Co dalej sprawdzic i z czym dzialac -uklad turbo -intercooler dolot uszczelniony,kolektor wydechowy szczelny pouszczelniane na odcinku kolekotor- turbo ,klapa za turbina ,turbina nowa ,termostat wymieniony z tym ze temperatura silnika sie nie zmienila circa 77-79 st C wg odczytu z CAN .Ubytkow powietrza brak ,bledow silnik brak ,uklad oczyszczania sprawny bledow brak ,Predkosc obnizona do 85 spalanie o 5 -6 litrow wyzsze niz scania XPI lecaca 90 z ograniczeniem mocy z powodu bledow na turbinie (po przepince tej samej naczepy). Moc ok ,zbieranie itd wszystko w porzadku. Ale uwazam ze powinien mniej palic,w co uderzac.......dalej
przy 85 km iveco circa 1220 scania circa 1180. tutaj raczej nie uderzal bym w tym kierunku -----mysle czujnik doladowania ,temperatury zewnetrznej i wilgotnosci (czy co jeszcze tam wymyslili ) czy temperatury wody .moze zapcchane filtry czasek stalych ktorych scania nie ma. bo xpi e5 ma zwykly tlum ik jak scania 4 euro2 -co akurat jest jej duza zaleta
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę