Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.
Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:
„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.
Na forum jest sporo kolegów z okolic Wrocławia, to może coś powiedzą szerzej o tej firmie. Tabor, to głównie mercedesy, ale widziałem kiedyś FH12. Często obsługują Włochy. http://www.pierz-trans.pl/
_________________ Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.
firma Pierz-Trans kiedyś mieszcząca się na ul. Sołtysowickiej dzisiaj ma bazę w Mirosławicach.
jakieś 4-5 lat temu współpracowałem dość często z nimi (zlecałem im robotę) jednak po 4 zmianach spedytorów nie ma już z kim rozmawiać.
ostatnio dochodzą niepokjące wieści o tej firmie, więc polecałbym daleko idącą ostrożność.
co do nieograniczonej ilości taboru, to mając do dyspozycji 25 swoich aut, z których część musiała obsłużyć stałych klientów zdarzało się odsługiwać firmę w ilości 15 eksportów dziennie.
Rejestracja:28 sie 2005, 21:26 Posty: 227
Samochód: DAF
Lokalizacja: Bolesławiec
Ja w tej chwili od tej firmy raze trzymać się z daleka firma popada w małe kłopoty finansowe z pół roku temu na VB Leasing we Wrocławiu widzałem 3nowe Actrosy zabrane od nich były też starsze pojazdy z naczepami opisanymi
Pierz-Trans sie rozpadł bo szef nie płacił pieniędzy na czas. Sumki wyglądały na papierze ładnie ale co z tego, skoro tej kasy się nie widziało i był poślizg z wypłatami nawet do 2 miesięcy. Do tego leasingi nie były płacone terminowo i VB Leasing dostawał szału. Co tam się teraz dzieje to nie wiem- na szyldzie widnieje napis PROFI-TRANS i wydaje mi się, że to prowadzi syn "starego" szefa. I chyba są tam 2 Actrosy teraz. Bynajmniej mnie się tak wydaje.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 58 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę