wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
VOLVO FH16 660 & FH16 520 http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=36215 |
Strona 6 z 10 |
Autor: | caterpillar [ 15 mar 2014, 15:24 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
Cytuj: Maszyna zacna ale zastanawia mnie po co Ci aż tak ogromny silnik w tym aucie
Silnik jest taki jaki jest gdyż poruszamy się w terenie górzystym Cytuj: Na jakich stronkach szukałeś auta?
Auto znalazłem na stronie Scanie Used Trucks, Starsza szesnastka na pusto nie schodziła mniej niż 30l/100km sama solówka, a ta wyszła 20l/100km z tym że non stop 92 i przez całą Szwecję cholerny wiatr który bujał autem jak sam chciał I jak wychodzi ze spalaniem starsza 16-stka? Bo słuchając kierowców to niby c.s ze legalnymi ładunkami nie schodzi poniżej 40/100 podejrzewam że moją jazdą to te 36-37l/100km będzie maxem Cytuj: Cytuj: Maszyna zacna ale zastanawia mnie po co Ci aż tak ogromny silnik w tym aucie
Jak się nie mylę kolega porusza się po terenie górzystym więc moc potrzebna żeby nie wajchować pod górę. Poza tym jak kupował sobie to co się będzie bawił w 420km jak wszyscy Pod duńskim wywrotem będzie wyglądał jak trzeba. Możesz zadzwonić do gościa ode mnie z okolicy nazywa się Woźniak i ma siedzibę w Józefowie k. Przedcza w wlkp. Zajmuje się sprowadzaniem zabudów więc może będzie Ci w stanie pomóc. Masz koncepcję na np. kolor zabudowy? Powiedzmy białe burty i jakiś kolor słupków? A czy możesz mi dać jakiś namiar na PW do tego gościa ?? byłbym bardzo wdzięczny Cytuj: Co Ty tym wozisz, że taki niecodzienny układ(6x2) i wysoka kabina dają radę? Pod wywrotki biorą raczej małe kabiny(lżejsze, większa ładowność), jeśli 3-osiówka to 6x4. Jaki rozstaw osi?
Rozstaw osi to 4300mm czyli pod typową wywrotkę, kabina wyższa bo jeździmy również w dalsze trasy, wiec w małej kabinie jest lekkie utrudnienie dla chłopa o wysokości 187cm więc wybór padł na dużą kabine, zresztą zobacz na duńskie wywrotki, coraz częściej wybierają duże kabiny
|
Autor: | Luka [ 15 mar 2014, 17:11 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
4300 to nieźle, ale jeszcze mnie intryguje czemu 6x2? Nie wjeżdżasz nigdzie głębiej, na jakieś budowy itp.? |
Autor: | olwin [ 15 mar 2014, 19:51 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
Odnośnie Woźniaka z Przedecza to nie polecam ze względu na kosmiczne ceny. Chłopaki z radomia sprowadzają takie rzeczy za normalne pieniądze. |
Autor: | caterpillar [ 16 mar 2014, 13:51 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
Cytuj: 4300 to nieźle, ale jeszcze mnie intryguje czemu 6x2? Nie wjeżdżasz nigdzie głębiej, na jakieś budowy itp.?
Nie wchodzę na żadne budowy taki napęd jest najlepszy, przynajmniej do mojej pracy Cytuj: Odnośnie Woźniaka z Przedecza to nie polecam ze względu na kosmiczne ceny. Chłopaki z radomia sprowadzają takie rzeczy za normalne pieniądze.
Olwin jak miałbys namiar na jakiegoś gościa z Radomia to możesz podać w PW będę wdzięczny
|
Autor: | patrykR500 [ 16 mar 2014, 13:57 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
Jeśli to nie tajemnica to co wozisz i w jakie strony że 6x2/4 jest doceniony przez ciebie . |
Autor: | caterpillar [ 16 mar 2014, 14:08 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
Cytuj: Jeśli to nie tajemnica to co wozisz i w jakie strony że 6x2/4 jest doceniony przez ciebie .
Wszystko kolego co da się wrzucić na wywrotkę tego Typu lecz unikam wjazdów na budowy, szkoda auta, a pieniądze też za dobre nie są z takiego typu auta, 6x2 jest konfiguracja jak dla mnie dobrą z tym że nie ciągnę mostu cały czas po drodze, no i dlatego że jest lżejszy od 6x4
|
Autor: | Sible [ 16 mar 2014, 15:05 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
Co do samochodu to dość nie spotykana konfiguracja i moc jak na polskie warunki, ale najważniejsze w tym wszystkim jest to żeby służył właścicielowi i zarabiał. Z tym kangurem, halogenami i 385 na przodzie prezentuje się wyśmienicie ! Pozdrawiam i gratuluję sprzętu bo jest czego PS Co ze starym FH ? |
Autor: | patrykR500 [ 16 mar 2014, 21:18 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
Cytuj: Co ze starym FH ? Raczej będzie jeździć tylko pewnie kto inny siądzie za kierownice. Szkoda by było sprzedać Duńczyka jak tyle już się zrobiło przy nim. |
Autor: | Lechmot [ 16 mar 2014, 21:20 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
Pozazdrościć nabytku szukam czegoś podobnego lecz z jakiegoś BDFa na niskiej ramie i małym kółku i znaleźć coś w takiej konfiguracji to cud |
Autor: | fafciuk [ 16 mar 2014, 23:41 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
co do wywrotu bedziesz robił na 3 strony? 3 oś skrętna ? |
Autor: | STRALIS 500 [ 24 mar 2014, 16:36 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
No kolego wewnątrz wygląda ślicznie, podobają mi się wstawki na kierownicy, mam jeszcze dwa pytania: - masz w nim hydraulikę? - jak sprawuje się I-Shift? |
Autor: | caterpillar [ 24 mar 2014, 17:00 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
Cytuj: No kolego wewnątrz wygląda ślicznie, podobają mi się wstawki na kierownicy, mam jeszcze dwa pytania:
- masz w nim hydraulikę? - jak sprawuje się I-Shift? więc tak hydraulikę założyłem lecz nie mam jeszcze czego nią dźwigać a I-Shift chodzi wyśmienicie, nic tylko jeździć bardzo szybko i mądrze zmienia biegi, mam wrażenie jakby był o krok przede mną |
Autor: | STRALIS 500 [ 24 mar 2014, 17:18 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
Dzięki za odpowiedzi, spokojniej, bezawaryjnej współpracy z Volviakiem, będziesz coś dokładal/tuningował? Pozdrawiam |
Autor: | Sible [ 24 mar 2014, 17:49 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
Cytuj: I-Shift chodzi wyśmienicie, nic tylko jeździć bardzo szybko i mądrze zmienia biegi, mam wrażenie jakby był o krok przede mną
Większość kierowców bardzo chwali sobie tą skrzynię, twierdząc że innego automatu w dużym nie chcą ...
|
Autor: | caterpillar [ 24 mar 2014, 19:15 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
Cytuj: Dzięki za odpowiedzi, spokojniej, bezawaryjnej współpracy z Volviakiem, będziesz coś dokładal/tuningował? Pozdrawiam
Dziękuję kolego tak będę, ale jeszcze dokładnej koncepcji nie mam na pewno pójdą pasy w kolorze niebieskim tak jak u Duńczyka, na pewno jakieś oświetlenie zewnętrzne jakieś obrysy i co mi się jeszcze umyśli Cytuj: ców bardzo chwali sobie tą skrzynię, twierdząc że innego automatu w dużym nie chcą ...
Powiem tak, Ja dużo tym autkiem nie zrobiłem jeszcze ale zaczyna mi podobać się ta skrzynia bardzo, jeździłem kiedyś autem kolegi tylko że FH13 520 w automacie, lecz tamten automat troszkę inaczej ruszał troszkę go jakby szarpało, lecz to normalny objaw w I-Shiftach w trzynastkach trn automat jest całkiem inny, przede wszystkim dlatego że ma za zadanie przenosić potężny moment obrotowy z silnika na koła |
Autor: | STRALIS 500 [ 24 mar 2014, 20:05 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
Może jakieś lampki w atrapę, na spojlery zakabinowe? Oczywiście zrobisz po swojemu, Twój wóz, Twoja decyzja, mnie osobiście podoba się taki jaki jest obecnie, a zabudowę już masz na oku? Pozdrawiam. |
Autor: | caterpillar [ 24 mar 2014, 21:33 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
Cytuj: Może jakieś lampki w atrapę, na spojlery zakabinowe? Oczywiście zrobisz po swojemu, Twój wóz, Twoja decyzja, mnie osobiście podoba się taki jaki jest obecnie, a zabudowę już masz na oku? Pozdrawiam.
Kolego napewno pójdą diody w spojler za kabiną w machę może też coś wmontuję mam na oku fajny kiperek ale 6.10m więc kurde jak dla mnie brakuje 10cm ale również cena z kosmosu... w Niemczech znalazłem |
Autor: | jabson [ 24 mar 2014, 21:52 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
Tam się przyjmujesz 10 cioma centymetrami. Zakładasz deski na górę i już można więcej sypać hahaha |
Autor: | STRALIS 500 [ 24 mar 2014, 22:08 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO FH16 660 & FH16 520 |
Cytuj: Tam się przyjmujesz 10 cioma centymetrami. Zakładasz deski na górę i już można więcej sypać hahaha po co niektórych i tego można by się spodziewać...
|
Strona 6 z 10 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |