wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Transport drewna http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=18624 |
Strona 51 z 77 |
Autor: | Robert600rr [ 04 mar 2012, 22:51 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
Sprawa jest skomplikowana trochę bo będą nam musieli płacić od km w tabeli określili sosnę na 740 kg a wiemy że jest to bzdurą bo sosna wychodzi 900 kg i więcej i jeżeli według dowodu rejestracyjnego wyjdzie że mogę załadować 27 m3 a załaduję np 23 a dmc będzie 40t to będą musieli zapłacić 100% stawki bo nie mogą stawki uzależnić od przywiezionej masy |
Autor: | Maciek_Karsin [ 07 mar 2012, 21:34 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
U nas krzywa papierówka stoi na niektórych leśnictwach leży nawet po 1000m3 a prosta schodzi normalnie. |
Autor: | dłużyca18 [ 07 mar 2012, 22:15 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
koledzy kryzys kryzysem ale jeśli będziemy robić tak ze schodzimy ze stawek bo chcemy jeździć i zarabiać po 20zł z kursu to według mnie jest coś nie tak jak dla mnie powinniśmy ustaalić, powołać coś w stylu stowarzyszenia i ustalić stawki i się tego trzymać, a nie jeździć i podpie.... na drugiego i obniżać stawki i wozić po 30-35m3.Wiem co mówie bo u nas goście woża po 14zł/m3 to jest coś nie tak i mówią że mogą zejść jeszce niżej byle wozic.... szok !!!!! i robiąc tak to do niczego nie dojdziemy i spora większość zbankrutuje!!!! Powinna być jedność!!!!! |
Autor: | patrol12 [ 08 mar 2012, 14:12 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
dłużyca18-Pamiętasz jak OZPTD walczyło z dużymi firmami i co ci co z nimi walczyli(przewożnicy) teraz roboty nie mają |
Autor: | Sewex [ 11 mar 2012, 23:31 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
Witam Przepraszam że tak wtrące ale mam pytanie jaka jest taka standardowa długość zabudowy do drewna w samochodzie ze skrzynią takiego 3 osiowego (od ściany przedniej do dźwigu) oraz jaki powinien być rozstaw kłonic co 1,5m wystarczy? Pozdrawiam |
Autor: | 164G [ 12 mar 2012, 14:40 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
Cytuj: Witam
Do dłużycy czy stosu?
Przepraszam że tak wtrące ale mam pytanie jaka jest taka standardowa długość zabudowy do drewna w samochodzie ze skrzynią takiego 3 osiowego (od ściany przedniej do dźwigu) oraz jaki powinien być rozstaw kłonic co 1,5m wystarczy? Pozdrawiam |
Autor: | dłużyca18 [ 12 mar 2012, 18:23 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
Cytuj: dłużyca18-Pamiętasz jak OZPTD walczyło z dużymi firmami i co ci co z nimi walczyli(przewożnicy) teraz roboty nie mają
Koledo tylko w taki sposób to zauwarz jak zanirza się stawki... To juz lepiej iść i robićna parkingu za ciecia i nie martwic się że cos się może zepsuć coś pęknac cvzy może Cię zatrzymać ITD bo przy tych cenach to jest zabawa w kotka i myszke...Więc nikt mi nie przetłumaczy że takie zaniżanie stawek jest dobre czy słuszne na złe czasy... Według mnie powinniśmy się zrzeszyć i trzymać się jedneych stawek każdy!!! A jak ktoś się wybija to go przywołac do porządku. |
Autor: | Maciek_Karsin [ 12 mar 2012, 22:15 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
Cytuj: dłużyca18-Pamiętasz jak OZPTD walczyło z dużymi firmami i co ci co z nimi walczyli(przewożnicy) teraz roboty nie mają
Dokładnie. Prosty przykład w Szczecinku. U nas zrobienie jakiegoś normalnego protestu praktycznie jest nierealne, bo zawsze jakiś Polaczek się znajdzie i będzie woził po kosztach byle żeby robotę mieć. Cytuj: Cytuj: Witam
Do dłużycy czy stosu?Przepraszam że tak wtrące ale mam pytanie jaka jest taka standardowa długość zabudowy do drewna w samochodzie ze skrzynią takiego 3 osiowego (od ściany przedniej do dźwigu) oraz jaki powinien być rozstaw kłonic co 1,5m wystarczy? Pozdrawiam |
Autor: | safin [ 13 mar 2012, 13:46 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
W mielcu jest dokładnie tak samo, niema z kim nawet rozmawiać, przez jakiś czas był umówiony 'stop' że wszyscy stali i czekali co zrobią 'bogowie' ale po tygodniu zaczęli sie wyłamywać i ooogień... ;P tak wygląda ten cały transport w tym kraju... |
Autor: | jarek1997 [ 13 mar 2012, 16:15 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
Cytuj: Witam
Zależy jaki system kłonic i jakie chcesz wozić drzewo. Bo jeśli ławy przesuwne to , można dostosować w każdej chwili do danego wymiaru.Jeśli gniazdowy to biorąc średnią długość paki wychodzi 6m dzielone na 4 ławy wychodzi 1.5 m stałego odstępu między kłonicami. I czy auto ma wozić też papierówkę. Przepraszam że tak wtrące ale mam pytanie jaka jest taka standardowa długość zabudowy do drewna w samochodzie ze skrzynią takiego 3 osiowego (od ściany przedniej do dźwigu) oraz jaki powinien być rozstaw kłonic co 1,5m wystarczy? Pozdrawiam Tutaj mam pytanie do kolegów. Czy opłacalne jest mieć zamontowane 8 ław na aucie tak jak tutaj ? |
Autor: | Hubert. [ 13 mar 2012, 17:12 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
Cytuj: Cytuj: Tutaj mam pytanie do kolegów. Czy opłacalne jest mieć zamontowane 8 ław na aucie tak jak tutaj ? |
Autor: | copa [ 13 mar 2012, 19:04 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
Ewetualnie masz problem przy zwalaniu "valmetem" |
Autor: | Maciek_Karsin [ 13 mar 2012, 20:29 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
Cytuj: Cytuj: Cytuj: Tutaj mam pytanie do kolegów. Czy opłacalne jest mieć zamontowane 8 ław na aucie tak jak tutaj ? |
Autor: | Hubert. [ 13 mar 2012, 21:10 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
Cytuj: Cytuj: Cytuj:
Tutaj mam pytanie do kolegów. Czy opłacalne jest mieć zamontowane 8 ław na aucie tak jak tutaj ? Tylko jeśli wozisz raz w tygodniu 1,2m papierówkę a 20 kursów z dłuższą papierówką to jest to po prostu denerwujące. Sam jeździłem z przyczepą co miała kłonic na 5 rządków 1,2m papierówki i jak woziłem kłodę czy 2,5m to nerwicy dostawałem jak musiałem celować między te kłonice, w ogóle wieczorem. Na jednym z naszych aut mamy po prostu nakładkę - zespawane 4 pary kłonic i przykręcamy je tak, że razem z zamontowanymi na stałe na aucie kłonicami możemy załadować 4 rzędy 1,2m papierówki. |
Autor: | Maciek_Karsin [ 13 mar 2012, 22:08 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
Dokładnie Hubert. Wy zapewne wozicie w większości 1,2 metrowe to i Wam to pasuje. W końcu lepiej celować między dwie kłonice niż układać na jedną |
Autor: | jarek1997 [ 13 mar 2012, 22:35 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
Cytuj: Dokładnie Hubert. Wy zapewne wozicie w większości 1,2 metrowe to i Wam to pasuje. W końcu lepiej celować między dwie kłonice niż układać na jedną
Dzięki za odpowiedzi A czy ktoś może porównać wagę zabudowy platformy z 4 parami kłonic, do 8 ław ? Bo zadając pytanie o opłacalność 8 ław na aucie miałem na myśli, czy nie będzie za dużej straty w ładowności. Ale myślę że będzie to porównywalna waga, wręcz z przewagą dla ław. |
Autor: | Maciek_Karsin [ 13 mar 2012, 22:49 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
Nie będzie wcale dużej straty. Jakbyś założył kłonice aluminiowe to nieznacznie się zmieni wszystko zależy od materiału z jakiego je wykonano. My na przyczepie mamy metalowe, ale nie ma co ukrywać, jakbyś w nie ładował papierówkę 2,5m lub kłodę 4m to dużej żywotności im nie daję, ale na 1,2m spokojnie starczają. Zresztą jak założysz więcej kłonic to automatycznie nie kładziesz kłody na 2 tylko na np. 5 kłonic i wtedy jest spoko. |
Autor: | Hubert. [ 13 mar 2012, 22:52 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
Cytuj: Dokładnie Hubert. Wy zapewne wozicie w większości 1,2 metrowe to i Wam to pasuje. W końcu lepiej celować między dwie kłonice niż układać na jedną
Oczywiście Cytuj:
Dzięki za odpowiedzi
Ławy z kłonnicami aluminiowymi wyjdą na wadze dużo korzystniej. Na zabudowę z paka licz spokojnie 3tony.
A czy ktoś może porównać wagę zabudowy platformy z 4 parami kłonic, do 8 ław ? Bo zadając pytanie o opłacalność 8 ław na aucie miałem na myśli, czy nie będzie za dużej straty w ładowności. Ale myślę że będzie to porównywalna waga, wręcz z przewagą dla ław. |
Autor: | VeRay [ 14 mar 2012, 10:52 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
Najlepsza dłużyca. 2 pary kłonic, 8 - 23 metrów długości i ogień... |
Autor: | jarek1997 [ 15 mar 2012, 0:02 ] |
Tytuł: | Re: Transport drewna |
Cytuj: Cytuj: Dokładnie Hubert. Wy zapewne wozicie w większości 1,2 metrowe to i Wam to pasuje. W końcu lepiej celować między dwie kłonice niż układać na jedną
Oczywiście Cytuj:
Dzięki za odpowiedzi
Ławy z kłonnicami aluminiowymi wyjdą na wadze dużo korzystniej. Na zabudowę z paka licz spokojnie 3tony.A czy ktoś może porównać wagę zabudowy platformy z 4 parami kłonic, do 8 ław ? Bo zadając pytanie o opłacalność 8 ław na aucie miałem na myśli, czy nie będzie za dużej straty w ładowności. Ale myślę że będzie to porównywalna waga, wręcz z przewagą dla ław. Ale jednak ludzie biorą auta i przyczepy z podłogą, bo jeśli wożą dużo papierówki, to wejdzie im jej więcej na auto, jeśli ułożą ją wzdłużnie, dobrze myślę ? U mnie na terenie auta do papierówki to tylko z podłogą, i zmiennym systemem kłonic. |
Strona 51 z 77 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |