Strona 65 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 163 64 65 66 6788 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 lut 2014, 22:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

ten co wpadł na pomysł, aby pomalować te skanie w jeden kolor , to sobie sam ukrecił bat na własną du*e :-). Było to wiadomo od czasu gdy tylko to wyjechało na drogę, biała to zawsze biała.

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Post Wysłano: 22 lut 2014, 18:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Czy ja mam sklerozę? Przecież nie dawno trąbili, że terminale podpisały porozumienie o respektowaniu DMC. Chyba, że wyjątkowo "przedsiębiorczy" przedsiębiorca wywiózł za bramę po sztuce, a potem wrzucił 2 na 1 auto. Tylko czy papiery by mu się zgadzały.
A ty myślisz że operatora to obchodzi? Jak biuro dało kwity do załadunku to ładujemy taka nasza robota.
Podobnie się ma temat z naciskami osiowymi, tłumaczysz debilowi że nie da się od samego początku parami ładować to i tak ci powie że zawsze tak ładował i się odwal. :wink: Taki kraj.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 02 mar 2014, 23:51
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2140
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Obrazek

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 0394_o.jpg
Drugie zdjęcie rozjeżdża forum więc otwierać poprzez link.

http://www.facebook.com

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Post Wysłano: 16 mar 2014, 11:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2010, 23:43
Posty: 4
GG: 699232
Samochód: Scania 124L 420

Witam a w wlkp jest jakaś firma co ciągnie kontenery?


Post Wysłano: 16 mar 2014, 14:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2013, 20:01
Posty: 195

Obrazek


Post Wysłano: 01 kwie 2014, 15:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Orientuje się ktoś z Was jaka firma posiada takie Scanie:
Obrazek

Firma jest chyba z Siedlec (ma auta na WGM i WSI), wydaje mi się że widziałem kiedyś ich stronę WWW i mieli też takie same Scanie z naczepami chłodniami.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 03 kwie 2014, 0:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 kwie 2014, 0:28
Posty: 1
Samochód: Actros 450KM
Lokalizacja: London UK

Hej witam wszystkich. W firmie śmigałem na chłodniach, ale zachciało im sie kontenerów. Niestety na moją niekorzyść ide na pierwszy ogień. A wiec mam pytanko. Czy śmigał ktoś do portu Felixstowe UK ?? Może ktoś dać jakieś rady wskazówki co i jak w porcie ,przy załadunku na co zwracać uwagę. Nigdy nie miałem do czynienie z kontenerami. Mamy wozić dla Cosco, Pozdrawiam.


Post Wysłano: 04 kwie 2014, 18:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 sty 2010, 14:55
Posty: 102
GG: 7539165
Samochód: Leon MK1 TDi
Lokalizacja: Świecie

Witam, moze ktos zna jakies namiary na przewoznika, co na pudla czlowieka potrzebuje na kraj?? Priv jak cos.

_________________
puszki again... CHOMIKOLOT KT38...

Pozdrawiam Karol CSW


Post Wysłano: 09 kwie 2014, 20:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

Mam pytanie...
Wiadomo ,że w przypadku ciągnika 3 osiowego i naczepy 3 osiowej z kontenerem 40' ISO , DMC wynosi 44000kg max na odcinku w promieniu 150km od terminalu - to jest jasne.
Jakże wielkie było , moje zdziwienie kiedy w zeszłym tygodniu jeden przedstawiciel belgijskiej firmy zaproponował mi współprace w od wozie tank-containerów z terminalu z Wrocławia , które ważą w granicy 31 - 33 ton. Kiedy powiedziałem mu ,że ciągnik + naczepa pod kontener 20',30' krótka ważą około 11000kg , stwierdził ,że w Polsce można wozić 44t w transporcie intermodalnym , niezaleznie czy ciągnik 2 czy 3 osiowy. Mówi ,że w Belgii mają ciągniki o konfiguracji 6x2 pusher i wożą , tylko że Belgia ma inne przepisy wewnętrzne. Rozmawiałem dziś z wysoko postawionym ITD , który na moją prośbę sprawdził ten temat i stwierdził ,że to ja mam rację. Dziwne to dla mnie , i zastanawiam się po co komuś 3 osiowy ciągnik pod kontener cysternę skoro tak czy owak będzie DMC 40000 , a może to kwestia rozłożenia nacisków na osie?


Post Wysłano: 09 kwie 2014, 22:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

rozchodzi się o to, ze mandaty za przeYEAHbane osie są większe jak za całość.
Cytuj:
Witam, moze ktos zna jakies namiary na przewoznika, co na pudla czlowieka potrzebuje na kraj??
KULCZYK! :lol:

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 10 kwie 2014, 9:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

Nie sądzę - na obecną chwilę mamy max kwote kary za przeładowane DMC i naciski na oś - max wynosi 15000 zł.


Post Wysłano: 25 kwie 2014, 14:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2012, 14:05
Posty: 263
GG: 0
Samochód: Mazda 626

Mam kilka pytań dotyczących przewozu kontenerów po kraju. Załóżmy że spedycja każe mi wsiąść kontener z Gdynia Container Terminal S.A.: jak wyglądają procedury w tym przypadku ? Jadę z pustym kontenerem od klienta, do miejsca zdania: czy w tych przypadkach muszę wypełniać jakie papiery ?


Post Wysłano: 28 kwie 2014, 10:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 maja 2006, 15:09
Posty: 57
Lokalizacja: Kontenery Gdynia

Podejmujesz z GCT więc spedycja musi zrobić Ci awizację do portu. Jedziesz na gct (wystarczy Ci, że będziesz miał numer kontenera) Podajesz na bramkach numer puszki, numer auta i nr dowodu osobistego i dają Ci bilet ;) . Po rozładunku jeżeli masz do portu też musi Cię spedycja zaawizować i nic nie musisz wypełniać, jeżeli depot to dostajesz śmieszne kartki które tam musisz wypełnić też numerem auta nazwiskiem i nr dowodu i wszystko.

_________________
A,B,C,C+E + KW.


Post Wysłano: 08 maja 2014, 12:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 sie 2007, 12:03
Posty: 16
Samochód: Scania Cabrio
Lokalizacja: pomorskie

Panowie a powiedzcie tak szczerze czy jest szansa zarobić na puszkach przy jednym aucie na kraju?


Post Wysłano: 15 maja 2014, 14:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 maja 2014, 14:23
Posty: 1

Cześć
Nie jestem z wszej branży dlatego chciałbym zadać pytanie specjalistom.
Kontenery nie są aerodynamiczne zwłaszcza jeśli z jakichś względów nie można posadowić ich zaraz za kabiną (czylu na początku platformy)
Mam pytanie hipotetyczne czy wam jako kierowcom/właścicielom firmy transportowej oplacałoby się poświęcić trochę czasu (np 1-1,5 godzi) po załądunku (oraz 1 h przed rozłądunkiem) żeby zmniejszyć opory aerodynamiczne i zmniejszyć spalanie?
Jak często zdarza się że kontener nie jest zaraz na początku platformy, ile wzrasta zużycie paliwa (oczywiście wiem że to zalezy od masy kontenera ale chciałbym się dowiedzieć o ile "na oko" wzrasta zuzycie jesli kontener jest na środku lub końcu platformy)
I jeszcze jedno pytanie jaka jest przeciętna wysokość platformy z załadowanym kontenerem, o ile jest mniejsza niż dozwolona wysokość tj 4 m.
Jaka jest przecietna prędkość w transporcie kontenerów oraz czy czasami zdarza się że jedziecie z prędkością maksymalnei dozwoloną (bo czas goni) nie zważając na dramatycznie rosnące zuzycie paliwa?
Pozdrawiam serdecznie


Post Wysłano: 15 maja 2014, 14:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Ogólnie kontener wcale nie jest aerodynamiczny przez swoje "zebra", co do umiejscowienia kontenera na naczepie to juz zalewy chyba od klienta, miejsca rozładunku i możliwości.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 15 maja 2014, 15:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Jak nie ma czasu, to nawet jakbym ciągnął ciężką 20 na pasie za ramą to i tak szedłbym odcięciem, a jak jest czas to się nawet z pustą 40 jedzie powoli. Proste. Nie da się też jednoznacznie określić o ile wskakuje spalanie wyżej, ale można uśrednić, że około 2-3 litry przy tej samej masie kontenera (40 vs 20 na dupie). Co masz na myśli "poświęcić godzinę, żeby zwiększyć aerodynamikę"?

Kontenery HC na ramie są wysokie jak normalne zestawy, a DV 10-15 cm niższe, czyli około 3.85, ale gdy położysz 20 DV na łabędziej szyi, stoi ona tak samo wysoko jak 40 HC która ma wycięcie w podłodze. Wiele też zależy od opon i specyfikacji auta. Znam przypadek, gdzie auto z kontenerem HC wykraczało ponad 4 m.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 20 maja 2014, 8:57
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 lut 2012, 17:34
Posty: 1936
Samochód: w ETS'ie
Lokalizacja: Sthlm

Cześć, czy ktoś z Forumowiczów ma do czynienia z naczepa Schmitz Cargobull SCF 24G :?:

_________________
Jeździłem na swoim zanim to było modne
Żyj tak żeby na starość powiedzieć: kuurła kiedyś to było


Post Wysłano: 20 maja 2014, 10:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Kontenery HC na ramie są wysokie jak normalne zestawy, a DV 10-15 cm niższe, czyli około 3.85, ale gdy położysz 20 DV na łabędziej szyi, stoi ona tak samo wysoko jak 40 HC która ma wycięcie w podłodze. Wiele też zależy od opon i specyfikacji auta. Znam przypadek, gdzie auto z kontenerem HC wykraczało ponad 4 m.
To radzę tobie zmierzyć swojego latającego holendra :lol: i nie mów że z 40"HC masz mniej niż 4m.
Nawet z oponami o profilu 70 i najniższym siodle
Między HC a DV jest 30 cm różnicy, czyli 20" DV na gęsiej szyi ma jakieś 3,80m a nie tyle samo co 40"HC :lol:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 30 maja 2014, 12:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2010, 15:41
Posty: 19
GG: 1409090
Samochód: man tga 430

Mi sie jakis czas temu trafiła 20HC. Miałem ja na przodzie i z ciekawosci sie zmierzylem.......4,18m :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 65 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 163 64 65 66 6788 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: