Cytuj:
Wcale tak mało nie zmienili. Nowe niskoobrotowe silniki, nowa skrzynia Traxon, nowe mosty i kilka pomniejszych modyfikacji.
No pewnie,że zmiana spora bo pozbyli się silnika 11l i teraz trzon gamy stanowi 13l plus dla lżejszych łądunków zostaje 9l jednostka.Co do tego nisko oferowanego momentu,to ostatnio zrobiłem kurs do Anglii FH460TC 21r,i w trybie eco schodził do tych 900obr/min,nic nie wibrowało i jakoś jechał,ale jak dla mnie to nie jazda...
Musiałem mu przełączyć w normalny tryb,bo umierałem pod wzniesienia razem z autem
Środek deski z tym zakrzywieniem szuflad mocno mi się kojarzy z kokpitami autobusów turystycznych,a ogólnie według mnie to ta prawa część kokpitu mocno nawiązuje do obecnego TG-X.Ogólnie zmiany raczej na plus,nie ma zbyt przesadzonej tabletomanii.
Szkoda też,że w tym nowym wnętrzu nie ma żadnej sensownej półki,jedynie te 3 półeczki ułożone piętrowo nad i pod panelem klimatyzacji.Gdyby nie ten stolik,to bardzo słabo byłoby z funkcjonalnością w tym wnętrzu.
No i ten przycisk do odpalania w tym miejscu na kierownicy,może to i fajny gadżet ale na chwilę,bo tam akurat wielu kierowców lubi trzymać kierownicę,a sądzę że przez ten przycisk to może być utrudnione.
https://www.youtube.com/watch?v=ZrPlq6dNC-I