Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 mar 2018, 17:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 paź 2011, 21:41
Posty: 23
GG: 0
Samochód: volvo renault

witam po remoncie silnika (wymiana tulei tłoka zawory wałek rozrządu) silnik źle pracuje i cięzko pali i pojawił się błąd
Położenie silnika
Błąd danych
Nieaktywne
MID 128 SID21 FMI2
wymieliłem czujnik położenia wałka rozrządu nie pomogło dalej tak samo po odłączeniu wtyczki lepiej chodzi długo nie odpala ale jest błąd
Położenie silnika
Usterka elektryczna
Aktywny
MID 128 SID 21 FMI3
może ktoś z czymś takim się spotkał czy może wie co to może być gdzie szukać usterki czy może to być wynik złego ustawienia rozrządu ?
proszę o jakieś info jak coś ktoś wie i czy ten błąd sam się wyłączy po usunięciu usterki czy trzeba komputerem
Volvo fm 400 rok 2006


Post Wysłano: 30 mar 2018, 18:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Może być źle ustawiony rozrząd, wystarczy że jest przesuniety o jeden ząb i czujnik wychwytuje złe położenie wałka rozrządu

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 30 mar 2018, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 paź 2011, 21:41
Posty: 23
GG: 0
Samochód: volvo renault

Tak masz rację przestawiony rozrząd już to zrobiłem ale jakoś dziwnie chodzi jak by był zapowietrzony jeszcze ustawienie zaworów ma możliwość ktoś jakąś specyfikację silnik d13a Volvo nic nie znalazłem do tego silnika tylko do d12a


Post Wysłano: 08 maja 2018, 21:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

są 2 czujniki jeden na wałku rozrządu , 2 na kole zamachowym. przeczyść ten 2
co do ustawienia zaworów to lepiej jedź do dobrego mechanika bo nie jest to takie prostę
trzeba najpierw dobrać odpowiednie "płytki" potem ustawić, do tego jak masz Veb+
to masz 4 krzywki na cylinder , trzeba znać kolejność ustawiania itp. generalnie jest co robić,
i trzeba mieć pojęcie jak to dobrze zrobić.

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: