Cytuj:
Ja każdą tarczkę wklepuje jako inna praca
No niestety nie jest to poprawne gdyż czas jazdy to nie czas pracy innej i w takim przypadku w razie kontroli masz wpis manualny na karcie praca a w tym czasie defakto prowadziłeś pojazd na tacho
analogowe (mógł byś robić wpis praca na karcie jak byś np. prowadził furgon do 3,5t).
w takim przypadku zalecam:
na rewersie wykresówki "zamknąć" sobie dobę tzn. np: kreślisz kreski w pozycji łózko od 00:00 do 7:00
i o 7:00 wkładasz tarczkę na "śajbę" i jeździsz sobie kończysz np. pracę o 17:00 tarczka wek z tacho i znowu na rewersie kreślisz sobie kreski na "łóżeczko" , kolejnego dnia idzesz do auta z cyfrą tam wkładasz kartę i robisz wpis manualy "Pauza" ale od 00:00 do momentu włożenia karty (gdyż dzień poprzedni do 23:59 masz opisany na tarczce).
Jeśli boisz się że nie ogarniesz namieszasz na tacho (a jak zatwierdzisz wpis manulany to już Amen nic z tym nie zrobisz) pracodawca może ci wystawiać zaświadczenie o nieprowadzeniu i tam można prcyzyjnie wszytko poopisywać... generalnie chcąc skakać pomiędzy analogiem i cyfrą jest przekichane aby to wszytko ogarnąć.
_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych
Nowy Sącz i okolice - Zapraszam
DPTacho.pl