wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Flota MMJ Transport http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=34689 |
Strona 6 z 85 |
Autor: | jabson [ 05 gru 2012, 18:18 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Ja mam przy swojej Premium skrzynkę i ma ona właśnie mocowanie w L jak pisze poprzednik, myślę, że gdybyś pojeździł po szrotach to takie mocowania uda Ci się nabyć bez kombinowania... |
Autor: | Mihu [ 05 gru 2012, 22:02 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Dzięki za podpowiedzi i opinie - co do wsporników, to znalazłem coś takiego: http://ferono.com/product_info.php?cPat ... ucts_id=73 Wsporniki te, pierwotnie, przeznaczone są do podtrzymywania klimatyzatorów, które to też lekkie nie są, a jakby dać tak ze 4 sztuki, to myślę, że wojna nuklearna tego nie ruszy W dodatku są galwanizowane, więc i problemów z korozją nie będzie. Muszę jutro zadzwonić i dopytać się o ich cenę. |
Autor: | AdekS [ 06 gru 2012, 15:05 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Cytuj: Dzięki za podpowiedzi i opinie - co do wsporników, to znalazłem coś takiego:
Na Twoim miejscu poszukał bym czegoś innego od tych wsporników. Wyglądają na stabilne, ale tak naprawdę nie nadają się do podtrzymania skrzynki którą chcesz zamontować. Klimatyzator wcale nie jest bardzo ciężki, a poza tym wisi on sztywno bez żadnych dodatkowych czynników typu: drgania na które rama samochodu akurat jest narażona (zwłaszcza na naszych drogach) lub dodatkowy ciężar (w przypadku gdyby ktoś stanął na skrzynce).
http://ferono.com/product_info.php?cPat ... ucts_id=73 Wsporniki te, pierwotnie, przeznaczone są do podtrzymywania klimatyzatorów, które to też lekkie nie są, a jakby dać tak ze 4 sztuki, to myślę, że wojna nuklearna tego nie ruszy W dodatku są galwanizowane, więc i problemów z korozją nie będzie. Muszę jutro zadzwonić i dopytać się o ich cenę. |
Autor: | Bono29 [ 07 gru 2012, 1:37 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Siema Mihu Ale żeśmy się dawno nie widzieli, pamiętam jak opowiadałeś o swoich planach i widzę nieźle Ci idzie. Mam nadzieję że jeszcze się kiedyś zobaczymy Jeśli chodzi o auto, to z tego co pamiętam, to przemyślany zakup i pewnie uzasadniony. Jeśli chodzi o tuning, to z niecierpliwością czekam, na polskiego Guldagera Natomiast jeśli chodzi mocowanie tej skrzynki, to nie znam w prawdzie możliwości montażowych, ale myślę, że mając parę metrów profili, stosowne narzędzie do cięcia i spawarkę, wyrzeźbił byś coś nie wielkim kosztem. Pozdrawiam! P.S. Patrząc za twoje zdjęcia na fb, widzę że praca na własny rachunek Ci służy |
Autor: | Mihu [ 08 gru 2012, 21:10 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Dziś, po konsultacjach z moim zaprzyjaźnionym mechanikiem, zapadła decyzja o sposobie montażu skrzynki. W tygodniu zostanie do niej wykonane mocowanie ze stalowych profili zamkniętych pospawanych ze sobą, która zostanie następnie przykręcona do ramy ciągnika. Prawdopodobnie po zespawaniu całości i wywierceniu otworów zostanie oddana do ocynkowni - koszt kilku zł, a spokój z rdzą na długi czas Sam czekam na efekt końcowy z wielką niecierpliwością Z najnowszych rzeczy to zerwała się linka od regulacji kolumny kierowniczej oraz zaczął puszczać powietrze zawór pod siodłem kierujący powietrze do poduszek, ale auto trafiło w odpowiednie ręce i myślę, że w poniedziałek rano wyjedzie w pełnej sprawności Cytuj: Siema Mihu
Nad spotkaniem to trzeba popracować - samo się nie ruszy Ale żeśmy się dawno nie widzieli, pamiętam jak opowiadałeś o swoich planach i widzę nieźle Ci idzie. Mam nadzieję że jeszcze się kiedyś zobaczymy Jeśli chodzi o auto, to z tego co pamiętam, to przemyślany zakup i pewnie uzasadniony. Jeśli chodzi o tuning, to z niecierpliwością czekam, na polskiego Guldagera Cóż... Jakie stawki, taki Guldager |
Autor: | mateuszsl [ 27 gru 2012, 17:26 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Troszeczkę odróżnia się okular na prawej stronie - poza tym, jest naprawdę bardzo ładnie. Wiadomo przecież, że nie jest to nowy samochód, prosto z taśmy. Choć i tak, nie wygląda ten samochód na swój wiek - można pomyśleć że jest duużo młodszy. Czym polerowali zbiornik? Wygląda jak nowy |
Autor: | FunFH12 [ 27 gru 2012, 17:31 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Różnica jest ogromna. Volvo niczym Krzysztof Ibisz z czasem w Twoich rękach wygląda na coraz młodsze. Powiedz mi, jak uzyskałeś taki efekt na zbiornikach paliwa? Nieźle wyglądają. |
Autor: | Sible [ 27 gru 2012, 18:47 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Witam, samochód wygląda bardzo ładnie Dbaj o niego bo te pojazdy potrafią się odwdzięczyć długą i w miarę bezawaryjną eksploatacją ... Pozdrawiam ! |
Autor: | matix773 [ 27 gru 2012, 19:47 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Volvo wygląda świetnie , bardzo poważny był wypadek że volvo trafiło do serwisu napraw powypadkowych ? . Pozdrawiam |
Autor: | Truckersky [ 27 gru 2012, 23:49 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
2-3 strony wcześniej masz pokazane, został przytarty przez cysternę, skoro nie z jego winy to oddał do serwisu i ma zrobione profesjonalnie. Volvo zyskało w oku 10lat. Szerokości. |
Autor: | Mihu [ 28 gru 2012, 0:51 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Cytuj: 2-3 strony wcześniej masz pokazane, został przytarty przez cysternę, skoro nie z jego winy to oddał do serwisu i ma zrobione profesjonalnie. Volvo zyskało w oku 10lat. Szerokości.
Dokładnie, niby nic poważnego - lekka przycierka, ale jak zobaczyłem fakturę z serwisu jaką dostał ubezpieczyciel to z wrażenia miałem ochotę usiąść Kurde... 10 lat... Żeby tak jeszcze wskoczyło chociaż na Euro 4 Cytuj: Dbaj o niego
A wygląda jakbym nie dbał Cytuj: Powiedz mi, jak uzyskałeś taki efekt na zbiornikach paliwa? Nieźle wyglądają.
Cytuj: Czym polerowali zbiornik? Wygląda jak nowy
Zbiornik jest nowy Swoją drogą, będzie ciekawostka, według producenta zbiornik ma 680l - mnie nie udało się nigdy zatankować więcej niż 560 - gdzie jest te pozostałę 120l skoro po zmierzeniu zawartości kijem było prawie sucho - nie wiem A tak poza tym to ostatnio wymieniłem też pompę wody (pociła się olejem) i zawór od nagrzewnicy w kabinie, zaczął przeciekać, poza tym bezproblemowo |
Autor: | korni8808 [ 28 gru 2012, 0:55 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Cytuj: Zbiornik jest nowy Swoją drogą, będzie ciekawostka, według producenta zbiornik ma 680l - mnie nie udało się nigdy zatankować więcej niż 560 - gdzie jest te pozostałę 120l skoro po zmierzeniu zawartości kijem było prawie sucho - nie wiem |
Autor: | matix773 [ 28 gru 2012, 15:58 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Truckersky , dzięki za wyjaśnienie , sorki za zamieszanie przez moje niedoczytanie postu |
Autor: | Mihu [ 05 sty 2013, 16:32 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Muszę się pochwalić, otóż, ostatnio spotkały mnie 2 bardzo sympatyczne sytuacje - raz na parkingu, kiedy podszedł do mnie kierowca Scanii R pytając czy nie chcę się zamienić na samochody, bo "dawno tak odj****go FH12 nie widział", a drugi raz na A4 kiedy wyprzedzający mnie kierowca stwierdził, że to najładniej utrzymane stare Volvo jakie widział od dłuższego czasu Muszę przyznać, że to strasznie miłe usłyszeć coś takiego od kolegów po fachu A tak dla kontrastu to ja czuję jeszcze pewien niedosyt - uspokoję jego część jak już założę te cholerne halogeny i skrzynkę (rama już jest wyspawana, muszę ją odebrać, powiercić otwory, dać do ocynkowania i założyć) Dodatkowo na przednich felgach i zbiorniku hydrauliki znowu zaczyna wyłazić rdza... Na wiosnę trzeba będzie chyba wyposażyć się w hammerite - może efekt będzie lepszy i trochę trwalszy? |
Autor: | TczewTomek [ 05 sty 2013, 17:09 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Felgi daj do piaskowania i malowania proszkowego .. Może opcja dość droga za to trwała |
Autor: | MAN F8 19.361 [ 05 sty 2013, 17:29 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Przyznam, że z tym nowym zbiornikiem robi niezłe wrażenie Zgadza się-maszyn w tym wieku i w takim stanie nie spotyka się masowo-a Twój wyróżnia się z tłumu Oby służył jak najdłużej |
Autor: | Levuss [ 05 sty 2013, 22:32 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Auto robi wrażenie i tego nikt nie podważy. Ja powiem prawdę, że druga generacja typoszeregu FH12/16 od 99 do 2002 roku powinna śmigać w produkcji dalej a jedyne unowocześnienia niech dotyczą całej reszty. Te samochody były i są co pokazuje Mihu genialne i swoją prostotą przyciągają wzrok. Do takiego stanu powinien dążyć nasz forumowy majster Daker . Zazdroszczę Ci auta i mówię to komuś pierwszy raz na tym forum. |
Autor: | jabson [ 06 sty 2013, 0:42 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Cytuj: Auto robi wrażenie i tego nikt nie podważy. Ja powiem prawdę, że druga generacja typoszeregu FH12/16 od 99 do 2002 roku powinna śmigać w produkcji dalej a jedyne unowocześnienia niech dotyczą całej reszty. Te samochody były i są co pokazuje Mihu genialne i swoją prostotą przyciągają wzrok. Do takiego stanu powinien dążyć nasz forumowy majster Daker . Zazdroszczę Ci auta i mówię to komuś pierwszy raz na tym forum.
Akurat Daker jest przykładem na dbałość o szczegóły i doprowadzenie auta do klasy co widać po obecnej Scanii czy srebrnym Volvo które sprzedał. To, że sprzedał jego biznes. A co do Volvo z tego tematu jestem pod wielkim wrażeniem. Pozdrawiam właściciela i wszystkich krytyków mojej wypowiedzi:)
|
Autor: | Levuss [ 06 sty 2013, 1:45 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH12 380 Globetrotter |
Cytuj:
Akurat Daker jest przykładem na dbałość o szczegóły i doprowadzenie auta do klasy co widać po obecnej Scanii czy srebrnym Volvo które sprzedał. To, że sprzedał jego biznes. A co do Volvo z tego tematu jestem pod wielkim wrażeniem.
Zgadzam się w 100% a to, że sprzedał? jego sprawa i ja to szanuję. Mi w poprzedniej wypowiedzi chodziło o to by Daker nadał właśnie taki blask czerwonemu Fh jak teraz wygląda auto prezentowane w tym temacie. Nic więcej nie mam do zarzucenia. Auta te swoją historią zasłużyły na blask.
|
Strona 6 z 85 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |