wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Polski BUS, Warszawa http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=31226 |
Strona 6 z 15 |
Autor: | eRKaZet [ 29 gru 2012, 20:55 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
Moim zdaniem masz rację. Niedawno jechałem do Waszawy. Bilet na autobus PKS Polonus Warszawa kosztuje 27zł, na PolskiegoBusa, rezerwując dzień przed wyjazdem maksymalnie 20zł. Jeśli wiadomo, że wyjeżdża się konkretnego dnia, to można zarezerwować bilet wcześniej i zapłacić 2zł. Do Warszawy tłukłem się starym, zaniedbanym, brudnym Van Hoolem T815 z Polonusa, na tej samej trasie PB puszcza nowe i pachnące świeżością, megawygodne autokary tej samej marki. Odpowiedz sobie sam, z usług którego przewoźnika korzysta więcej osób . |
Autor: | AlbatrosPoland [ 10 lut 2013, 22:47 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... szawy.html |
Autor: | Szofer-WAW [ 05 maja 2013, 23:48 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS - Przejazdy od złotówki |
Cytuj: Nie no, w Mobilisie nie jeżdżą stare auta, ale i tak są to padliny.
Obecnie "Mobilis" ma dwa oblicza Firma obsługuje trasy ZTM poza ścisłym centrum, bardziej osiedlowe/dzielnicowe. Trasy ZTM w Warszawie / Krakowie i kilku innych miastach..... ORAZ dawne PKS wykupione pod hasłem Mobilis Group Czy autobusy są nowe czy stare Z tym jest różnie (zależy od bazy). W Warszawskiej Komunikacji Miejskiej jeździ sporo 18 metrowych przegubów Solaris U-18 (nie starsze niż dwa lata). Jest też sporo trupów Jelczopodobnych , Solin które rozpadają się na wybojach i nie ma dla nich żadnego specjalisty/mechanika, który byłby w stanie przeprowadzić skuteczną reanimację Przede wszystkim - BRAK bazy technicznej z prawdziwego zdarzenia i brak mechaników którzy za marne grosze mieli by chęć zrobić coś więcej niż dolać olej i (czasami) wymienić żarówkę Poza tym - autobusy w komunikacji miejskiej (w Warszawie) jeżdzą po 20 godzin na dobę i nawet nie zdążą dobrze ostygnąć jak wyjeżdżają na kolejną "dniówkę" . Obecnie wszystkie U-18 (w W-wie) mają na liczniku wystukane 180 - 200 tys. km. Ciekawe jaka jest przewidywana przez producenta norma "życiowa" dla tych autobusów Z drugiej strony - trudno się dziwić, że autobusy się rozpadają Polskie drogi , to nie są autostrady klasy europejskiej, a raczej drogi podobne do toru przeszków na POLIGONIE Ostatnio miałem przyjemność ściągać z trasy starego JELCZA w którym na zakręcie urwał się "bliźniak" - ot taka uroda tego modelu A co do byłego Kierownika z Mobilisu, który aktualnie rządzi w PolBusie, to wcace tak dużo kierowców tam nie ściągnął...... Kilku zaczęło tam pracować, a po jakimś czasie zrezygnowali ze względu na zarobki. Zarobki są różne - ten który jeździ w tzw. delegacje (*z nocowaniami) , to zarobi ździebełko więcej, a ten który jeździ "krótkie" trasy z powrotem do Warszawy lub obsługuje przejazdy techniczne lub dyżury, to nawet 2000.oo do ręki nie dostanie A legendy o wysokich zarobkach Tworzą je byli Kierowcy PKS lub inni którzy wcześniej zarabiali dużo mniej |
Autor: | Rodiak [ 13 maja 2013, 17:25 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
Cytuj: Należący do szkockiego multimilionera Briana Soutera fundusz chce przejąć lub zbudować od podstaw fabrykę autobusów w Polsce - podaje "Dziennik Gazeta Prawna".
Więcej tutaj.
- Nie myślimy o autobusach dalekobieżnych, które moglibyśmy wykorzystywać w działalności firmy PolskiBus.com. Interesuje nas tańszy segment tego rynku - mówi sir Brian Souter w rozmowie z dziennikiem. |
Autor: | Szofer-WAW [ 13 maja 2013, 19:09 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
..... Byłem ostatnio w "Dyrekcji" PolBusa W jednej duuuużej sali siedzi ze 30 osób, które udają, że coś robią poprzez końńńpiutery Odniosłem wrażenie, że każdy każdego się boi O co, nie wiem Pewnie o pracę Z uwagi na to, że tam trafiłem i podałem kilka nazwisk z dyrekcji, to niby ze mną rozmawiali, ale wszyscy się zastrzegają, że mają setki CV w kolekcji i nie wiedzą czy będzie jakiś (dalszy) rozwój połączeń ( i miejsc pracy itd. ).... Gdy rozmawiałem w Bazie Technicznej , która wyniosła się na obrzeża W-wy (tereny okupowane przez ITS Michalczewski), to stwierdzono, że szansa na pracę jest TYLKO dla kierowców, którzy conajmniej TRZY lata pracowali w PKS (lub podobne) i znają język angielski . Ot takie wymogi dodatkowe sobie wymyślili Sir Brian S. - twierdzi, że ma zamiar "opanować" cały polski rynek autobusowy Kto mówi prawdę, a kto fantazjuje Czas pokaże |
Autor: | Ukasz [ 14 maja 2013, 21:03 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
Ostatnio było na jakimś portalu informacyjnym, iż planują znaczny rozwój, powiększenie floty jak i zatrudnienia trzykrotnie, oraz uruchomienia połączeń międzymiastowych z ominięciem Warszawy. |
Autor: | Szofer-WAW [ 14 maja 2013, 21:12 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
Cytuj: ......... planują znaczny rozwój, powiększenie floty jak i zatrudnienia trzykrotnie, oraz uruchomienia połączeń międzymiastowych z ominięciem Warszawy.
Co to znaczy "ZNACZNY" Z pominięciem W-wy Już jest Rzeszów Gdańsk Linia ekspresowa P12 Gdańsk - Toruń - Łódź - Katowice - Kraków - Rzeszów TRZY RAZY dziennie . |
Autor: | mk61 [ 21 maja 2013, 2:55 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
Jak na razie, to rozwój mają taki, że Szczecin skasowali. A mniejsi otwierają linie stąd do Łodzi. Chyba spece z polskiego oddziału zaczynają w kulki lecieć Brianowi. |
Autor: | Czarek81 [ 21 maja 2013, 19:17 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
Na www.pracuj.pl jest ich ogłoszenie o rekrutacji kierowców z takich miast jak Łódź,Kielce,Gdańsk,Toruń,Wrocław i Warszawa.Chętni do pracy w PolskimBusie maja czas na wysłanie CV do 4 czerwca. |
Autor: | Szofer-WAW [ 09 sie 2013, 14:51 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
Relacja z „castingu” w „Polskim Bus’ie” ! Przy okazji ”bezrobocia” trafiłem na „casting” w „Polskim Bus’ie”….. Najpierw zapoznanie z ogólnymi zasadami działania firmy oraz z zasadami płacy za pracę….. Działalność jak działalność – wożenie hołoty Płaca ? >>> Rozliczana w systemie trzymiesięcznym. Średnio 168 godz./miesięcznie z możliwością nadgodzin (ale raczej rzadko) = ~ 2000.oo plus diety , plus godz. nocne. Po trzech miesiącach delikatna podwyżka , po sześciu dodatkowo premia 250,oo (warunkowa). Z uwagi na kilka wypadków, jakie spowodowali niezbyt doświadczeni kierowcy „PolBusa” w ostatnim czasie, to Zarząd firmy zaostrzył kryteria co do przyjmowania nowych Kierowców ! Tj. > Prawo Jazdy z wpisanym kodem 95 (nie interesują ich „papiery w kieszeni"). >>>Tak jakby wpisany KOD czynił kierowcę lepszym<<< > Udokumentowane przynajmniej trzy lata ciągłej pracy w „Turystyce” lub na trasach tzw. długich. > Super czysta kartoteka drogowa, karna i pracownicza (bez zwolnień z paragrafu). Po trzech miesiącach próbnych ….. zobaczymy W dniu dzisiejszym było pięciu kandydatów (tylu dojechało) i nikt nie przeszedł !!! 1 i 2 - nie wiem o co chodziło 3 – miał wszystkie „zalety”, ale stare Prawo Jazdy 4 – miał wszystkie „zalety”, ale był raz zwolniony „dyscyplinarnie” {Na przyszłość wie, aby nie pokazywać takiego Świadectwa Pracy } no i 5 JA – miałem wszystkie „zalety” oprócz poświadczenia pracy na „długich” trasach Z uwagi na to, że znam osobiście (prawie) całe Kierownictwo Bazy, to powiedzieli Mi, abym przynajmniej na rok załapał się do jakichś PKS’ów długodystansowych , czy „Turystyki”, to przepchną moją kandydaturę, a na razie SPADAJ No i dalej szukam Szczęścia A więc jak ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości co do „Polskiego Bus’a” , to…… I to by było na tyle |
Autor: | Luka [ 03 paź 2013, 15:51 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
PolskiBus.com ogłasza zakup 20 nowych autokarów Plaxton ADL Elite i http://www.polskibus.com/pr-plaxton-coaches-pl |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 19 paź 2013, 18:23 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
http://kontakt24.tvn24.pl/temat,autobs- ... tegoryId=2 |
Autor: | kuxi [ 19 paź 2013, 21:29 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
Cytuj:
Gdy czytam komentarze pod relacją aż śmiech mnie ogarnia co Ci ludzie wypisują.. Szkoda że takie zajście miało miejsce ale ważne że nikt z pasażerów poważnie nie ucierpiał. |
Autor: | adasm [ 19 paź 2013, 23:03 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
Cóż, wypadki się zdarzają, trzeba minimalizować ryzyko. "Właścicielem marki Plaxton jest szkocki producent Alexander Dennis Limited (ADL), którego jednym z inwestorów jest sir Brian Souter –właściciel koncernu Stagecoach i PoslkiBus.com" źródło: infobus.pl nic dziwnego dlaczego kupują te autokary a nie np producenta z Ulm |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 20 lis 2013, 20:24 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
Cytuj: Polski Bus z Wrocławia do Berlina, Krakowa i Zakopanego!
źródło: http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/ ... ,id,t.html
Połączenia z Wrocławia do Warszawy nawet co godzinę, codzienne połączenia do Katowic, Krakowa, Poznania, Berlina, Gdańska, Zakopanego, Rzeszowa i Poznania - to plany firmy PolskiBus.com na najbliższe tygodnie. Właściciel firmy Brian Souter ogłosił dziś, że Wrocław zostanie najważniejszą po Warszawie bazą przewoźnika. Nowe kierunki będą początkowo kosztowały jedynie złotówkę. Bilety można już kupować. - Wrocław to najszybciej rozwijający się rynek naszych przewozów. Wzrost jest bardzo duży. Dlatego stawiamy dziś na to miasto - mówił Brian Souter podczas konferencji we Wrocławiu. Plany Polskiego Busa wobec Wrocławia faktycznie są poważne: - 28 listopada uruchomiona zostanie linia do Gdańska przez Bydgoszcz, Poznań Wrocław. Z Gdańska przez Wrocław dojedziemy aż do Pragi. Będą cztery takie połączenia dziennie 8 grudnia – zwiększona zostanie częstotliwość do Warszawy, z 11 do 15 połączeń dziennie przez Łódź. Na tych połączeniach zostanie zaoferowany darmowy catering. To nowa oferta na liniach Polskiego Busa z Wrocławia. 8 grudnia zostaną również uruchomione zostaną również połączenia z Wrocławia bezpośrednio do Krakowa - 9 razy dziennie. Linia do Krakowa będzie dwa razy dziennie przedłużona do Rzeszowa. Polski Bus zapewni w niej catering. 12 grudnia – uruchomione zostaną połączenia z Wrocławia do Katowic. Będzie 10 takich połączeń dziennie. 16 grudnia – wystartują połączenia z Wrocławia do Berlina. W drugą stronę dojedziemy do Opola, Katowic, Krakowa i Zakopanego. Na tej trasie będzie można pojechać 3 razy dziennie. - Bilety na te połączenia będzie można kupić na naszej stronie jeszcze dziś. Oferujemy tysiące biletów za 1 zł - mówi Brian Souter. Później bilety krajowe będą kosztowały między 30 a 40 zł w zależności od kierunku i dnia wyjazdu. Maksymalnie 60 złotych może kosztować bilet do Gdańska, jeśli będzie on kupowany na sezon letni, w najbardziej obleganym czasie. Koszt biletu do Berlina nie powinien przekroczyć 120 złotych. Jednocześnie zapowiedział, że najwyższe cena biletów nie wzrośnie względem obecnych cen i na pewno nie będzie większa od połączeń innych przewoźników. By realizować nowe połączenia, Polski Bus zakupił 30 nowych autobusów za kwotę 50 mln zł. Ich baza będzie znajdowała się właśnie we Wrocławiu. Firma zatrudni 160 nowych osób do obsługi połączeń. |
Autor: | Szofer-WAW [ 21 lis 2013, 0:30 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
Tego rodzaju ogłoszeń jest pełno ! Nie musisz im robić reklamy. Od pewnego czasu jest też peeeełno ogłoszeń, że poszukują nowych (naiwnych) kierowców. Z doświadczeniem jak Gagarin, a zapłatą jak dla świniopasa. |
Autor: | reniek [ 22 lis 2013, 12:23 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
Na szczęście zapłatę reguluje w największym stopniu zasada popytu i podaży. Jak jest dużo kierowców to płaca będzie niższa i odwrotnie. Jak im zacznie naprawdę doskwierać brak kierowców to zrobią coś żeby ich ściągnąć do siebie. W mniejszym stopniu na wypłatę wpływają podatki. Im więcej ci Państwo zabierze tym mniej dostaniesz do łapki. |
Autor: | PrzemoBTC [ 07 gru 2013, 12:20 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
http://www.rmf24.pl/goraca-linia/wasze- ... Id,1070446 |
Autor: | viptransbus [ 07 gru 2013, 13:48 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
Gdzie drzewa rąbią tam wióry lecą.. dobrze że nikomu się nic nie stało. Swoją drogą coś dużo tych accidents ostatnio jak na taką selekcję wśród kierowców przy naborze |
Autor: | helmut [ 07 gru 2013, 16:23 ] |
Tytuł: | Re: Polski BUS, Warszawa |
Cytuj: Swoją drogą coś dużo tych accidents ostatnio jak na taką selekcję wśród kierowców przy naborze
Odrobinę trudniej prowadzi się ciężki trzyosiowy dwupokładowy autobus od mniejszych i lżejszych dwuosiówek. Przeznaczeniem takich autobusów jest raczej poruszanie się po autostradach, na naszych krajówkach wychodzą mankamenty tego typu autobusów.Nie stawiałbym znaku równości między wypadkami a procesem rekrutacji ( w domyśle brakiem umiejętności kierowców ). Swoją drogą ktoś wie jakich opon używają zimą a jakich latem ? |
Strona 6 z 15 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |