Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 sty 2023, 1:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sty 2023, 0:50
Posty: 1
Samochód: Scania R420

Witam, jestem przed wyborem zakupu scani R620 z Francji 4x2 2009 rok. Tylko ma problem po odpaleniu kapie ropa z kolektora wiadomo co to może być?
Poza tym po około dwoch msc stania ładnie zapaliła pracowała równo i po dodawaniu gazu nie dymiła.
Tutaj fotka
Obrazek


Post Wysłano: 09 sty 2023, 2:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 lip 2009, 11:40
Posty: 224
GG: 0
Samochód: Volvo

Możliwe że oringi w listwie paliwowej stwardniały i puszczają. Często zaczyna cieknąć zimową porą jak spadnie temperatura. Trzeba by najpierw zlokalizować dokładnie gdzie cieknie.


Post Wysłano: 09 sty 2023, 12:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Nic nie widać na zdjęciu, ciężko powiedzieć, ale też miałem tak, że kilka lat temu pewnego pięknego, zimowego poranka zaczęło się z dnia na dzień lać jak z durszlaka. Podkładki pod wtryskami/myszka-miki/bałwanki - różnie na to mówią, bo tam były bodaj 2 rodzaje podkładek.


Post Wysłano: 09 sty 2023, 20:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 lip 2009, 11:40
Posty: 224
GG: 0
Samochód: Volvo

O tych właśnie oringach (bałwankach) pisałem, tylko są one właśnie w kolektorze paliwowym a nie pod żadnymi wtryskami. nr części: 2016583.

Te co mówią na nie "myszka-miki" to są montowane kolektorze paliwowym w rzędówkach HPI.


Post Wysłano: 09 sty 2023, 22:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Być może. Tylko czym jest ten kolektor paliwowy?


Post Wysłano: 09 sty 2023, 22:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:04
Posty: 194
Samochód: Corsa D
Lokalizacja: Mikołów

Listwa aluminiowa w której znajduje się paliwo. Później przez kanał w głowicy dostaje się do pompowtrysku.
Nie ma czego się bać.do wywalenia kolektory dolotowe i jest ładny dostęp do listew paliwowych.

_________________
MAN TGA 18.410


Post Wysłano: 09 sty 2023, 23:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Czyli listwa paliwowa, tak?


Post Wysłano: 10 sty 2023, 0:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 lip 2009, 11:40
Posty: 224
GG: 0
Samochód: Volvo

Jest jak napisał Wojtas, trzeba najpierw odkręcić kolektory ssące a żeby był dostęp listew aluminiowych / paliwowych albo kolektorów paliwowych, zależy jak to nazywa (fachowa nazwa to kolektor)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: