Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 paź 2012, 19:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 paź 2012, 18:15
Posty: 1
GG: 7003847
Samochód: Renault

Long jakie masz wymiary zabudowy,bo lamar to dość duza sypialka a paka wystaje trochę. przy zabudowie spojkar wydaja mi się bardziej zabudowane to opływowo. czekam na odp pozdrawiam.


Post Wysłano: 09 sty 2013, 18:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2012, 20:44
Posty: 5
GG: 0

Long mam pytanie;)
Mógł byś powiedzieć w jakiej firmie pracujesz?;>


Ostatnio zmieniony 09 sty 2013, 19:10 przez Edler, łącznie zmieniany 1 raz.
Takie rzeczy raczej na priv :)


Post Wysłano: 24 maja 2013, 21:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 lis 2010, 16:19
Posty: 32
GG: 0

Chłopaki napiszcie jakie przebiegi osiagają już te masterki?


Post Wysłano: 25 maja 2013, 22:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2013, 22:48
Posty: 2
GG: 121212
Samochód: ifa

Cytuj:
Chłopaki napiszcie jakie przebiegi osiagają już te masterki?
500000


Post Wysłano: 08 mar 2014, 20:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

Żeby rozwiać wszelkie parkingowe opowieści - w tym roku wyjdzie
Masterka z silnikiem 2.3 dCi biturbo o mocy 165 km.
To info od jednego z sprzedawców Renault.

Dziękuje za uwagę, dobranoc.


Post Wysłano: 12 mar 2014, 21:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Coś więcej jeszcze wiesz? Jakiś lifting?


Post Wysłano: 12 mar 2014, 21:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2013, 20:01
Posty: 195

Jak żyje nie zrozumiem po co bi turbo w dostawczaku, ciekawe jak będzie chodził ten silnik renault bo jak tak jak w sprinterze to porażka, głównie chodzi mi o to że w mercedesie silnik żeby w ogóle jakoś jechał to trzeba kręcić jak hondę, a spalanko idzie. Ciekawe jak to będzie z reno.


Post Wysłano: 12 mar 2014, 21:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

Niestety więcej nic nie wiem konkretnie. Podobno ma być przerwa w dostawie
nowych Masterek około połowy roku, więc kto wie. Może jakiś mały lifting zrobili.


Post Wysłano: 13 mar 2014, 8:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Post Wysłano: 29 kwie 2014, 14:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

Odnowione Renault Master, czyli 165-konny silnik Twin Turbo i 22 m3 na pojedyńczych kołach

Zaledwie kilka dni po premierze zmodyfikowanych Ducato, Jumpera oraz Boxera, Renault prezentuje odświeżony model Master. Wszystko odbywa się przy okazji brytyjskich targów pojazdów użytkowych w Bimingham, w Wielkiej Brytanii.

Co zmieniło się z wyglądu? No cóż, zmian było tutaj tak dużo, że aż musiałem trzy razy porównywać zdjęcia nowego i starego modelu, żeby upewnić się, czy dodaję dobre zdjęcia. Tak naprawdę wszelkie nowości kończą się bowiem na przeprojektowanej atrapie chłodnicy z nowym logiem. Z drugiej jednak strony to wygląd nie jest tutaj najważniejszy. Dla potencjalnych klientów liczy się bowiem to, na co dotychczasowi użytkownicy lubili ponarzekać – silniki, a przede wszystkim ich moc.

Nowy Master będzie dostępny w dwóch wersjach, z których pierwsza będzie miała jedną, natomiast druga otrzyma aż dwie turbiny. I tak z jedną turbiną 2.3 DCi wygeneruje 110 lub 125 KM, natomiast wariant Twin Turbo odda do dyspozycji 135 lub 165 KM. Przypomnijmy, że dotychczas najmocniejszy wariant 2.3 DCi generował tylko 150 KM, co w przypadku 3,5-tonowego busa z „kurnikiem” i 10-paletową zabudową niestety nie zawsze wystarczało. Renault obiecuje ponadto, że wzmocnione silniki z dwiema turbinami będą wykazywały mniejsze zużycie paliwa, gdyż po prostu będą miały lżej. Komu to nie wystarczy, ten będzie mógł wcisnąć sobie przycisk „ECOmode”, który zmieni ustawienia silnika, a także ograniczy działanie klimatyzacji, urywając ze spalania podobno kolejne 10 procent. Pozostaje jednak jeszcze mieć nadzieję, że obecność dwóch turbin nie będzie oznaczała niższej wytrzymałości silników, które w wielu egzemplarzach przejeżdżają przecież ponad 100 tys. km rocznie.

Oprócz nowych wariantów silnika na pokładzie znajdziemy oczywiście kilka nowych elektronicznych dodatków. Wśród nich będzie kolejna generacja systemu ESC (renaultowskie ESP) z układem wspomagania jazdy obciążonym pojazdem. Do tego Hill Start Assist, który na sekundkę przytrzyma auto przy ruszaniu na wzniesieniu, czy nawet Extended Grip, który dopasuje układ jezdny do ekstremalnych warunków drogowych (śnieg, piasek i błoto). Użytkownicy przyczep będą mogli zamówić sobie Trailer Swing Assist, który ułatwi utrzymanie kontroli nad łamiącym się zestawem, natomiast kierowców ucieszy nowe szerokokątne lusterko Wide Mirror eliminujące martwy punkt, a także układ kierowniczy, który w zależności od prędkości będzie działał ciężej (trasa) lub lżej (miasto). Aha, jeszcze jedno – w wyposażeniu dodatkowym znajdzie się system nawigacji TomTom, który połączymy z telefonem.

Co natomiast z wariantami? Tutaj Renault lansuje przede wszystkim nowe warianty długościowe „blaszki” – L4H2 oraz L4H3 z pojedyńczym tylnym ogumieniem, które przewiozą do 22 m3 ładunku! Na międzynarodówkę jak znalazł. Nowego Mastera będzie można zacząć odbierać jakoś pod koniec wakacji, choć zapisy na niego wystartują już za kilka tygodni.

Źródło:
http://40ton.net/odnowione-renault-mast ... adunkowej/

PS. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić blaszki która ma 22 m3. :)


Post Wysłano: 03 sty 2015, 17:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Wie ktoś może jak wymienić żarówkę w obrysówce (pierwsza od drzwi pasażera), pacjent to Master L3H2? Żadnych śrub nie ma :roll:


Post Wysłano: 23 sty 2015, 20:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 kwie 2006, 22:05
Posty: 207
GG: 5539280
Samochód: Iveco Stralis 480
Lokalizacja: Chodziez

Wczoraj wlsnie wyjechalem tym nowym Biturbo w 1 trase
faktycznie jak sie wlaczy tryb ECO to umulny jak niewiem ale na kompie mniej pali jak w tych starych
do emeryckiej jazdy jak sie nie spieszy komus jak znalazl
tyle ze rzezi przy tym trybie silnik :idea:

U mnie jeszcze w aucie jest przycisk na droge miekka i twarda-szosowa
jeszcze nie wyczulem jak to dziala

jedynie co mnie wnerwia w tych aitach to radio
teraz znikl wyswietlacz z gory,temp zew pokazuje na liczniku
reszte w wyswietaczu radia
ciekawi mnie co to za balwan wymyslil bo otwierajac polke do dokumentow (ja tam klade tableta z Yanosikiem) calkowicie zaslania radio !!!

_________________
LASEKUR LASEKUROLUM AB1993 CE1997 DE2008


Post Wysłano: 09 mar 2015, 17:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

Użytkuje ktoś może wersje L4 mastera z bliźniaczymi kołami jak to się sprawuje? Mam klienta, który ma warsztat volvo i uparł się na renault bo niby marki powiązane. Auto z przeznaczeniem na lawetę max obciążenie 2200kg tyle podobno ważą najcięższe volvo.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Post Wysłano: 15 wrz 2016, 10:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 wrz 2016, 10:13
Posty: 1
Samochód: KIA

Master bardzo fajny, ale mimo wszystko zatanawiam się czy TRAFIC nie przekonuje mnie bardziej. Może to kwestia gustu :lol: Sam mam Kangoo i jestem z niego zadowolony, ale wiadomo, zbyt wiele w niego nie zapakuję porównując do Mastera czy TRAFICa.
Obrazek


Post Wysłano: 18 lut 2018, 10:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 wrz 2008, 14:49
Posty: 239
GG: 1
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Tychy

Szybkie dwa pytanka techniczne:
-gdzie znajdę w nim akumulator? Pod maską i pod podłogą w kabinie jak w poprzedniej generacji go nie ma :D
-jak wymienić żarówkę w lusterku?

_________________
Pozdrawiam, Jarek.


Post Wysłano: 18 lut 2018, 12:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2012, 23:01
Posty: 22

Cytuj:
Szybkie dwa pytanka techniczne:
-gdzie znajdę w nim akumulator? Pod maską i pod podłogą w kabinie jak w poprzedniej generacji go nie ma :D
-jak wymienić żarówkę w lusterku?
Zdemontuj stopień od strony kierowcy. Z żarówką nie pomogę

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


Post Wysłano: 18 lut 2018, 17:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Aby wymienić żarówkę w lusterku, trzeba wkład lustra opuścić elektrycznie do samego dołu i w zewnętrznym narożniku obudowy jest śruba Torx. Po wykręceniu śruby wystarczy podważyć klosz kierunkowskazu i wychodzi całość.


Post Wysłano: 18 lut 2018, 18:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 wrz 2008, 14:49
Posty: 239
GG: 1
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Tychy

Dziękuję za pomoc, Panowie!

_________________
Pozdrawiam, Jarek.


Post Wysłano: 29 maja 2019, 17:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2019, 17:05
Posty: 4
Samochód: Master IV blizniak

Cytuj:
Cytuj:
No dobra, ale to nie jest tak poza PL, że bliźniaki to już na prawko C?
Przecie DMC 3.5T to jak C?

Long ile ładowności ma ten na bliźniaku??:O to ciekawe że ma większą ładowność wpisaną :D
Moja blaszanka 875 kg.Czytam po kolei bo chcę kupić plandekę i szukam maksymalnej ładowności.Mam Mastera 4 na blizniaku.Przy trzech tonach robi się przyjemna jazda.Blaszanka dł paki 4,45


Post Wysłano: 29 maja 2019, 17:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2019, 17:05
Posty: 4
Samochód: Master IV blizniak

Cytuj:
Witam,
Mam pytanko, jak się sprawuje nowy master na bliźniaku ?
Jakie ma spalanie ?
Jak się prowadzi w porównaniu do wersji na pojedynczym kole ?

Czy warto kupić nowego Mastera ?
Wiecie może ile mają najwięcej nakręcone km ? Jak z awaryjnością ?




Dzięki, Pozdro
Idealnie.Ato do ciężkiego zap.... Wożę reg 4,3 t nic się nie dzieje przejechałem 35 tyś km.Niestety spalanie 11 l silnik 150km. Przejechane ma niby 235 tyś.Import z Francji.Sam nie sprawdzałem ale poprzedni właściciel chciał jechać wszędzie na inspekcje i przysięgał że org przebieg.Chyba trzeba mu wierzyć.Skrzynia biegów pracuje ciężko ,auto jakby nie dopasowane do obrotów dopiero po wrzuceniu ok 2 ton można zauważyć klasę tego auta. Lubi zap...z ciężkimi ładunkami.Idealne na budowę.Max na haku chyba 7300.O ile dobrze pamiętam.Po przejechaniu 35 tyś żadnych usterek. Jezdziłem sprinterem,boxerenm,crafterem,ducato.Wszystkie to były auta nowe jeszcze na miękkim dowodzie z wypożyczalni.W życiu nie przesiadł bym się z renówki na to badziewie.Fajnie dopasowane i poręczne schowki jak to w renówce.
Szukam info odnośnie ładowności plandeki.Zdarza się przywiezć auto z Holandii i tak się zastanawiam czy by sie nie dało pod plandeką .Wchodzi prawie każde bo już woziłem.Nawet mondeo mk3 w combi...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: