Rejestracja:13 gru 2021, 16:55 Posty: 26
Samochód: Man tga
Ja wymiotuje skrzyniami 16s181 czy to w dacie czy w manach. Wieczny problem z synchronizatorami 3/7 oraz 1/5 sporadycznie 2/6. Początkowo miałem technikę, że jak zaczynały zgrzytać, to odrazu robiłem. Teraz robię dopiero jak zaczną wypadać. Comfort shift fajna sprawa, ale jak ktoś ma do tego głowę, a zapewniam, że mało który kierowca ma mózg by na tym jeździć. Poprostu nie można się spieszyć przy zmianie biegów przy użyciu komfort shifta.
Zmiana biegów
1. Puść gaz
2. wcisnij guzik
3. Poczekaj aż wyrówna obroty
4. Wyjmij bieg
5. Wsadź bieg
6. Puść guzik
7. Dodaj gazu
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Cytuj:
Poprostu nie można się spieszyć przy zmianie biegów przy użyciu komfort shifta.
Nie tylko przy shifcie - man twierdzi ,że bieg masz zmieniać 5 sekund - i faktycznie, jak by się tak robiło to synchro by nigdy problemu nie robiły.
Mnie wkurza terkotanie na wolnych obrotach - auto 600tyś, skrzynia rozebrana, wymienione co trzeba, a po odpaleniu jak zimna terkocze w niej jakby 5 małych młotków waliło.
Rejestracja:13 gru 2021, 16:55 Posty: 26
Samochód: Man tga
Cytuj:
Cytuj:
Poprostu nie można się spieszyć przy zmianie biegów przy użyciu komfort shifta.
Nie tylko przy shifcie - man twierdzi ,że bieg masz zmieniać 5 sekund - i faktycznie, jak by się tak robiło to synchro by nigdy problemu nie robiły.
Mnie wkurza terkotanie na wolnych obrotach - auto 600tyś, skrzynia rozebrana, wymienione co trzeba, a po odpaleniu jak zimna terkocze w niej jakby 5 małych młotków waliło.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Ja tam wiem że przy 6x2 to to nie chce skręcać, gorzej z zawieszeniem kabiny bo kabina lata tak jak by się wogle nie trzymała ramy na małych dziurach trzęsie jak galaretą tą kabiną. Może dlatego że z przodu jest trzy piórowy resor plus krótki rozstaw osi
Rejestracja:13 gru 2021, 16:55 Posty: 26
Samochód: Man tga
Mercedesa 6x4 też milo nie wspominam bo skręcać się tym w terenie właściwie nie da... Coś okropnego. Czy many terkoczą? Nie wiem, wydaje mi się iż moje nie terkoczą. Albo się przyzwyczaiłem i nie zwracam na to uwagi bo w sumie jak beton się kręci w beczce to i tak całość się trzęsie
Rejestracja:07 lut 2015, 17:20 Posty: 32
Samochód: Man TGA 26.480
Ja jeździłem 6 lat TGA comfort-shift, auto 6x4 do lasu, i mogę powiedzieć, że super sprawa. Jak zaczynałem miał 0,5 mln km, dokręciłem 400 tys. Z awarii to wymieniona obudowa tłoka od połówek bo powietrze uciekało, wysprzęglik i dwa metalowe przewody, które skorodowały i występują tylko w oryginale, które kosztowały coś ok 3000 w serwisie.
Moim zdaniem lepszy ten CS niż automat Manoski.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę