Witam serdecznie chciał bym się dowiedzieć jakie powinno być ciśnienie na cylindra 6 cylindrowych u układem paliwa CR w silnikach RVI. Mam dwa problemy, pierwszy bardzo ciężko pali na ciepłym, drugi rzuca olej przez odme. Cisnienia mam następujące 29,26,26,24,22,19
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
napisze krótko silnik do remontu.
w mojej ocenie nie warto go naprawiać lepiej sprzedać całość dołożyć "parę" groszy i kupić nowszy pojazd.
uprzedzając pytanie wymiana pierścieni pomoże na krótko (do sprzedaży by nie dymił i nie walił olejem z odmy) trzeba by wymienić komplety czyli tuleje tłoki i pierścienie, zrobić głowice w renówce uszczelniacze są chyba tylko na wydechach (już nie pamiętam).
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Moim zdaniem ZZX pisał to w odniesieniu do aut ciężarowych, które w tym wieku są śmiesznie tanie i remont to spory udział w wartości całego samochodu. Autobusy zawsze są sporo droższe i raczej sam musisz rozważyć, czy ci się opłaca.
no właśnie miałem to zaznaczy że to autobus. Chodzi mi o to że koniecznie te tuleje i tłoki do wymienić trzeba ? wiadomo że głowicę od razu wiozę do sprawdzenia. Pierścionki i panewki korby też
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
jak wymieniasz pierścienie to musisz wymienić też tłoki - sam to na moim silniku od renaty przećwiczyłem.
chciałem przydziadować i wymieniłem same pierścienie trochę pojeździłem i okazało sie że trzeba silnik rozbierać jeszcze raz. nowe pierścienie po 6 tys. km latały w rowkach tłoka i żyły swoim życiem. wtedy już nie dziadowałem tylko zrobiłem tak jak się należy dałem 6 nowych tulei + 6 nowych tłoków + 6 kompletów nowych pierścieni przy okazji wymieniłem panewki główne + korbowodowe i wtedy silnik zaczął pracować jak się należy - z tego co wiem jeździ do dzisiaj bez kolejnego remontu.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Panowie nie chce zakładać drugiego tematu, w drugim autobusie takim samym przybywa olej, a dokładniej dostaje się paliwo do oleju może mieliście taki przypadek?
Przybywa oleju -uszczelniacze na wtryskach. Nie koniecznie trzeba wymieniac tloki -jesli sa w dobrym stanie , nieporysowane bez uszkodzen mechanicznych to po co wymieniac. To co miales wczesniej po 20 kilka to dno wyesplaoatowane na maxa
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę