Hej, silnik po remoncie 420hpi I słabe ciśnienie
-wymiana walka rozrzadu z klawiatura i nowe rolki
-wymiana panewek
- tulei,tłoków,pierścieni
-czujniki ciśnienia oleju
-nowe filtry olejowe
-była nawet czyszona wirowka
Czujnik był sprawdzane przez komputer i wskazuje takie same wartości jak na komputerze pokładowym.
Olej został spuszczony I została wymieniona pompy olejowa na nowa
(Silnik przed zmianą pompy nie robił kilometrów) ciśnienie dalej takie same, po wymianie pompy był również zmieniony olej na inny
Na zegarze przy temperaturze 80 stopni na wolnych obrotach pokazuje 1.2 bar.Gdzie dalej szukać przyczyny? A może ten "Typ" tak ma?
W poprzedniej V8'ce też miałem poniżej dwóch, trochę mnie to martwiło początkowo że coś jest nie teges. Jednak zrobiłem nim 700 tysięcy i wszystko było ok, mało tego następny właściciel jeździł nim w mojej okolicy następne kilka lat.
Z kolei lata świetlne temu oglądałem SK 1835, gość miał igiełke na potrzeby własne 300 tysiaków nalotu, i ten motor miał na rozgrzanym równy 1 bar... smigał bez problemów.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę