Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 paź 2023, 19:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 lip 2009, 11:40
Posty: 224
GG: 0
Samochód: Volvo

W takim razie przed Tobą musiał być jakiś dobry rzeźnik, Xline energy mają dosyć słabą przyczepność na deszczu, nie mówiąc już o śniegu, więc jak auto mocne a wożone lekko to można palić gumę przyśpieszając pod każdą większą górę, czy nawet ruszając ze świateł na mokrym.


Post Wysłano: 15 paź 2023, 12:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 317
GG: 0
Samochód: VOLVO

U mnie na wszystkich scaniach ,na pierwszym montażu, były x linę d. Na 20 sztuk tylko jeden rzeźnik skończył je na 300tys z nacięciem. Reszta zrobiła 360-400tys. Ostatnie 5 aut nacielismy w tym miesiącu. ( maja 270-300tys ) wożone lekko , rozmiar 315/60


Post Wysłano: 15 paź 2023, 13:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
Ciekawe te Wasze wyniki eksploatacji opon :shock:

Goodyear Kmax 2gen. 315/70, nowe miały 17mm, teraz po przebiegu 145 tys.km zostało jeszcze 13mm, jeżeli tak dalej zużywałyby się to powinny wytrzymać 450 tys. do nacięcia.
Jazda firanką po kraju ze średnim tonażem 15 ton. Koszt opony 1,5 roku temu-1800zł netto.
Mam mniej więcej podobne zużycie na K-Max'ach po takim przebiegu, i 10mm po lekko ponad dwóch latach na drugim ciągniku.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 15 paź 2023, 13:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 317
GG: 0
Samochód: VOLVO

Równo Wam się ten kmax d zużywa ? Bo mam na jednym aucie i wyglada nieciekawie. Robią się takie „schody” na Nim.


Post Wysłano: 15 paź 2023, 15:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Raczej wszystko w normie. Schodek na poziomie lekko ponad 1mm pomiędzy kostkami. Wożone ciężko i z retarderem.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 15 paź 2023, 16:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

To ja niewiem już o co kaman z tymi Michelinami, co prawda siadłem na auto z przebiegiem 69 tysięcy i niewiem co było wcześniej, ale auto było na Michale fabrycznie, DOTy się zgadzają więc uznaje że to są gumy fabryczne…fakt nie mierzyłem ich wtedy ale wyglądały ładnie więc nie wnikałem. Nowe mają pewno nie więcej niż 13-14mm więc po 180 5mm to jest słabo chyba, u kokota na zimę trzeba mieć 6mm i już mały zonk jest. Pasowałoby teraz liznąć milimetr dwa i dopiero na przyszłą zimę naciąć do „dna” jak jeszcze będzie z czego 😎


Post Wysłano: 15 paź 2023, 18:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 317
GG: 0
Samochód: VOLVO

Te nasze miały 4-6mm i cięliśmy do spodu. Z moich obserwacji wynika ,ze trzeba je rotować ,bo szybciej kończą się barki niż środek opony. Będę sciągał za dwa tygodnie takie co maja 370tys to wstawię fotki.


Post Wysłano: 15 paź 2023, 21:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Zgadza się barki lecą deko szybciej, mam ustawione 7,8 bar na zimno czyli troszkę więcej niż zalecane 7,5 bar. W lecie na autostradzie przy załadowanym dochodzi do 9,2 i mimo to wychodzi że jest to niewystarczające skoro środek zostaje lepszy.


Post Wysłano: 18 paź 2023, 21:16
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 lut 2012, 17:34
Posty: 1936
Samochód: w ETS'ie
Lokalizacja: Sthlm

Ja dziś sprawdziłem ile mi zostało bieżnika w kmax d i wyszło 5mm przy przebiegu 250 tys km. Czas na zmianę, zima idzie

_________________
Jeździłem na swoim zanim to było modne
Żyj tak żeby na starość powiedzieć: kuurła kiedyś to było


Post Wysłano: 18 paź 2023, 21:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2822
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Mam kmaxD i przy 385tys mysle ze jeszcze z 30tys to zrobie. Fakt naciete byly przy 270 do dna. Jazda do 200tys glownie z cysterna od tamtej pory z izoterma po calej europie od Portugalii po grecji z dość duza iloscia szutru i trzymaja sie zaskakujaco dobrze

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 19 paź 2023, 10:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Obrazek
Po 170kkm otwieramy K-Maxy. Teraz tak w miarę płytko, żeby jeszcze raz można było naciąć.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 26 paź 2023, 23:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 317
GG: 0
Samochód: VOLVO

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Takie x linę d ściągałem na 370tys. Rozmiar 315/60. Po jednej rotacji wew-zew i lewa-prawa strona. Gdyby nie sezon zimowy , to do 400tys by wytrzymały.


Post Wysłano: 27 paź 2023, 7:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Cytuj:
Obrazek
Po 170kkm otwieramy K-Maxy. Teraz tak w miarę płytko, żeby jeszcze raz można było naciąć.
Sp446 po 200 wyglądają tak samo, w drugim aucie mają jeszcze więcej i też lux, natomiast Xline po 185 mają szalone 5mm.
Tak wczoraj oglądam te opony i już chyba wiem o co kaman…one są made in Spain. Pamiętam kiedyś jak brat siadł na nowego All Blacks’a i na fabrycznych gumach xda2+ zrobił pod 450, następne kupił made in Spain no i tu była porażka chyba 250 zrobiły, w tym samym czasie ja założyłem remixy xda2+ made in Germany i zrobiłem na nich chyba coś 400….
Jak myślicie może to mieć takie znaczenie bo wszystko na to wskazuje…


Post Wysłano: 26 wrz 2024, 20:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2010, 21:12
Posty: 134
Samochód: actros mp3
Lokalizacja: ~WLKP~

Witam, temat jest taki. Mam założone Michelin remix od czasu jak auto wzięliśmy, my zrobiliśmy na nich jakieś 420tys. Około 100tys km najechał poprzedni właściciel. Po pogłębieniu można jeszcze zimę spokojnie przejechać, tyle że na bokach już są dosyć sparciale. Mam pytanie, mam dwa przody 315/70r22.5 Bridgestone duravis (przody) jest sens dokupić jeszcze dwie takie same opony, naciąć je na wóz napędu. Robił tak ktoś tutaj z forum?

_________________
Giovane vagabondo.


Post Wysłano: 26 wrz 2024, 21:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Kiedyś tak zrobiłem ,miałem 4 prowadzące niedobite Michałki naciąłem w kostkę i dojechałem na napędzie ,zrobiły jeszcze koło 100 tyś. Tyle że to było jeszcze przed powstaniem ITD .


Post Wysłano: 27 wrz 2024, 19:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 429
Samochód: 2xr420 r500 r580

Cytuj:
Witam, temat jest taki. Mam założone Michelin remix od czasu jak auto wzięliśmy, my zrobiliśmy na nich jakieś 420tys. Około 100tys km najechał poprzedni właściciel. Po pogłębieniu można jeszcze zimę spokojnie przejechać, tyle że na bokach już są dosyć sparciale. Mam pytanie, mam dwa przody 315/70r22.5 Bridgestone duravis (przody) jest sens dokupić jeszcze dwie takie same opony, naciąć je na wóz napędu. Robił tak ktoś tutaj z forum?
Sensu to nie ma ale znam jeszcze osobiście dziadów co jeszcze tak robią.
nie wiem czy jest sens ryzykować mandaty problemy poduszki nadkola jak dobry chiczyk jak blacklion czy sailun kosztuje 1150 zł netto i robisz na nim 300 tyś. a jak sie nie opłaca to trzeba sprzedać złom i nie psuć roboty tym którzy chcą normalnie funkcjonować


Post Wysłano: 28 wrz 2024, 12:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Serio masz Black Lion za 1150? Poproszę kontakt i biorę ze 20 lub 30 szt.
Ja mam po 1230 netto.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 28 wrz 2024, 18:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 429
Samochód: 2xr420 r500 r580

Cytuj:
Serio masz Black Lion za 1150? Poproszę kontakt i biorę ze 20 lub 30 szt.
Ja mam po 1230 netto.

Po 1160 brałem w kwietniu od dystrybutora z przesyłką gratis
570 480 480


Post Wysłano: 28 wrz 2024, 23:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Dzięki.
Już się dzwoni, znaczy się w poniedziałek się zadzwoni :).

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 29 wrz 2024, 15:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 835
GG: 0

takie dobre te black liony?

_________________
:mrgreen:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: