czyli reasumujac XP od std czy evo praktycznie niczym sie nie roznia tylko sprzeglem w kompresorze ,pompa wspomagania o zmiennym wydatku i alternatorze ktory niby sie wylacza. No i bogatszym standardowym wyposazeniem , ktore w evo czy std sa w opcji. Generalnie nic wartego zachodu a biorac pod uwage jaka renome maja jakiekolwiek wynalazki i wszelakie "fjuczer improvment" iveco to wypada omijac je z daleka.Te z nakladkami to juz im raczej zostanie potoczna nazwa XP mimo iz czasami nimi nie sa bo jak ktos powie EVO to cholera wie o jaka wersje chodzi a XP to juz mamy widok na konkretne roczniki .
No ciekawa sprawa, z tymi XP ja nie miałem okazji takich spotkać więc zwracam honor widać że są, jeśli to nie są tylko oznaczenia doklejone... Wychodzi na to że te całe przody czarne z paskami pod, to nic innego jak limitowana wersja XP na start jak był All Blacks w Cube...
Jedyna warta rzecz w XP to chyba dyfer 2,47 bo to może zrobić oszczędność i pewno jest w każdym, natomiast do zwykłego trzeba sobie zamówić. Niewiem jak teraz ale dawniej Iveco miało 7 prędkości mostów.
Czarny przód to nie limitowana wersja bo większość była standardowo czarna tylko chciałeś czy nie chciales-bo nie każdemu to się podoba by mieć pół auta czarnego. Most napewno nie jest w każdym 2.47 bo co innego mega na 60 tkach a już zupełnie inna bajka auto pod wywrotkę na 80 a jeszcze dochodza różnice aut ze słabszymi wersjami silnikiem 11 litrowym a mocnymi 13 litrowymi a jak wiadomo XP były takie i takie. W jednym jeżdżącym po płaskim z lekkim ladunkiem może być fajnie a w innym denerwować.Tak że może często na 70 tkach XP był 2.47 ale dla innych już nie.Co do mostu to na jakieś przełożenie musiałeś się zdecydować więc nie można mówić o standardzie bo za zmianę nie dopłacasz ,tylko dla konkretnych wersji masz przełożenie polecane.
Widocznie w późniejszej fazie nieco pozmieniali, jak wchodziły to wszystkie były czarne z przodu i wyłącznie wersja 480 lub 570. Gdzieś we folderach było napisane że wszystkie otrzymują w standardzie 2,47.
tak demonstracyjny wypust wszystkie mialy czarny przod na oponach 70 zawsze na szerokim kapciu przod i kolach 70 z tylu najczejsciej niebieski z szarym lub srebrnym paskiem wzdluz czarnego , szary metallik z niebieskim lub srebrnym paskiem wzdluz czarnego , moze i wszystkie 2,49. Ale jak przychodzi do zamawiania to kazdy dostosowuje do siebie.....
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 18 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę