_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Zgadzam sie, rodzina najwazniejsza, tez tak uwazam, ale nie ukrywam ze twoich opisow mi brakowalo i ciesze sie ze cos wrzuciles. Praca spokojniejsza odkad jezdzicie pod spedycja? I jak sprawuje sie Volvo? czy wady znane z tego modelu, czyli braki pradu naprzyklad wystepuja w "twoim" egzemplarzu, czy spokoj?
Mam nadzieje ze od czasu do czasu jakis wpis sie pojawi
Akumulatory są w porządku. Wyskakiwał kilka razy zimą komunikat że są rozładowane ale jest na to sposób bo to jest jakiś błąd w oprogramowaniu. Alarm się załącza a voltomierz i amperomierza pokazuje poprawne wartości. Wystarczy naładować, najlepiej w czasie jazdy i wtedy zresetować układ jak przy wymianie akumulatorów na nowe. Na jakiś czas jest spokój a jak naładujesz i nie zresetujesz to za dwa dni jest to samo.
Na początku jakoś po pierwszych 50000 zaczęło go ściągać w prawo i szukali przyczyny kilka razy (zbieżność i geometria wszystkich osi) aż w końcu dali podkładkę pod resor i przestało. Dwa razy był problem z modułem GPS. Raz zresetowali a ostatnio wymienili na nowy.
Dwa tygodnie temu czyścili też układ adblue bo się zapchał i moce mu odjęło.
Jakiś zaworek też pękł przy zbiorniku płynu do spryskiwaczy i cały wyleciał. Dwa wentyle zardzewiały i puszczały.
To przez rok wszystko co się działo złego z autem.
Po pierwsze to sie nie pisze ze tu spryskiwacze tu cos tam. Bez awaryjnie i jeszcze mało poli
A serio to wszystkie awarie zawarte w kontrakcie serwisowym.
Jak dla mnie bezawaryjne bo to jakieś pierdoły a wizyty w serwisach zazwyczaj gdy ja w domu . Z tym zaworkiem jedynie osobiście byłem w serwisie. Spalanie ze 140000km to 27,6l/100km to przy tych ładunkach co wozimy dosyć dobrze.
Tak, firma zza miedzy bardzo znana w okolicy. Systemy są dowolne a ja zostaję przy tym co jeżdżę od "zawsze" czyli 3/1. Podejrzewam że będę jeździł przeważnie Niemcy-Francja.
Podejrzewam że będę jeździł przeważnie Niemcy-Francja.
Jeżeli to okaże sie prawda to gratuluje kierunków
Dziękuję. Od czterech miesięcy już te kierunki robię bo, można by rzecz że specjalizujemy się w nich. Choć w pierwszą trasę "swoim" autem pojechałem do Włoch
Tak, firma zza miedzy bardzo znana w okolicy. Systemy są dowolne a ja zostaję przy tym co jeżdżę od "zawsze" czyli 3/1. Podejrzewam że będę jeździł przeważnie Niemcy-Francja.
Witaj,
Jeśli to nie tajemnica to powiedz, jak to wygląda w praktyce. Wyjeżdżasz w trasę w poniedziałek i wracasz w 3 tygodniu w piątek ? I przed wszystkim co z 45H ? Masz jakieś dobre miejscówki (hotele) gdzie robisz pauzy ?
Niby w taki:
Długa pauza(tydzień "w domu") musi zachodzić na poniedziałek.
Wtedy zaliczamy jedną jego cześć na tydzień 0, a drugą na tydzień 1
1 tydzień jazdy - 24h odpoczynku
2 tydzień jazdy - 24h odpoczynku
3 tydzień jazdy - zjazd do domu maksymalnie do niedzieli by rozpocząć 45h i rekompensaty.
Przy takim układzie do tygodnia 1 zaliczamy regularne 45h(rozpoczęte w tygodniu 0) oraz 24h. Po 2 tyg możemy zrobić 24h, bo wypełniamy wymogi rozporządzenia 561, o co najmniej jednym regularnym i jednym skróconym odpoczynku w ciągu 2 tygodni(w ciągu 2 tygodni mamy 3 pauzy weekendowe).
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 12 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę