zwykły vovloski, brak obejmy pod stacyjka, więc jak mniemam immo brak, chyba że immo tu jest VIN....
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Pytanie czy dawca sterownika miał imo czy nie
Druga sprawa czemu nie dochodzi zasilanie do sterownika poza bezpiecznikami to trzeba by sprawdzić przekaźniki i centralny komputer
Bo tam do sterownika pewnie jest stały plus oraz zasilanie po włączeniu zapłonu
Użytkownicy przeglądający to forum: Jacek C i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę