Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 lip 2015, 13:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2014, 17:01
Posty: 19
Samochód: premium

witam mam problem ze stralisem pali jak smok i po diagnostyce wychodzi błąd 025f i 045f ktoś ma pomysł od czego zacząć?


Post Wysłano: 29 lip 2015, 18:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 sie 2008, 18:18
Posty: 220
GG: 6002013
Samochód: z chłodnią
Lokalizacja: Łódź

A moc jest ? I co oznacza jak smok, bo według niektórych dziad transów to 28 po kraju jest za dużo.


Post Wysłano: 29 lip 2015, 21:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1200
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Dodaj gdzie jeździsz bo ja latam na Czechy i w firmie mamy jednego stralisa e5 a ja latam EEV to dobre spalanie jest poniżej 35 litrów przy mieszanych ładunkach i średnio górzystych trasach ;)

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 31 lip 2015, 5:43
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3589
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Nie chwaląc się ostatnio zamkłem swoją Fiacine w 28.6L na krajówce :wink:

Co Ci pokazuje deska rozdzielcza? pokazuje jakieś błędy?
Przyczyn dużego palenia może być multum, jeśli chodzi o Iveco....

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 31 lip 2015, 7:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2014, 17:01
Posty: 19
Samochód: premium

spalanie około 50L, moc 450, błedy odczytane napisałem.po kodach wychodzi sterowanie adblue i tyle.jest ktos kto bardziej rozszyfruje bądz miał podobny problem?


Post Wysłano: 31 lip 2015, 15:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 sie 2008, 18:18
Posty: 220
GG: 6002013
Samochód: z chłodnią
Lokalizacja: Łódź

Nie pytałem ile ma mocy, lecz czy ma moc - tych 450 kucy


Post Wysłano: 04 lut 2019, 19:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2010, 10:37
Posty: 18
GG: 16237685
Samochód: scania

Jeździłem 450 z 2008r przebiegu 920000 paliło pusto pełno 35/37 na trasie 550km kółko gdzie 80% było po autostradzie . po pewnym czasie padło turbo było zregenerowane ale spalanie zostało dopiero ustawienie zapłonu i zaworów koszt 1200 netto serwis Zgierz spalanie spadło do 31/33 . Po za tym żadnych błędów nie pokazywało :)
Dodam że jazda bez oszczędzania pedał w podłodze .

Dodam ze na tej samej robocie
Scania R420 i man tgx 440 mieściła się w 28/31L


Post Wysłano: 10 mar 2019, 23:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sty 2008, 0:17
Posty: 17
GG: 1469328
Lokalizacja: Bieruń

to tak w zasadzi ile wam palą wasze stralisy? Nam 450 po kraju platforma wiec cały czas 24t 35-37 a jak leci pusta to 28. a 500 po kraju 32-34 ale pod plandeka tez cały czas pełny tonaż. ciekawi mnie jak wasze furki czy to normalne spalanie ?


Post Wysłano: 10 mar 2019, 23:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 lip 2009, 11:40
Posty: 224
GG: 0
Samochód: Volvo

To jest właśnie potwierdzenie idei że mocniejszy mniej "poli" :lol:


Post Wysłano: 11 mar 2019, 8:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Czyli auto też do naprawy, jak może pusty spalić 28 litrów?
Przecież na takim aucie to by nikt nie zarobił bo by mu prawie wszystko rurą wykopcił...


Post Wysłano: 11 mar 2019, 23:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lip 2017, 20:10
Posty: 26

Mój wychodzi 36 jazda pusto pełno kominy do 200km


Post Wysłano: 12 mar 2019, 8:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

To ja niewiem skąd takie spalanie, w moim z całego życia auta na pierwszej zakładce kompa mam 27,7 z 850 tysięcy...A pokazuje idealnie bo zawsze dolewam tyle samo ile komp pokazał że spaliło w ostatniej trasie jeśli się kółko powtarza.


Post Wysłano: 12 mar 2019, 8:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

Aaa tam będziesz pucował że nie wiesz. Ty wozisz max 10t, i pewnie sobie głaskasz.
Inny wozi na maxa, posadzi kierowcę który będzie 200km gonił jak gupi, bo będzie 7min wcześniej w domu, i stąd takie różnice.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 12 mar 2019, 10:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

No zgadza się, 24t to było może 20% całości tej euro piątki.

Ale jeździłem po kraju na browarze Tychy, Iveco Eurostar V8 Bi-turbo 17,2 litra silnik euro 2 gaz na lince zero elektroniki, na pusto ważył mi 16,400. Ładowało się piwo 24/25t spowrotem 12/13t butelki w skrzynkach i heja gaz w deche. Największe spalanie wychodziło mi na depot Kielce 35, na resztę Wrocław, Pabianice, Warszawa jakieś Białestoki wychodziło 32 max.

To było normalne spalanie dla tego smoka, później nim jeździłem już zagranicę ale po przesiadce na Euro 5 obecna 13 litrowa kosiarka odrazu zaczęła palić 4 litry mniej...

Zresztą komu by się opłacało w tych czasach trzymać w firmie auto które pali po kraju pusto pełno 36+???


Post Wysłano: 12 mar 2019, 21:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sty 2008, 0:17
Posty: 17
GG: 1469328
Lokalizacja: Bieruń

Macie racje dlatego szukam przyczyny wtryski zrobione, błędów brak, regulacja zaworów napięcia wtrysków z pomysłów jeszcze myślę podmienić katalizator na rozwiertany (na wypadek jakby był przytkany) moich pomysłów brak . Mam znajomego co jeździ od nowości i generalnie chwali awarii brak ale spalanie od nowości podskoczyło o 6 litrów (na początku zamykał serbie na 30 teraz 36 non stop 24t). Davo ty już w tych autach siedzisz jak pamiętam (jeszcze jak konsor działał chale obok) , z racji że mieszkam niedaleko masz jakiegoś mądrego mechanika co by się zajął takim padlinożercą ? A co to za biały hayway ?


Post Wysłano: 12 mar 2019, 21:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Zakładając że go nic nie trzyma w układzie jezdno / hamulcowym, turbina wychodzi dobrze to znaczy że geometria śmiga i osiąga ciśnienie, to jeszcze szczelność dolotu bym sprawdził i czujnik na kolektorze podmienić.
Wydech może być przytkany - zaklejony glutami adblue jeśli działa.
Sprawność SCR u mnie na spalanie wpływu nie zrobiła...
Mój też pali jakiś litr więcej jak był nowy ale narazie nie grzebie, turbo / wtryski oryginalne.
Dzis leciałem pusto, spokojnie bez wyścigów :

Obrazek
Niema opcji żeby taki sam 28 spalił

Biały hi-way to jakiś pomysł brata na mege ale narazie doczepu brak... :lol:


Post Wysłano: 15 mar 2019, 20:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Moj Cursor 13 440KM w 4 ośce też zaczął więcej z 4-5 litrów palić, ale wyświetla błąd EDC 40036 OC 13 - i tak jak właśnie przy tankowaniu zawsze idealnie komp zgadzał się z dystrybutorem tak teraz z 10% komp pokazuje więcej.
35-37 /100 ( a i 33 też potrafi okazjonalnie jak kierunki lżejsze) to pali mi koń 4x4 pusto pełno także dla zwykłego konia to jest dużo za dużo.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 15 mar 2019, 21:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Pytanie jakie ma przełożenie mostu w tym iveco

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 15 mar 2019, 21:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

Ja tradycyjnie poszukał bym problemu w kierowcy i stylu jazdy (bo kradziejstwo powoli chyba przestaje być modne).

Serio, za tyle lat mojej kariery, różne wozy, różnie paliły. Cuda na kiju kierowcy wymyślali, a to paliwo słabe, wóz nie ma mocy, a to abs się świeci więc hamulce trzymajo, a to w obie strony pod wiatr było jeżdżone. Serio, śmiech, wstyd, żenada.

Kończąc ten mdły wywód, za tyle lat mojej kariery, nigdy przyczyną dużego spalania nie okazał się silnik lub jakaś usterka.
Zawsze ale to zawsze przyczyną był kierowca. Czasem złodziejstwo, częściej brak pojęcia o technice jazdy z rmc 40t.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 16 mar 2019, 22:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1330
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Aż się musiałem uszczypnąć. Jak bym mojego biznesmena słuchał.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: