Strona 6 z 6 [ Posty: 112 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

nie mówię tu tylko o sferze finansowej, bo jeżeli komuś chodzi tylko o to aby więcej zarabiać, to czy nie lepiej się zająć męską prostytucją, paserstwem czy zostać sutenerem?
wyższe zarobki żadnych kursów, uprawnień, badań psychotechnicznych, więc już na starcie jesteś z kasą do przodu.

jeżeli wybierasz jakiś zawód na dłużysz czas, to oprócz tego, żeby dawał Ci utrzymanie w miarę godne, powinieneś umieć właściwie go wykonywać (chyba jest Ci to obojętne czy odwalasz fuszerkę, czy dobrze wypełniasz swoje obowiązki) i jeżeli nie będzie sprawiał Ci satysfakcji, tak samo jak w tej budżetówce, będzie katorgą, dla pracownika, rodziny i otoczenia, gdzie będzie wylewał swoje żale.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Cytuj:
jak napisałeś: "głównie budżetówka" czyli są oprócz tego co teraz robisz inne możliwości, dlaczego więc marnujesz tyle lat i tyle swojego wysiłku?
Myślę że już Kolega nie odpowie Ci na to pytanie. Bo sądzę że był to kolega na zasadzie mocnego wiatru co szybko się pojawia i tak samo znikł. Co do samej odpowiedzi to myślisz że dla czego szuka różnych opcji zarobkowania bo po prostu po skończeniu tych studiów nikt na niego nie czeka z wakatem w budżetówce, bo żeby się dostać tam musiał by mieć plecy lub odrobić staż za grosze, który też nie dawał by mu pewności zatrudnienia. Z tego powodu pewno zrobił ten kurs na magazyniera i na wózki widłowe.
Cytuj:
.Wielu urzędników ma zamrożone pensje od 2007 i nie zarabiają ani złotówki więcej,a wszystko zdrożało przez ten czas jakieś 30-50%.
Kolego Ty się tak nie rozpływaj co do zarobków urzędników bo oni wcale tak źle nie maja (dobrze napisałeś wielu, ale nie wszyscy), zresztą Ty poniekąd też pracujesz w budżetówce i sobie ten stan bardzo chwalisz (pominąwszy to że nie siedzisz w biurze tylko za kierownicą). Odpowiem Ci prościej gdyby było tam tak źle to dla czego jest tam tak ciężko się dostać.
Cytuj:
Chciałbym na początku zrobić samą kat. C pojeździć i sprawdzić czy to dla mnie. Czy ciężko o pracę na samą kat. C z codziennymi powrotami do domu?
Co do Twoich pytań (o ile to w ogóle przeczytasz) to zanim będziesz robił te uprawnienia na kierowcę kat C to pojeździ chociaż trochę busem (dostawczym) że byś po prostu nie władował kolejnych pieniędzy w ciemno. Idź do jakiejś firmy kurierskiej, transportowej i zobacz jak to wygląda w praniu.

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lis 2018, 18:18
Posty: 4

Przeczytałem, dziękuję za odpowiedzi. Do kolegi wyżej lubiłem swoje studia jednak za minimalną stawkę bez perspektyw na podwyżkę ciężko założyć rodzinę. Właśnie znalazłem pracę jako kierowca na kat. B. Czy możecie mi powiedzieć ile można zarobić jeżdżąc na kategorii C z codziennymi powrotami do domu?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2011, 21:34
Posty: 55
GG: 0
Samochód: superB

Pewnie, że warto.

Lejce zrobić i iść za granicę robić w 2/2 za 1300-1400 euro. Można też zmodyfikować system na 2/3, 2/4 lub inny, dający też życie poza kabiną, oczywiście za odpowiednio mniejsze pieniądze, ale nadal dobre pieniądze.

Inaczej nie warto, tak jak robili to głupki kiedyś stanowczo nie warto, bo to po prostu zmarnowanie sobie życia na tyraniu tygodniami jak wół w budzie. Robili jak bezdomni beduini po 4 tygodnie w budzie na kilka dni w domu i narzekali, że mają życie zmarnowane, odradzając ten zawód, no głupki.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lis 2018, 18:18
Posty: 4

Mam jeszcze pytanie, od lat mam prawko na B i człowiek potrafi wymienić koło itp. a jak to wygląda w przypadku tira? Wydaje mi się, że to nie lada wyczyn, czy kierowca jest wtedy zdany tylko na siebie czy ktoś Świerzaka szkoli co i jak?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2822
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

A szkolil cie ktos do wymiany kola w osobowym?
W ciężarówce wymienia sie tak samo tylko wszystko jest większe

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sty 2019, 10:43
Posty: 20
Samochód: Volvo FH12 420 2006r E3

Właśnie planuje wprowadzić takie szkolenia świerzaków aby sobie radzili za kółkiem i w codziennym wykonywaniu pracy truckera.Pomijam kwestie kursu na prawo jazdy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2822
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Znaczy sie jakie szkolenie? Z zakresu zmiany kola?

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sty 2019, 10:43
Posty: 20
Samochód: Volvo FH12 420 2006r E3

Cytuj:
Znaczy sie jakie szkolenie? Z zakresu zmiany kola?

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


Tak. Między innymi. Wymiana koła tak poprostu a wymiana koła po wystrzale przy 24t ładunku jest diametralną różnicą. Jest wiele zagadnien w tej pracy które wydają sie oczywiste dla wielu i kazdy powie że banał eee a co w tym trudnego... jednak okazuje sie że wielu nawet nie wie jak rozpiąć zestaw... czy wyregulować bieg korby w naczepie przy kopytach... serio. Oni są moją inspiracją :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2822
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie


A jaka to jest ta diametralna różnica?
Cytuj:
Cytuj:
Znaczy sie jakie szkolenie? Z zakresu zmiany kola?

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

czy wyregulować bieg korby w naczepie przy kopytach... serio. Oni są moją inspiracją :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Co regulować??


Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

taka regulacja polega na dostosowaniu prędkości obrotów jałowych do obrotów pod obciążeniem :D

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sty 2019, 10:43
Posty: 20
Samochód: Volvo FH12 420 2006r E3

Cytuj:
taka regulacja polega na dostosowaniu prędkości obrotów jałowych do obrotów pod obciążeniem :D
Dziękuje za pomoc w odpowiedzi:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 6 z 6 [ Posty: 112 ] Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: