Witam
A ja mam takie pytanko do Was i prosze o pomoc w odpowiedzi
Pyt 1. Jak wyglada sytuacja z czasem pracy, czasem jazdy jeśli chodzi o kolejke na granicy?!
-przypuścmy ze dojechałem do granicy i oczekuje w kolejce na wjazd. Zostało mi np. 2godz jazdy a kolejka zapowiada sie na np. 3godz podjazdów. Przypuśćmy ze nie mam juz mozliwosci zjechania i robienia długiej pauzy na poboczu! (czego zreszta bym nie chciał robić bo sa do tego lepsze miejsca
)
- Pytanie moje co w takiej sytuacji zrobić (kiedyś ktos mi tłumaczył ze takie podjazdy w kolejce na granicy mozna nie wliczac do czasu jazdy lecz tylko do czasu pracy!) -nie wiem czy to jest prawidłowe a jesli tak to jak to wyliczyc by było OK
Pyt 2. Podjechałem pod firme pod załadunek lecz nie odrazu pod rampe tylko najpierw na parking. Z czasu wynika ze na dzis juz mam koniec a za np 3 godz beda chcieli mnie ładowac!
- Pytanie moje czy w takiej sytuacji podczas krecenia długiej pauzy samochód moze sie przemiścić np. te 50 metrów na podjazd pod rampe? (Mi osobiście wydaje sie ze nie może ale chciałbym sie upewnić i gdy rusze pauze to chyba bede musiał "krecić" ją od początku zeby było OK)
- Miałem tez taka sytuacje w Hamburgu ze w porcie do rana oczekiwałem wraz z innymi poazdami pod załadunek ("kręciłem" długą pauze) i przylazł szkop i wygonił wszystkie auta spod spedycji na inny parking i zamknął brame!
-Co prawda przejechałem wówczas tylko ze 100metrów ale Pauza została ruszona! Miałem wtedy wielki dylemat co robic w takiej sytuacji!
- Prosze osoby kompetentne o pomoc i wyjasnienie "łopatologiczne" co w takiej sytuacji mozna a co nie lub co zrobić zeby było mozna
W przyszłości Nie chciałbym sie spotkać z ITDowcami badz co gorsza z BAGowcami majac takie tarczki w "kieszeni"
Pozdrawiam