wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

MB AROCS 18510
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=45602
Strona 6 z 8

Autor:  michalolech [ 20 maja 2016, 6:52 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

Kierownik, już nie przesadzaj, że za 70 zł ktoś jeździ.


mcr super zestaw, z mojej branży:D

Autor:  Kierownik [ 20 maja 2016, 7:46 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

No poważnie. W moim grajdole bez problemu można znaleźć trzyoske za 55zl/h. A patelnie premiumkie eur 2 z naczepą przy której strach stanąć za 70zl. Oczywiście zalezy jaka robota, ale jest to do zrobienia.

Autor:  Mihu [ 20 maja 2016, 8:56 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

Cytuj:
A patelnie premiumkie eur 2 z naczepą przy której strach stanąć za 70zl. Oczywiście zalezy jaka robota, ale jest to do zrobienia.
Premiumka w leasingu? :lol:

Autor:  5eba [ 20 maja 2016, 15:03 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

Cytuj:
Zawias tył na poduszce, nie?
Bo ostatnio był na forum poruszany temat naczepy do wysokiego konia, a tutaj wszystko gra jak trzeba :)
Bo naczepa porządnej marki i ludzie kupujący ją znający się na sprzęcie, potrafią dobrać jak należy - a nie najtaniej, byle podpiąc i jazda za 2,5 :)

Autor:  5eba [ 20 maja 2016, 15:16 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

Cytuj:
Tutaj rozliczenia idą na godziny a nie przejechane kilometry.Wszystko jest wkalkulowane w cenę/godz.Wy/podnajęcie 4 ośki to 50-55 euro/godz a naczepa 60-80/godz.Zależy co, skąd, dokąd trzeba wozić.
Jak brałem zestaw bezpośrednio z niewielkiej firmy przewozowej to o podobnych stawkach też mówił.
Kufa, jak nam daleko to Niemców jeszcze...
To jest uczciwa stawka, nawet jak miałbyś 100km czy ileś tam walić i przy godzinówce nikt Cię nie oleje przy rozładunku/ załadunku - każdemu zależy , a nie [wycenzurowano] patologia z tkm ....... Kufa mać !

Autor:  Bauer [ 20 maja 2016, 20:47 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

Cytuj:
...
Trochę z offuje w temacie. Mam nadzieję, że Moderatorzy mnie oszczędzą ;) Co do stawek to zanim weszliśmy do UE to spedycja zwracała dopłacała nam byśmy (UWAGA!) na pusto z Wieruszowa jechali w okolice Hainichen do Wienerbergera po cegłę do Polski w nasze rejony przywozili. Na obecne czasy, ktoś by się za włosy złapał jakby o tym usłyszał.

Autor:  Wilk 09 [ 20 maja 2016, 21:35 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

Z moim postem miałem poczekać na efekt końcowy, czyli po oklejeniu sprzętu. Jednak napiszę wcześniej, wspaniale się prezentuje Twój zestaw w całości. Życzę wielu bezawaryjnych kilometrów 8) .

Autor:  michalolech [ 28 maja 2016, 8:24 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

Cytuj:
Tutaj rozliczenia idą na godziny a nie przejechane kilometry.Wszystko jest wkalkulowane w cenę/godz.Wy/podnajęcie 4 ośki to 50-55 euro/godz a naczepa 60-80/godz.Zależy co, skąd, dokąd trzeba wozić.
A zdradź Nam tajemnice, jakie średnie przebiegi robisz dziennie.
I pochwal się "naklejkami", na sprzęcie.

Autor:  mcr [ 28 maja 2016, 22:14 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

Nic spektakularnego, jakieś 300-500 km dziennie.Zależy, skąd i dokąd muszę jeździć.Zazwyczaj są to 3-4 kółka dziennie, 80% jazda autostradą :> .Nie jest żle.Pomimo,że to pojazd budowlany, podróżuje sobie w samych skarpetkach.Nie ma kurzu, syfu i butelek z moczem itd. :mrgreen: .Przebywam aktualnie w Pl i nie mam przewodu do komórki, by przerzucic cokolwiek, więc zdjęcia niebawem.

Autor:  mcr [ 30 maja 2016, 19:30 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

Witam ponownie wszystkich odwiedzających.Przyjaciółka już po skromnym oklejeniu.Mietko złapany podczas pracy:

Obrazek

Obrazek

Bluźniaki razem, dzisiaj podczas pauzy, gdzieś po Monachium przy A8

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Szkoda, bo już ubabrany.Za to w środku, prawie jak w domu.Jeżdżę sam tym autkiem i dbam lepiej, niż o siebie.Ubłocone kapcie zostawiam "w przedsionku" (na stopniu) a w środku dywanik, muzyczka, czyściutko, klima, lodówa.Jak się odrobinę chce, można...

Autor:  SnipeR [ 14 cze 2016, 22:16 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

Cześć. Skład pierwsza klasa, a ja mam pytanie dot Hydrodrive, korzystasz z niego? Sprawdza to sie? Zastanawiam sie nad MANem TGS z hydrodrivem. Korzystam z ciężarówki jeden dzien w tygodniu ale często jest mokro i volvo FM 4x2 nie zawsze daje rady,a waga sie liczy bo moja trasa wiedzie obok wagi i często mnie zatrzymują, zdarza sie ze dwa razy w dniu mnie ściagają to muszę wagi piłować i 4x4 mnie nie puszcza zbytnio...

W skrócie polecasz napęd hydrauliczny?

Pozdrawiam :)

Autor:  mcr [ 15 cze 2016, 20:42 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

SnipeR, bardzo często korzystam z hydrodrive.W takich warunkach czasem muszę się poruszać.Jest to układ jedynie wspomagający i nie zastąpi załączanego allrad, stosowanego powszechnie w pojazdach budowlanych.To tylko układ wspomagający a kiedy to nie daje rady, pozostaje jedynie lina :roll: .A teraz Man - Mercedes.Do tej pory w firmie, w której pracuję użytkowane były od wieków ciężarówki MAN a dlaczego teraz Mercedes?.Szef dalej chciał MAN-a, o zakupie zaważyła nie cena tylko rozwiązanie samego układu hydrodrive.W Mercedesie taki napęd to zupełnie oddzielny układ i w razie awarii obojętnie gdzie - wyłączasz i jedziesz lub dojedziesz do warsztatu.MAN ten układ ma połączony ze skrzynią biegów i napędzany jest zresztą tym samym olejem.W razie awarii np. głupiego węża od napędu hydrauliki hydrodrive - stoisz i płaczesz, bo dalej nie pojedziesz .Tak w skrócie, hydrodrive w życiu nie zastąpi typowego mechanicznego allrad, jednak lepiej mieć to, niż męczyć się na golasa, jedynie tylko z blokadą mostu

Autor:  SnipeR [ 15 cze 2016, 21:26 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

Dzięki za odpowiedz. Dzisiaj widziałem Mercedesa SK 4x4 w akcji i juz wiem ze kupuje ciągnik z napędem. Robię kółka max do 50 km i w tym 500 metrów w terenie ale cóż to 500 metrów najważniejsze :)

Jak iż sie zrobił tu taki temat to moze ktos zna wagi ciegnikow 4x4? Który najlżejszy? Jaki polecacie?
Cena tak do 150 tysi, moze byc i jakis stary grunt żeby był lekki jak na 4x4, przemęczać sie u mnie nie bedzie :)

Z góry dzięki za pomoc :)

Autor:  5eba [ 16 cze 2016, 23:49 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

W Manie olej do Hydrodrive i skrzynia to osobne układy. Nie działa hydro - jeździsz jak zwykłym. Pękł wąż przy hydromotorze - niestety - zaczyna działać jak pompa i mimo wyłączonego układu - pompuje olej - jest na to rada w postaci dwóch opasek zaciskowych i króćca do łączenia węży - ciśnienia nie ma dużego i taki patent na zjazd wystarcza.

Lekkie 4x4 - tylko hydro - man sztywny 8200 (ten co ja mam - kabina niska,ale sypialna), hydro nasze tga w globie ale na wąskiej kabinie chyba 7600 jak dobrze pamiętam. Ale Ci powiem,że do tyrania parę razy dziennie po 500m hydro do tego stworzone nie jest ... okazjonalnie, czemu nie, ale nie do takiej ciągłej pracy - do tego są sztywne przody.

Autor:  Mca [ 19 cze 2016, 11:44 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

Ex. Asam & Sohn?

http://allegro.pl/man-6x6-bortmatic-hyd ... l#imglayer

Autor:  mcr [ 19 cze 2016, 16:05 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

Cytuj:
A to ci niezła ciekawostka :lol: .Wygląda na auto z mojej firmy.Jednak nie za czasów mojej bytności tutaj.Jutro lecę z lapkiem do szefa i spytam.Na 90% to od nas, oklejenie identyko :D

Autor:  mcr [ 19 cze 2016, 16:48 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

No tak, dorwałem szefa jeszcze dzisiaj.Poznał auto jaknajbardziej, łezka w oku.Autko od nas, z małą subtelną różnicą.W momencie sprzedaży miało już trochę lepiej, jak 8 stówek przelatane :roll: .

Autor:  Gośc [ 19 cze 2016, 21:26 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

Polska....

Autor:  Grzesiek_KBR [ 19 cze 2016, 21:29 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

Równie dobrze może to być 1,4 mln, w końcu klamot ma 19 lat :wink:

Autor:  Luka [ 20 cze 2016, 0:48 ]
Tytuł:  Re: MB AROCS 18510

No weźcie przestańcie. Jak wywrotka to na pewno stała, a nie jeździła :D

Strona 6 z 8 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/