Strona 6 z 10 [ Posty: 183 ] Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 810 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 lip 2009, 13:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 cze 2008, 21:29
Posty: 809
GG: 6974206
Lokalizacja: PODLASIE

Cytuj:
Witam,
Niedawno skończyłem kurs na C teraz czekam na egzamin, który będe miał 8.08.09r w Katowicach.
Jeździłem Iveco 75E. Na placu manewrowym szło mi nie najgorzej. Na początku miałem troche problemów z kopertą i zatrzymywaniem się w dobrej odległości na łuku i w garażu. Ale później wybrałem sobie punkt (odblask) na pace i zatrzymywanie wychodziło mi znakomicie :P. Tylko teraz obawiam się, że na egzaminie nie będe w stanie tak szybko określić jakiegoś punktu.
Może ktoś kto już zdawał w WORDzie w Katowicach zna jakiej punkty aby móc określić koniec paki i środek tylnego koła w pomarańczowym MANie LE 10.150?

Pozdrawiam
Powiem Ci tylko że wybrałeś najgorszą z możliwych metod nauki. Jak tak będziesz podchodził do sprawy załapiesz się na Kwalifikację.

_________________
Pozdrawiam MAN Lion's Coach :)


Post Wysłano: 08 lis 2009, 20:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2009, 19:53
Posty: 47
GG: 0
Samochód: Lancia Kappa
Lokalizacja: k. Mińska Maz

Ja mam Mańka 10.224. Zgrzytająca 5-tka i troszke w nim głośno jak dla mnie ale nie jest źle. Na łuku na początku ogromny problem z zatrzymaniem w strefie ( zawsze te 30- 50 cm brakowało) ale już sie naumiałem i jest OK. Jako że B zdawałem na starych zasadach to powiem szczerze ze skośne i kopertke robi mi się łatwiej Mańkiem niż Corsianką :D ogólnie lepiej bryka mi się dużym niż nie którym osobowym. Za 2 tyg. egzamin wiec zobaczymy co będzie dalej

_________________
kat. B -> 2005
kat. C -> 2010
kat. C+E -> 2010
kat. A -> 2010
... i na tyle starczyło sił...


Post Wysłano: 10 maja 2010, 13:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 wrz 2008, 17:27
Posty: 68
Samochód: Peugeot Boxer
Lokalizacja: DK52

Witam od 4 miesięcy posiadam kategorie b. Od dziecka moim największym marzeniem jest jazda samochodem ciężarowym. Chciałbym się zapisać na kategorie c ale nie wiem czy to dobry pomysł bo nie mam doświadczenia na większym autku. Czy w takim razie jest sens robić c? Czy może pojeździć kilka lat dostawczym i dopiero robić c? Co o tym myślicie?

_________________
TIR-Transit International Routier


Post Wysłano: 10 maja 2010, 14:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2822
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Cytuj:
Chciałbym się zapisać na kategorie c ale nie wiem czy to dobry pomysł bo nie mam doświadczenia na większym autku
A w jaki sposób chcesz zdobyć doświadczenie na większym autku nie posiadając odpowiedniej kategorii PJ

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 10 maja 2010, 16:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 wrz 2008, 17:27
Posty: 68
Samochód: Peugeot Boxer
Lokalizacja: DK52

Cytuj:
A w jaki sposób chcesz zdobyć doświadczenie na większym autku nie posiadając odpowiedniej kategorii PJ
Kolego ciucma102 nie chodzi mi o ciężarowe tylko o dostawcze zawsze to większe autko niż osobówka.

_________________
TIR-Transit International Routier


Post Wysłano: 10 maja 2010, 17:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 lip 2006, 12:17
Posty: 128
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
A w jaki sposób chcesz zdobyć doświadczenie na większym autku nie posiadając odpowiedniej kategorii PJ
Kolego ciucma102 nie chodzi mi o ciężarowe tylko o dostawcze zawsze to większe autko niż osobówka.
Spokojnie idz na kurs na C, po to on jest, abys nauczył sie podstaw kierowania ciezarowka.


Post Wysłano: 10 maja 2010, 20:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2010, 11:08
Posty: 50
GG: 0

Cytuj:
Spokojnie idz na kurs na C, po to on jest, abys nauczył sie podstaw kierowania ciezarowka.
A potem jak znajdziesz robote na zestaw, na nowo zaczniesz sie uczyć...

Powodzenia.


Post Wysłano: 10 maja 2010, 21:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 wrz 2008, 17:27
Posty: 68
Samochód: Peugeot Boxer
Lokalizacja: DK52

Dziękuje koledzy bardzo :) za słowa otuchy pozdrawiam

_________________
TIR-Transit International Routier


Post Wysłano: 11 maja 2010, 8:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 lip 2006, 12:17
Posty: 128
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
Spokojnie idz na kurs na C, po to on jest, abys nauczył sie podstaw kierowania ciezarowka.
A potem jak znajdziesz robote na zestaw, na nowo zaczniesz sie uczyć...

Powodzenia.
Zgadza sie, ale od czegos musi zaczac. Sam pewnie tez przez to przechodziles.


Post Wysłano: 11 maja 2010, 8:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2010, 11:08
Posty: 50
GG: 0

Nie inaczej, jak każdy...


Post Wysłano: 11 maja 2010, 14:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 kwie 2008, 16:47
Posty: 105

Ja dziś oblałem 2 podejście, i znow na placu poległem. :(


Post Wysłano: 12 maja 2010, 19:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 cze 2009, 11:59
Posty: 17
GG: 0
Samochód: polonez caro +
Lokalizacja: warszawa

no to ja opisze swoje pierwsze 2 H jazdy miałem dziś na star man l 220 pierwsze oględziny pokazanie płynów i jazda po łuku pierwszy raz po łuku zahaczenie o tyczkę lusterkiem prawym ale z min na min szło coraz lepiej chociaż nie wiem czy dobrze robię gdyż ja bardzo ciasno po wewnętrznej i w większości wychodzi ale nieraz zdarzy się obetrzeć o plandekę tyczka później skośne moim zdaniem najprostsze kilka x i zero błędów i dalej garaż tyłem nie wiem czemu ale zawsze ściąga mnie do wewnętrznej i jak się spojże w lewe lusterko już jest mała możliwość korekty ale jakoś wychodzi i garaż przodem tez nie wydaje mi się trudne i czas na kopertę ale za mało szerokości i zawsze wychodziłem obrysem lub kołem i tak minęła 1 H i teraz pojechałem na miasto i tu biegi o sobie dały znać gdyż było coś popsute i musiałem np trzymać 4 i dodać gazu zęby bieg nie wyskoczył mi i ciężko mi było z redukcja do 2 gdyż to jest skrzynia 6 biegowa i wsteczny niema oporu i jest taki sam układ jak do 2 i bałem się wrzucić wstecznego i wpadała 4 z 3,4 razy ściąłem krawężnik albo na rondzie za mało dałem mu się wypuścić i ścinałem ronda i tak powrót na plac ale instruktor powiedział ze jak na pierwszy raz było bardzo dobrze wiec mama nadzieje na postępy


oco może mu chodzi ze mam nawyki z osobówki czy ze jak zmieniam bieg i puszczam sprzęgło i odrazu dodaje gazu czy może ma coś innego na myśli ?

_________________
kat B - 16.03.2010
kat C - 15.06.2011


Post Wysłano: 12 maja 2010, 21:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2010, 23:07
Posty: 213
GG: 0
Lokalizacja: Radom

może to, ze na zakrecie wchodzisz z wcisnietym sprzeglem(na luzie) albo ze za malo go wypuszczasz skoro mowisz ze scinasz krawezniki.
Pozdrawiam!

_________________
B - 03.11.2008r.
C - 13.05.2010r.
CE - 07.07.2010r.
D - 04.04.2012r.
DE - 04.04.2013r.
KW - 23.11.2010r.
Karta kierowcy - 26.10.2010r.


Post Wysłano: 14 maja 2010, 22:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 kwie 2010, 20:47
Posty: 33
GG: 10984699
Lokalizacja: Mielec

Instruktorowi pewnie chodzi o to że do skrzyżowania dojezdzasz za szybko i scinasz zakrety tak jak to robisz osbobówka, a tu sie tak nie da bo za soba masz jeszcze pare dobrych metrow paki :D
Bedzie dobrze :)

_________________
Kat. B --> 27.04.09
Kat. C --> 24.03.10
Kat. CE -->17.06.10
Psychotesty
Kwalifikacja Wstępna


Post Wysłano: 15 maja 2010, 8:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
oco może mu chodzi ze mam nawyki z osobówki czy ze jak zmieniam bieg i puszczam sprzęgło i odrazu dodaje gazu czy może ma coś innego na myśli ?
kat B - 16.03.2010

O jakiej ty mówisz praktyce czy nawyku z osobówki skoro dostałeś prawo jazdy dwa miesiące temu.
Jeszcze dobrze się nie nauczyłeś jezdzić osobówką :(

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 15 maja 2010, 10:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 maja 2010, 9:48
Posty: 2
GG: 0
Samochód: alfa

Witam panów , szukałem i nie znalazłem jak to jest z tym przebijaniem z dolnej na górną skrzynie biegów w Man tgl. Jako że kiedyś tam pobierałem nauki na Star 1142 , teraz sie gubie ,. Moje pytanie moze i jest dla wielu banalne , ale poprostu nie wiem czy jadąć na 4 biegu przełączam pstryczek i juz jest górna , czy z 4 biegu musze wrzucić luż i dopiero pstryknąć . :oops:

_________________
kat. B,D ,,,teraz bój o C .


Post Wysłano: 15 maja 2010, 10:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Przełacznik możesz przełączać zarówno na włączonym biegu i na luzie.
Przełączenie skrzyni zdolnej na górną i odwrotnie następuje tylko w momencie gdy lewarek weżmiesz na luz

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 16 maja 2010, 20:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 maja 2010, 19:54
Posty: 8
GG: 0
Samochód: różne

Witam wszystkich mam zamiar robić prawko kat.C w Radomiu jaką szkołę jazdy wybrać wiem ze pytanko trochę nie na temat ale lepiej wybrać coś dobrego :)
pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam mobilków


Post Wysłano: 25 maja 2010, 14:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 cze 2009, 11:59
Posty: 17
GG: 0
Samochód: polonez caro +
Lokalizacja: warszawa

czy na egzaminie można pomijać biegi dziś jeździłem tgl 12,240 i np ruszałem z 2 później gaz i 4 i 5 znowu dużo gazu i 7

_________________
kat B - 16.03.2010
kat C - 15.06.2011


Post Wysłano: 25 maja 2010, 16:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 gru 2009, 23:57
Posty: 51
GG: 5194326

Cytuj:
czy na egzaminie można pomijać biegi dziś jeździłem tgl 12,240 i np ruszałem z 2 później gaz i 4 i 5 znowu dużo gazu i 7
To zależy od egzaminatora, jeden nic nie powie a drugie będzie pieprzył o nieprawidłowej zmianie. Wiem bo sam tak miałem przy rzucaniu z 3 na 5. Później już tak nie robiłem, zresztą gościu i tak mnie oblał ;D. Wal po całym tylko zaczynaj od 3 jak nie ma większej górki i wszystko. Im mniej gazu tym płynniej zmiana będzie szła do 1500 tyś i starczy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 6 z 10 [ Posty: 183 ] Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 810 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: