Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 lis 2020, 8:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

witam serdecznie mam problem z actrosikiem 2544 silnik v6 . nie pali na cylindry 4 5 6 długo stał na bazie. po podłaczeniu kompa wyskakuja błedy od tych pompek . jest możliwośc ze odeszły? silnik pochodzi chwile to tak jak by czasami palił na 5 bo wtedy kolektor ciepły przy głowicy . przy zakupie nowych trzeba je akceptowac do sterownika?

dodam jeszcze że gdy popuszczam rurki wtryskowe to tryska paliwo tylko że słabiej niż po stronie przeciwnej.

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 18 lis 2020, 8:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

wychodzi pompa sprzegająca w rzędzie drugim

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 18 lis 2020, 11:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Może być jak w manie, jeśli padnie wtrysk to sterownik ma odciąć trzy wtryskiwacze

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 19 lis 2020, 7:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

TRAFIŁO NA NAJGORSZY SCENARIUSZ. padł sterownik silnika

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: