wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=40572
Strona 7 z 27

Autor:  MechanikSochaczew [ 07 mar 2014, 23:49 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

Ciekawe jaki most ma.

Teoretycznie 70są z przelozeniem 2.80, ale wtedy ma spore obroty na odcince.

Autor:  jabson [ 07 mar 2014, 23:52 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

Idzie to jakoś sprawdzić?

Autor:  MechanikSochaczew [ 08 mar 2014, 0:27 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

Daj mi vin jak naprawie lapka to ci sprawdze.

Ew. 20obrotów kołem, licząc ile obrotów zrobi wał.

Wał :10 i wyjdzie przełożenie.

Jakoś tak się to liczy.

Autor:  ociu [ 08 mar 2014, 1:05 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

Sprawdź sobie dokładnie przełożenie, bo szkoda mocy auta, nie wspominając o paliwie :wink:

Autor:  jabson [ 08 mar 2014, 11:12 ]
Tytuł:  Re: Odp: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

To żeście mnie zaskoczyli. Zawsze myślałem, że na 80 będzie miał lżej :o

Autor:  jabson [ 15 mar 2014, 11:50 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

Obrazek
20140314_170410 by d.swiatczak, on Flickr

No i stało się. W MANie skończyło się sprzęgło. O tyle dobrze, że ojcu udało się jakoś dojechać do stacji benzynowej i nie zablokował nigdzie ruchu. Pomocy gdzie naprawić auto i uniknąć kosztownej wizyty w serwisie udzielił pracownik stacji. Holowania i naprawy podjął się p. Szoszorek. Naprawy dokonali od ręki także MAN wrócił od razu do domu tego samego dnia. Zamontowano sprzęgło Sachsa także powinno posłużyć.

Autor:  mati2651 [ 15 mar 2014, 11:52 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

Przy jakim przebiegu Ci padło sprzęgło?

Autor:  jabson [ 15 mar 2014, 11:58 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

Cytuj:
Przy jakim przebiegu Ci padło sprzęgło?
Jak się nie mylę to 570tkm. Spotkałem się już w z kilkoma opiniami, że sprzęgło tyle ma wytrzymać i po przekroczeniu magicznej liczby 500tkm należy się spodziewać jego wymiany.

Autor:  Kierownik [ 15 mar 2014, 12:39 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

Ja też, a każde które profilaktycznie wymiałem przy ok 600tkm było w stanie bdb.

Autor:  jabson [ 15 mar 2014, 12:58 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

Cytuj:
Ja też, a każde które profilaktycznie wymiałem przy ok 600tkm było w stanie bdb.
U mnie niestety już się zrobić nic nie dało bo rozsypało się łożysko i docisk i po prostu wymieniliśmy cały zestaw. Wiem chociaż, że mam spokój na następne kilkaset tysięcy km

Autor:  mati2651 [ 15 mar 2014, 13:15 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

U ojca w TGA ma 730 tysięcy i sprzęgło nie wymieniane było jeszcze :mrgreen: liczymy się z tym że w najbliższym czasie trzeba bedzie wymienić

Autor:  MechanikSochaczew [ 15 mar 2014, 13:34 ]
Tytuł:  Re: Odp: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

u Bajzla padło po milionie

Autor:  jabson [ 15 mar 2014, 13:37 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

Jak widać sprzęgło sprzęgłu nierówne ;)

Autor:  Igor [ 15 mar 2014, 14:05 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

To teraz przygotuj się na turbo :).

Autor:  jabson [ 15 mar 2014, 14:10 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

Nie, dziękuję za turbo hahaha

Autor:  Kermiter [ 15 mar 2014, 18:51 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

Apropos turba 510 tys km jak koledze sie wysralo pod Górą swietej Anny w D20

Autor:  Jacoo [ 15 mar 2014, 23:26 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

Cytuj:
Holowania i naprawy podjął się p. Szoszorek.
Jednostkę którą obecnie używam też naprawiał swego czasu Pan Szoszorek. U mnie akurat pasek klinowy się skończył. Szybko, sprawnie bez problemu pasek kręci się do dziś :)

Autor:  Luka [ 16 mar 2014, 0:07 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

Widzę, że wiecie jak podnieść chłopa na duchu po świeżym wydatku na sprzęgło :lol:

Autor:  MechanikSochaczew [ 16 mar 2014, 0:39 ]
Tytuł:  Re: Odp: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

Cytuj:
Jak widać sprzęgło sprzęgłu nierówne ;)
Zależy od kierowcy i charakterystyki pracy którą auto wykonuje. Bajzel z manualną skrzynią na sprzegle zrobił bardzo duży przebieg, dzięki temu, że auto chodzi w ruchu dalekobieżnym i dosiada/dosiadal go kierowca, nie łącznik pedały-kierownica.
Cytuj:
Nie, dziękuję za turbo hahaha
Nie żebym ci źle życzył, ale tak koło wtorku możesz go popsuć, w teresinie jak będziesz, bo na próbę potrzebuje kasety i silownika sprzęgła z AStronica. :mrgreen:
Cytuj:
Widzę, że wiecie jak podnieść chłopa na duchu po świeżym wydatku na sprzęgło :lol:
Mogę coś jeszcze od siebie dodać :D

Zauważyłem, że teraz to się psuje, zużywa co chcę i kiedy chcę. W klamotach epoki e2, e3 wiadomo było czego kiedy się spodziewać.

Autor:  STRALIS 500 [ 31 mar 2014, 20:09 ]
Tytuł:  Re: MAN TGA 18.440 LX, Renault Premium 440 DXi

Może jakąś aktualkę byś zarzucił? Może coś się w autach zmieniło. Pozdrawiam i życzę bezawaryjnych kilometrów.

Strona 7 z 27 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/