wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=40572 |
Strona 7 z 27 |
Autor: | MechanikSochaczew [ 07 mar 2014, 23:49 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
Ciekawe jaki most ma. Teoretycznie 70są z przelozeniem 2.80, ale wtedy ma spore obroty na odcince. |
Autor: | jabson [ 07 mar 2014, 23:52 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
Idzie to jakoś sprawdzić? |
Autor: | MechanikSochaczew [ 08 mar 2014, 0:27 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
Daj mi vin jak naprawie lapka to ci sprawdze. Ew. 20obrotów kołem, licząc ile obrotów zrobi wał. Wał :10 i wyjdzie przełożenie. Jakoś tak się to liczy. |
Autor: | ociu [ 08 mar 2014, 1:05 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
Sprawdź sobie dokładnie przełożenie, bo szkoda mocy auta, nie wspominając o paliwie |
Autor: | jabson [ 08 mar 2014, 11:12 ] |
Tytuł: | Re: Odp: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
To żeście mnie zaskoczyli. Zawsze myślałem, że na 80 będzie miał lżej :o |
Autor: | jabson [ 15 mar 2014, 11:50 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
20140314_170410 by d.swiatczak, on Flickr No i stało się. W MANie skończyło się sprzęgło. O tyle dobrze, że ojcu udało się jakoś dojechać do stacji benzynowej i nie zablokował nigdzie ruchu. Pomocy gdzie naprawić auto i uniknąć kosztownej wizyty w serwisie udzielił pracownik stacji. Holowania i naprawy podjął się p. Szoszorek. Naprawy dokonali od ręki także MAN wrócił od razu do domu tego samego dnia. Zamontowano sprzęgło Sachsa także powinno posłużyć. |
Autor: | mati2651 [ 15 mar 2014, 11:52 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
Przy jakim przebiegu Ci padło sprzęgło? |
Autor: | jabson [ 15 mar 2014, 11:58 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
Cytuj: Przy jakim przebiegu Ci padło sprzęgło?
Jak się nie mylę to 570tkm. Spotkałem się już w z kilkoma opiniami, że sprzęgło tyle ma wytrzymać i po przekroczeniu magicznej liczby 500tkm należy się spodziewać jego wymiany.
|
Autor: | Kierownik [ 15 mar 2014, 12:39 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
Ja też, a każde które profilaktycznie wymiałem przy ok 600tkm było w stanie bdb. |
Autor: | jabson [ 15 mar 2014, 12:58 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
Cytuj: Ja też, a każde które profilaktycznie wymiałem przy ok 600tkm było w stanie bdb.
U mnie niestety już się zrobić nic nie dało bo rozsypało się łożysko i docisk i po prostu wymieniliśmy cały zestaw. Wiem chociaż, że mam spokój na następne kilkaset tysięcy km
|
Autor: | mati2651 [ 15 mar 2014, 13:15 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
U ojca w TGA ma 730 tysięcy i sprzęgło nie wymieniane było jeszcze liczymy się z tym że w najbliższym czasie trzeba bedzie wymienić |
Autor: | MechanikSochaczew [ 15 mar 2014, 13:34 ] |
Tytuł: | Re: Odp: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
u Bajzla padło po milionie |
Autor: | jabson [ 15 mar 2014, 13:37 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
Jak widać sprzęgło sprzęgłu nierówne |
Autor: | Igor [ 15 mar 2014, 14:05 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
To teraz przygotuj się na turbo . |
Autor: | jabson [ 15 mar 2014, 14:10 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
Nie, dziękuję za turbo hahaha |
Autor: | Kermiter [ 15 mar 2014, 18:51 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
Apropos turba 510 tys km jak koledze sie wysralo pod Górą swietej Anny w D20 |
Autor: | Jacoo [ 15 mar 2014, 23:26 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
Cytuj: Holowania i naprawy podjął się p. Szoszorek.
Jednostkę którą obecnie używam też naprawiał swego czasu Pan Szoszorek. U mnie akurat pasek klinowy się skończył. Szybko, sprawnie bez problemu pasek kręci się do dziś
|
Autor: | Luka [ 16 mar 2014, 0:07 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
Widzę, że wiecie jak podnieść chłopa na duchu po świeżym wydatku na sprzęgło |
Autor: | MechanikSochaczew [ 16 mar 2014, 0:39 ] |
Tytuł: | Re: Odp: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
Cytuj: Jak widać sprzęgło sprzęgłu nierówne
Zależy od kierowcy i charakterystyki pracy którą auto wykonuje. Bajzel z manualną skrzynią na sprzegle zrobił bardzo duży przebieg, dzięki temu, że auto chodzi w ruchu dalekobieżnym i dosiada/dosiadal go kierowca, nie łącznik pedały-kierownica. Cytuj: Nie, dziękuję za turbo hahaha
Nie żebym ci źle życzył, ale tak koło wtorku możesz go popsuć, w teresinie jak będziesz, bo na próbę potrzebuje kasety i silownika sprzęgła z AStronica.
Cytuj: Widzę, że wiecie jak podnieść chłopa na duchu po świeżym wydatku na sprzęgło
Mogę coś jeszcze od siebie dodać Zauważyłem, że teraz to się psuje, zużywa co chcę i kiedy chcę. W klamotach epoki e2, e3 wiadomo było czego kiedy się spodziewać. |
Autor: | STRALIS 500 [ 31 mar 2014, 20:09 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi |
Może jakąś aktualkę byś zarzucił? Może coś się w autach zmieniło. Pozdrawiam i życzę bezawaryjnych kilometrów. |
Strona 7 z 27 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |