wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Volvo FH (4 generacja)
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=36885
Strona 56 z 71

Autor:  łukasz [ 22 gru 2014, 23:33 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

Hej.U nas w firmie jest też już kilka nowych FH i trochę już przelatały-najstarsze przekroczyły 250tys km i oprócz wymiany szyby w dwóch na gwarancji nie było żadnych problemów z niczym.Jedyna różnica to EEV-ki palą trochę mniej paliwa i sporo mniej Ad Blue od wersji E-6,ale po moich doznaniach bo jezdziłem zarówno jednymi jaki drugimi to E-6 jest odczuwalnie bardziej elastyczna i jakby ''lżej'' się rozpędza mimo takiej samej mocy przy takim DMC.Ogolnie auta jak narazie bezawaryjne i oby tak zostało. :wink:

p.s-pytanie do kolegi energia:jak sie sprawuje Dual Clutch?

Autor:  Edler [ 23 gru 2014, 22:23 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

Ja na okolo 70 litrach AdBlue zrobilem okolo 3000km w aucie w zasadzie nowym bo zaczynalem z 600km. Czy wam na samym poczatku tez tak wachr chlalo? Nie mowie ze oszczedzam bo nie chce go zamulic ale po 33 litry gdzie 600km 18 ton a potem 600 na pusto to troche bardzo duzo :P w zasadzie w serwisie mowli ze te 50 tys km trzeba nalatac :)

Autor:  DAJANO [ 23 gru 2014, 22:37 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

33 to chyba jeszcze zadna nasza E6 nie przywiozla :) Nie jezdziles przypadkiem na opcji "P" ?? :>

Autor:  korni8808 [ 24 gru 2014, 1:51 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

Butuj EDLER butuj; rekorda machniesz :wink:

Autor:  młody [ 24 gru 2014, 10:21 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

Nasza 500 6x2 na Oslo 15 powrót do Angelholm około 18 wychodzi 33-35. Jazda 88km/h i 83-84% z dynaflet.(webasto nie Bangla i cały czas na odpalonym stoi przez co ostatnia rubryka 0%).

Autor:  Edler [ 24 gru 2014, 11:25 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

Rekorda mialem jak zaladowalem 24 tony na na dosc gorzystej trasie to srednia wyszla okolo 38 :D ja zawsze butuje a nie ciagne sie jak smrod po gaciach. Najpierw niech sie dotrze potem po ozzczedzamy :)

Autor:  korni8808 [ 24 gru 2014, 12:12 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

Po ilu km jest pierwszy przegląd?

/mobil

Autor:  Edler [ 24 gru 2014, 16:07 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

Pierwszy my mamy po 100tys bo ten po 10tys nam anulowali :P

Autor:  ZiPi [ 27 gru 2014, 14:55 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

EEV-ki miały starego typu pompki odpowietrzania układu paliwa i tam problem zapowietrzania i gasnięcia silnika w czasie jazdy nie występuje.
W przypadku E-6, to jest loteria, bo układ się zapowietrza tylko w przypadku duzego obciązenia silnika np. jazdy po górach z tonami. Volvo aktualnie pracuje nad poprawieniem usterki i jak coś wymyślą, to dopiero wtedy będzie akcja poprawiania wszystkich egzemplarzy.

Autor:  Pablo91 [ 01 sty 2015, 8:01 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

A tak trochę poza tematem to Levuss! czy Ty żyjesz?
Sorry za off, ale trochę się martwię o kolegę bo dawno go na forum nie widziałem :D

Autor:  energia [ 06 sty 2015, 20:00 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

Daje satysfakcje jazdy dopiero autem załadowanym na pusto różnicy nie widać...
Ale ruszając ze świateł lub jadąc pod dobra górkę to EEV 600 zostaje z tył o cala długość zestawu clutch jest ciągle na mocy i nie czuć zmiany biegów i ciągły moment daje zwiększenie prędkości dlatego dla mnie przycisk P na joysticku od skrzyni jest niepotrzebny przy tyj opcji z każdym biegiem cały czas ciągnie w górę chociaż nie czujesz ze zmienia ;p A porównując SCANIE V8 500 to 3 zestawy do przodu z doświadczenia x2 ;)
Cytuj:
Hej.U nas w firmie jest też już kilka nowych FH i trochę już przelatały-najstarsze przekroczyły 250tys km i oprócz wymiany szyby w dwóch na gwarancji nie było żadnych problemów z niczym.Jedyna różnica to EEV-ki palą trochę mniej paliwa i sporo mniej Ad Blue od wersji E-6,ale po moich doznaniach bo jezdziłem zarówno jednymi jaki drugimi to E-6 jest odczuwalnie bardziej elastyczna i jakby ''lżej'' się rozpędza mimo takiej samej mocy przy takim DMC.Ogolnie auta jak narazie bezawaryjne i oby tak zostało. :wink:

p.s-pytanie do kolegi energia:jak sie sprawuje Dual Clutch?

Autor:  Bociekk [ 06 sty 2015, 21:33 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

Kolego Energia, może zaprezentowałbyś swoje cacko w garażu?
Bardzo dobrze wygląda, przydałoby się trochę więcej zdjęć tego zestawu.

Autor:  energia [ 08 sty 2015, 20:20 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

Oka w sobotę wstawię zdjęcia z zewnątrz i wewnątrz samego ciągnika tylko nie wiem czy będzie taki czysty ale się postaramy pozdrawiam :)
Cytuj:
Kolego Energia, może zaprezentowałbyś swoje cacko w garażu?
Bardzo dobrze wygląda, przydałoby się trochę więcej zdjęć tego zestawu.

Autor:  Edler [ 09 sty 2015, 11:04 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

Czy u was tez jest problem z:
- domykaniem szyb w czasie jazdy? Mam zalozone owiewki ale mimo to kiedy jade pod wiatr to zdarza sie ze szyba nie chce sie domknac. Zostaje milimetrowa szparka, za waska zeby sobie ulzyc ale jednoczesnie na tyle duza ze wiatr przez nia gwizdze...
-pierdzace glosniki w trybie aux. Mam dolozona przetwornice i kiedy ja wlacze i slucham muzyki z lapsa na auxie to mi glosniki pierdza. Myslalem ze to problem za masa z przetwornicy ale jak ja wylacze i nawet wyjme kabel z gniazda aux to dalej pierdzi...
- bardzo nisko podnoszace sie poduszki na osi napedowej. No doslownie tyle co nic...

Za jakies 2 tyg jade na serwis, a co! Rental ze zlotym kontraktem to niech dzialaja :)

Autor:  młody [ 09 sty 2015, 11:47 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

1. Podobno ten typ tak ma. U nas trza było szyberdach uchylić by szyby domknąć.
2. Zmień kabel aux na lepszy. U nas pomogło.
3. Nasze 6x2 też ledwo unosiło naczepę.

/by papatalk

Autor:  Edler [ 09 sty 2015, 14:11 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

Uchyliłbym szyber gdybym miał elektryczny :P nie będę po spaleniu każdego szluga wstawał majtać dachem :P

A co do auxa to pierdzi nawet jak wyjmę kabel z gniazda zwłaszcza kiedy mam włączona przetwornice.

Autor:  PrzemoBTC [ 09 sty 2015, 14:37 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

Cytuj:
A co do auxa to pierdzi nawet jak wyjmę kabel z gniazda zwłaszcza kiedy mam włączona przetwornice.
Mam w Dafie to samo, na bank to wina przetwornicy.

Autor:  Edler [ 09 sty 2015, 15:32 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

Cytuj:
Cytuj:
A co do auxa to pierdzi nawet jak wyjmę kabel z gniazda zwłaszcza kiedy mam włączona przetwornice.
Mam w Dafie to samo, na bank to wina przetwornicy.
No właśnie najdziwniejsze w tym wszystkim jest to że kiedy mam wyłączoną przetwornice, nie podłączony kabel do gniazda to i tak pierdzi, ale najpewniej tak jak mowisz jest to wina masy w przetwornicy, bo jak podłączyłem inną to problem też był :) musze znaleźć kable kiedyś i zobaczyć jak to jest po podłączane :)

Autor:  korni8808 [ 09 sty 2015, 18:53 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

Masa Ci nie pomoże. Przetwornica sieje i siać będzie.

/mobil

Autor:  korni8808 [ 09 sty 2015, 23:40 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH (4 generacja)

Ja z zapytaniem, bo jeszcze się nie przyglądałem.
Czy jest możliwość montażu uchwytu do anteny pod blendę jak to się robiło w poprzednich wersjach?

Strona 56 z 71 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/