Strona 9 z 9 [ Posty: 177 ] Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 sty 2013, 15:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
Masz rację, poziom ciemnoty i ślepego zapatrzenia na opinie nie podparte niczym osiągnął zenit, ja odpadam, żyjcie w swoim małym świecie nadal :lol:
Z gorącymi pozdrowieniami od ciemnoty.
http://www.volvogroup.com/group/global/ ... uage=en-gb
Bajka jak chuj, że dostępne były na wyspach. Dostępny to może i był ale pakiet stylizacyjny. Do tego wyraźnie napisane 4x2 ;) Ze stroną Volvo nie będę się kłócił.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 07 sty 2013, 20:09

To zobacz sobie date dodania tego niusa
Cytuj:
31/10/1997
:lol:

O słynnym 420 nie ma też żadnej wzmiany, cuda ? :lol:


Post Wysłano: 07 sty 2013, 20:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sie 2008, 19:43
Posty: 124
GG: 1537454
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Sochaczew

Ot co kilka fotek jak wyglądałą 70tka w środku.

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Zdjęcia już chyba dawałem w tym temacie. Numer modelu jakim jeździł mój tato to 402.
Potwierdzę to co pisał Borek. XL70 wypuszczone było tylko na Europę w kabinie XL z silnikiem 420 D12A.

_________________
Fotogaleria Samochodów Ciężarowych


Post Wysłano: 07 sty 2013, 20:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
To zobacz sobie date dodania tego niusa
Cytuj:
31/10/1997
:lol:

O słynnym 420 nie ma też żadnej wzmiany, cuda ? :lol:
Naucz się czytać, bo z tego wynika, że z tym znajomkiem czy tam człowiekiem odpowiedzialnym za sprowadzenie 70'tek do GB to dogadywałeś się chyba używając translatora google. Post jest ogłoszeniem o wprowadzeniu specjalnej edycji pojazdu FH12 Globetrotter XL w konfiguracji podwozia 4x2 ze specjalnym ciemnozielonym lakierem i naklejkami oraz specjalnym wykończeniem wnętrza. Chciałbym dodać, że była to topowa wersja auta z najmocniejszym wtedy silnikiem D12A o mocy 420 koni mechanicznych. 460 weszło dopiero z modelem D12C czyli w połowie roku 1998, a o 380 nikt nie chciał słyszeć. Wszystko inne to podróbki lub auta z pakietem stylizacyjnym. Każdy XL-70 ma swój indywidualny numer oraz nie posiadało bocznego oznaczenia mocy silnika. Tak jak inne auta sprzed 09.1998r posiada pomarańczowe kierunki i wąsko rozstawione obrysowe lampy dachowe. Sprzedaż XL-70 rozpoczęła się w styczniu 1998r.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 07 sty 2013, 21:16

Dokładnie jest to informacja o tym, że w przyszłości zostanie wprowadzony limitowany model. Rzeczywiście jest napisane o 4x2, nie ma nic o silniku 420. Mamy za to zdjęcia chociażby 380 którą zacytowałem parę postów niżej z potwierdzeniem oryginalności z serwisu. Mamy zdjęcia FH16, mamy zdjęcia z silnikami 340. Mamy opinię p. Neila Jarrolda, którą sobie podobno wymyśliłem :lol: Natomiast ty znalazłeś starą notatkę prasową, sprzed wprowadzenia modelu do produkcji, super, ale w gruncie rzeczy to też nic nie wyjaśnia, nic tam o 420 nie widzę.


Post Wysłano: 07 sty 2013, 21:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2005, 18:59
Posty: 834

Koledzy, nie karmcie trolla, jemu nie wytłumaczycie :wink: Niech sobie chłopaczek dalej snuje swoje domysły.


Post Wysłano: 07 sty 2013, 23:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Cytuj:
To zobacz sobie date dodania tego niusa
Cytuj:
31/10/1997
:lol:

O słynnym 420 nie ma też żadnej wzmiany, cuda ? :lol:
Naucz się czytać, bo z tego wynika, że z tym znajomkiem czy tam człowiekiem odpowiedzialnym za sprowadzenie 70'tek do GB to dogadywałeś się chyba używając translatora google. Post jest ogłoszeniem o wprowadzeniu specjalnej edycji pojazdu FH12 Globetrotter XL w konfiguracji podwozia 4x2 ze specjalnym ciemnozielonym lakierem i naklejkami oraz specjalnym wykończeniem wnętrza. Chciałbym dodać, że była to topowa wersja auta z najmocniejszym wtedy silnikiem D12A o mocy 420 koni mechanicznych. 460 weszło dopiero z modelem D12C czyli w połowie roku 1998, a o 380 nikt nie chciał słyszeć. Wszystko inne to podróbki lub auta z pakietem stylizacyjnym. Każdy XL-70 ma swój indywidualny numer oraz nie posiadało bocznego oznaczenia mocy silnika. Tak jak inne auta sprzed 09.1998r posiada pomarańczowe kierunki i wąsko rozstawione obrysowe lampy dachowe. Sprzedaż XL-70 rozpoczęła się w styczniu 1998r.
Nic dodać nic ująć.
Cytuj:
Dokładnie jest to informacja o tym, że w przyszłości zostanie wprowadzony limitowany model. Rzeczywiście jest napisane o 4x2, nie ma nic o silniku 420. Mamy za to zdjęcia chociażby 380 którą zacytowałem parę postów niżej z potwierdzeniem oryginalności z serwisu. Mamy zdjęcia FH16, mamy zdjęcia z silnikami 340. Mamy opinię p. Neila Jarrolda, którą sobie podobno wymyśliłem :lol: Natomiast ty znalazłeś starą notatkę prasową, sprzed wprowadzenia modelu do produkcji, super, ale w gruncie rzeczy to też nic nie wyjaśnia, nic tam o 420 nie widzę.
Oryginalność potwierdzona czym? Tym co napisał kolega? Super...
Zdjęcia z emblematami (na ogół niekompletnymi)? Wiesz, Polmack miał swego czasu Fh12 460 Silver Cab z emblematem "565" z australijskiego ciągnika... A czy pod jego kabiną pracował Cummins ISX 565? Sam sobie odpowiedz. Albo nie, bo jeszcze usłyszymy, że "tak".
Opinia p. Neila... Tutaj bez komentarza.
Sprzed wprowadzenia modelu - a kolega wie czym jest rocznik modelowy?
Cóż, i akurat ta oficjalna notka jest dowodem znacznie bardziej znaczącym niż te wszystkie Twoje "dowodziki" - a wiesz czemu? Bo jest OFICJALNA.


Post Wysłano: 07 sty 2013, 23:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
Dokładnie jest to informacja o tym, że w przyszłości zostanie wprowadzony limitowany model. Rzeczywiście jest napisane o 4x2, nie ma nic o silniku 420. Mamy za to zdjęcia chociażby 380 którą zacytowałem parę postów niżej z potwierdzeniem oryginalności z serwisu. Mamy zdjęcia FH16, mamy zdjęcia z silnikami 340. Mamy opinię p. Neila Jarrolda, którą sobie podobno wymyśliłem :lol: Natomiast ty znalazłeś starą notatkę prasową, sprzed wprowadzenia modelu do produkcji, super, ale w gruncie rzeczy to też nic nie wyjaśnia, nic tam o 420 nie widzę.
Wyraźnie napisana notka prasowa informująca o wprowadzeniu limitowanej edycji od stycznia 1998r i jak byk napisane, że tylko i wyłącznie model FH12. Czego więcej potrzebujesz?

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 08 sty 2013, 21:27

Tyle, że ta wasza notatka nic nie wyjaśnia - nic nie jest napisane o silnikach, więc wracamy do punktu wyjścia - bo nadal nie ma realnego dowodu.

A zasłyszane opowieści w tym stylu:
Cytuj:
Cytuj:
świetny Amerykaniec pod kabina sprawia że jazda to sama frajda ;)
430km od 2lat już 500km i nie jeden daf 530 nie daje rady ;)
DAF 530 też ma "amerykańca" pod kabiną - konkretnie Cumminsa :wink:
Cytuj:
Podobnie rzecz miała się po wprowadzeniu modelu 95XF i XF95, silniki o mocy 530KM także w tych typoszeregach pochodziły od Cumminsa.
Tylko bardziej pokazują jak bardzo można być do czegoś przekonanym, mimo, że jest to głupota. Bo rzeczywiście, na polskiej stronie Dafa była informacja, że 530 to Cummins, chociaż tak naprawdę wyprodukowano ich 100 czy tam 200. Czyli kropla ogółu 530. Ale jak widać można podchwycić łatwo i rozpowiadać i nie żebym się czepiał konkretnej osoby, ale wielu tak uważa.

Więc dla mnie po prostu nic nie jest oczywiste. Notatka nic nie wyjaśnia, a wręcz jeszcze więcej gmatwa. Nie chce, żebyście moje posty odbierali jako ataki na wasze osoby, ale do tej pory NIKT nie pokazał mi oficjalnego stanowiska Volva, bądź jakiejkolwiek notatki, która potwierdza wasze stanowisko. Mamy jedynie krótki prospekt stworzony przed produkcją właściwą modelu, a przecież wszystko się mogło zmienić. Daf w 105 miał wprowadzić do produkcji silnik 560, a nigdy tego nie zrobił, chociaż nawet znaczki powstały i można je było zamówić. Każda moja próba pokazania czegokolwiek, jest z góry odpierana, bo wy się lepiej znacie.

:|


Post Wysłano: 08 sty 2013, 21:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Ale czy Ty widzisz, ze Twoje "dowody" są warte jeszcze mniej niż oficjalna notka Volvo? To stek para-dokumentujących cokolwiek zdjęć i jakaś tam Twoja rozmowa z kimś tam... Ta notka jest oficjalna, więc nie ma powodów żeby jej nie wierzyć...

Co do DAFa, akurat do wprowadzenia modelu XF95 - każda jednostka o mocy ponad 480KM pochodziła od Cumminsa. Dopiero w XF95 zaczęto montować tak mocne jednostki własnej konstrukcji.


Post Wysłano: 08 sty 2013, 22:04

Nie wiem czego wymagasz w erze internetu. Cyrografu podpisanego krwią ? Jak chcesz to sobie poszukaj kim jest osoba na którą się powoływałem (bez problemu w google znajdziesz), a odnośnie informacji jakie mi przekazał to są one publiczne dostępne, mogę Ci zdjęcia zrobić. Nie wiem czego jeszcze wymagasz, mailu do Göteborga ? Śmiało, pisz, ja jak już pisałem nie mam zamiaru.


Post Wysłano: 08 sty 2013, 23:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Skończcie...w przedszkolu też tacy byliście ? Wątpię aby strona volvo truck posiadała fałszywe info nt. Xl-70 :roll:


Post Wysłano: 09 sty 2013, 11:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 kwie 2006, 19:51
Posty: 134

rozwieję troszkę wątpliwości.... Osobiście widziałem, a nawet sprowadzałem ze znajomym XL-70 z silnikiem 380!! Jak znajdę foto to wrzucę, samochód był z rynku holenderskiego, numeru nie pamiętam, ale miał oryginalnie silnik 380, sprawdzany był na serwisie - oryginalna 70-tka. Kupił ją właśnie ten mój znajomy, a sprzedał w 2008 roku, poszło do Rosji;)
A i jeszcze jedno, tak jak pisali, chyba nawet już o tym pisałem, tak samo jak były bajki, że 800 sztuk, sam osobiście miałem numer 810, więc też info nieprawdziwe......
Wstawię ciekawsze foto.... takiego czegoś nie widziałem, a szczęśliwie udało mi się zrobić małą sesję "następca koło poprzednika" zanim sprzedaliśmy 70-tkę....;)


Post Wysłano: 18 sty 2013, 21:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

A jednak perełki się trafiają :mrgreen: :

http://otomoto.pl/volvo-fh-12-420-xl-70 ... 86921.html


Post Wysłano: 18 sty 2013, 22:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Cytuj:
Piekny piekny i jeszcze raz piekny,nawet z bialymi kierunkami wygląda sympatycznie no i praktycznie od opuszczenia fabryki sie nie zmienił także kupujący będzie miał niezła fure,swoja droga to niezły wynik i zaszczyt 14 lat jezdzic własnym XL70 :roll:

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 01 cze 2017, 19:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 cze 2017, 19:01
Posty: 1
Samochód: VOLVO

Siemka, postanowiłem odkopać temat :D Macie jakieś fotki 70-tek z wnętrza? bo tak od jakiegoś czasu śledzę temat i widzę że większość powygasała, a żadnej aktywności w temacie nie ma.


Post Wysłano: 23 sie 2018, 14:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lip 2011, 0:03
Posty: 3

XL-70 na sprzedaż https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-fh1 ... xtor=SEC-8

Szczególnie jedno zdjęcie jest tam ciekawe.Można zobaczyć tabliczkę którą posiadał każdy egzemplarz tej limitowanej serii.Zdjęcia wrzucę też na forum by były na przyszłość.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

_________________
www.polskitrucker.com


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 9 z 9 [ Posty: 177 ] Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: