Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 maja 2021, 16:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

Co dalej sprawdzic i z czym dzialac -uklad turbo -intercooler dolot uszczelniony,kolektor wydechowy szczelny pouszczelniane na odcinku kolekotor- turbo ,klapa za turbina ,turbina nowa ,termostat wymieniony z tym ze temperatura silnika sie nie zmienila circa 77-79 st C wg odczytu z CAN .Ubytkow powietrza brak ,bledow silnik brak ,uklad oczyszczania sprawny bledow brak ,Predkosc obnizona do 85 spalanie o 5 -6 litrow wyzsze niz scania XPI lecaca 90 z ograniczeniem mocy z powodu bledow na turbinie (po przepince tej samej naczepy). Moc ok ,zbieranie itd wszystko w porzadku. Ale uwazam ze powinien mniej palic,w co uderzac.......dalej


Post Wysłano: 08 maja 2021, 20:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Zmienić na kanie
Jakie obroty w obu autach przy 90km/h

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 08 maja 2021, 23:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

przy 85 km iveco circa 1220 scania circa 1180. tutaj raczej nie uderzal bym w tym kierunku -----mysle czujnik doladowania ,temperatury zewnetrznej i wilgotnosci (czy co jeszcze tam wymyslili ) czy temperatury wody .moze zapcchane filtry czasek stalych ktorych scania nie ma. bo xpi e5 ma zwykly tlum ik jak scania 4 euro2 -co akurat jest jej duza zaleta


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: