wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Polski BUS, Warszawa
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=31226
Strona 7 z 15

Autor:  Bald [ 07 gru 2013, 17:27 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
Swoją drogą ktoś wie jakich opon używają zimą a jakich latem ?
Nie wiem czy jeździsz, czy nie, ale z reguły używa się opon takich, które są, które nie są całkowicie zdarte. A czy zima, czy lato, są te same opony. Ważny jest protektor.

Autor:  SS [ 07 gru 2013, 17:38 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
Cytuj:
Swoją drogą coś dużo tych accidents ostatnio jak na taką selekcję wśród kierowców przy naborze ;)
Swoją drogą ktoś wie jakich opon używają zimą a jakich latem ?
Z obserwacji widziałem że zimą używają opon zimowych, modelu nie pamiętam ale był to Michelin

Autor:  Czarek81 [ 07 gru 2013, 17:47 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Pracują tam moi koledzy, firma ma podpisaną umowę z michelin i w zimę wszystkie autobusy smigaja na zimowych oponach.

Autor:  reniek [ 07 gru 2013, 17:54 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Profesjonalne podejście. W pksie tego nie uświadczysz.

Autor:  fafciuk [ 07 gru 2013, 18:41 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

http://www.tvn24.pl/silny-wiatr-przewro ... 757,s.html

Autor:  helmut [ 07 gru 2013, 21:50 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Ze zdjęć wynika że ściągnęło mocno autobus w prawo, przewrócił się na poboczu i zatrzymał przed samymi drzewami, więc wszyscy mieli dużo szczęścia. Kto wie czy przyczyną wypadku nie był poślizg. Na pierwszej osi bieżnik wygląda ok, pozostałych nie widać.

Autor:  fafciuk [ 07 gru 2013, 21:57 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
Ze zdjęć wynika że ściągnęło mocno autobus w prawo, przewrócił się na poboczu i zatrzymał przed samymi drzewami, więc wszyscy mieli dużo szczęścia. Kto wie czy przyczyną wypadku nie był poślizg. Na pierwszej osi bieżnik wygląda ok, pozostałych nie widać.

Niechce sie wymadrzać ale chyba rozkład jazdy był ważniejszy....

Autor:  adasm [ 07 gru 2013, 23:00 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
Nie wiem czy jeździsz, czy nie, ale z reguły używa się opon takich, które są, które nie są całkowicie zdarte. A czy zima, czy lato, są te same opony. Ważny jest protektor.
Autokary np w Austrii w okresie zimowym muszą mieć opony zimowe są przepisy i daty które to regulują. W Niemczech też autokar musi być wyposażony w opony zimowe jeśli warunki pogodowe tego wymagają. Czechy, Słowacja, Węgry to samo tylko Polska zacofany kraj.... każe jeździć 24h na światłach mijania.. ehh
Nie mówię że PolskiBus jechał na letnich bo na pewno miał zimówki a argument że Vanhoole PolskiegoBusa nadają się tylko na autostrady to chyba nie do końca przemyślany ;)

Autor:  Bajzel [ 07 gru 2013, 23:11 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
tylko Polska zacofany kraj.... każe jeździć 24h na światłach mijania.. ehh)
Jeśli o to chodzi, to raczej reszta Europy jest zacofana, a nie Polska. To jeden z najmądrzejszych pomysłów polskiego rządu ostatnich lat. A co do przewrócenia się autobusu, wczoraj wracałem z Łodzi i dwukrotnie wiatr spowodował delikatne złamanie zestawu, a stojąc w korku w stronę Strykowa spychał ciężarówki na postoju, co zresztą odczułem na własnej skórze. Nie przesądzałbym winy kierowcy.

Autor:  helmut [ 07 gru 2013, 23:48 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
argument że Vanhoole PolskiegoBusa nadają się tylko na autostrady to chyba nie do końca przemyślany ;)
dla ścisłości że nic takiego nie twierdzę:
Cytuj:
Przeznaczeniem takich autobusów jest raczej poruszanie się po autostradach, na naszych krajówkach wychodzą mankamenty tego typu autobusów.
Mankamenty:
- wysoko środek ciężkości
- duża masa

Autor:  Użytkownik usunięty [ 08 gru 2013, 0:17 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
Niechce sie wymadrzać ale chyba rozkład jazdy był ważniejszy....
To się nie wymądrzaj, bo na rekrutacji wpajane jest, że bezpieczeństwo jest najważniejsze, a punktualność jest na drugim planie.

Autor:  Rossi [ 08 gru 2013, 0:40 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Myślenie typowego "Andrzeja przewoźnika", co by się nie stało to wina kierowcy. Jakby kierowiec miał TysiącPińcetOsimset lat doświadczenia to by wiater se nie wiał tak mocno i by się autobus nie obalił.. Bogu dziękuje, że wczoraj jechałem do domu zgodnie z kierunkiem wiatru i szczęśliwie zjechałem na bazę. Macierewicze się znaleźli od siedmiu boleści kurde mać co wszystko wiedzą najlepiej, Was by zmiotło z drogi i co poradzisz.

Autor:  reniek [ 08 gru 2013, 1:36 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Mądrali, od siedmiu boleści nie brakuje, którzy wydają wyroki nie znając żadnych faktów. Nawet jakby się zatrzymał to by mogło ich przewrócić jak z autokarem zespołu pieśni i tańca śląsk.

http://www.youtube.com/watch?v=s1nIFOOZxLg

Autor:  AlbatrosPoland [ 08 gru 2013, 12:32 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
Profesjonalne podejście. W pksie tego nie uświadczysz.
Rozumiem, że Twoja Scania ma też zimówki założone..?

Autor:  reniek [ 08 gru 2013, 12:48 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
Cytuj:
Profesjonalne podejście. W pksie tego nie uświadczysz.
Rozumiem, że Twoja Scania ma też zimówki założone..?
A co ma moja scania do tego??

Autor:  AlbatrosPoland [ 09 gru 2013, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
A co ma moja scania do tego??
Czy Twoja Scania ma opony zimowe, czyli jest "profesjonalnie" przygotowana?

To są ogromne koszty. Moja firma ma 150 autobusów i założenie opon zimowych, na parę dni w roku, byłoby stratą pieniędzy. Śnieg popada parę godzin, na jezdni poleży 3 godziny, może nawet dobę. Potem jest mokro, a zimówki nie lubią deszczu. To samo z ciężarówkami.

Oczywiście chwała PB za "zimówki".

Autor:  szampan [ 09 gru 2013, 12:19 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Albatros Poland czyli jesteś typowym polskim dziadtransem.Duże koszty opon.A po co ci basen przy domu jak lato w Polsce jest tylko kilka miesięcy ?

Autor:  reniek [ 09 gru 2013, 12:24 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Nie moja Scania nie ma opon zimowych, ale to nie jest temat o moim samochodzie, tylko o PB i ewentualnie porównanie do innych przewoźników z tej gałęzi transportu.

Są to duże koszty nawet dla dużego przewoźnika. Jednak PB zakłada zimówki. O czym to świadczy twoim zdaniem?? O zbędnej rozrzutności właściciela?? Dla PB bezpieczeństwo ma priorytet tak jak kolega wolfzan pisał już od szkolenia to wpajają. Potrafią jednocześnie prowadzić konkurencyjne ceny i mieć nowoczesny tabor. Tym chcą przekonać do siebie ludzi i narazie dobrze im idzie. Więc uważam że podchodzą profesjonalnie do biznesu i nie rozumiem twojej polemiki na ten temat, a tym bardziej wycieczek do mojego auta.

Autor:  viptransbus [ 11 gru 2013, 20:36 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
Moja firma ma 150 autobusów.
Podziękuj SINDBADowi :)
Swoją drogą, Sindbad też nie jeździ na zimówkach?
Cytuj:
Śnieg popada parę godzin, na jezdni poleży 3 godziny, może nawet dobę. Potem jest mokro, a zimówki nie lubią deszczu.
Tego to nie wiedziałem że nie lubią :)

Zastanawiam się czy jak posypie w Niemczech i BAG zapyta szofera z Albatrosa to co mu odpowie... a bo szef oszczędza.. na bezpieczeństwie m.in. :)

Autor:  Misztal [ 12 gru 2013, 1:06 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
Cytuj:
A co ma moja scania do tego??
Czy Twoja Scania ma opony zimowe, czyli jest "profesjonalnie" przygotowana?

To są ogromne koszty. Moja firma ma 150 autobusów i założenie opon zimowych, na parę dni w roku, byłoby stratą pieniędzy. Śnieg popada parę godzin, na jezdni poleży 3 godziny, może nawet dobę. Potem jest mokro, a zimówki nie lubią deszczu. To samo z ciężarówkami.

Oczywiście chwała PB za "zimówki".
Kolego jeździsz w Albatrosie tym z Przemyśla??
Kolego coś mi nie gra że na letnich oponach jeździcie do Niemiec....
P.S jeśli jeździsz w Albatrosie to na pewno nie macie 150 autokarów. Z tego co gadałem z kierowcami SINDBADA Albatros ma około 30 swoich aut.
150 to ma SINDBAD własnych razem z Rivierą, Janosikiem i Twoim Albatrosem. Jeśli do tego dodamy wszystkie firmy wchłonięte i jeżdżące pod SINDBADEM (mam tu na myśli Star Turist Olsztyn, Żak Tourist Augustów, Nord Gdynia itp) oraz te będące pod stałą dzierżawą da nam to ponad 300 autokarów z logiem SINDBADA.
Jedna z firma która została wchłonięta w ostatnim kwartale przez SINDBAD to Polonia Transport na Dworcach gdy spotykam ich autokary mają numer taborowy grubo ponad 300, a więc tych wozów jest nie 150 tylko trochę więcej.

Strona 7 z 15 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/